Fizzle E Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik wou dat Nederland bij makkelijker zat en dat Colombia mee ging doen <bijna het zelfde Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Een nieuwe Lingerie is er uit, speciaal voor vrouwen. Er is zelfs een filmpje van waar mensen dat showen, erg grappig. Gewoon leeuke meiden met lingerie aan die ze showen, jongens kijk maar snel: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article390677.ece Als je op die pagina bent van het Algemeen dagblad, dan zie je bovenaan wel een snelkoppeling naar het filmpje. Jullie moeten op deze tekst klikken, misschien vind je het sneller 'ADTV exclusief: Hotshots bij Veronica'. Reageren
Juju Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik ben voor Italia natuurlijk! Ik hoop dat ze ver komen, maar ik denk dat Brazilië toch weer alles gaat winnen . Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik ben voor tsjechie!![/font] Vanwege Jan Koller, want die heeft ooit nog bij ons (lokeren) gespeeld. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Ik ben voor tsjechie!![/font]Vanwege Jan Koller, want die heeft ooit nog bij ons (lokeren) gespeeld. Alleen maar omdat hij bij Lokeren heeft gespeeld? Nou, dat is makkelijk. TUSSENSTAND: Duitsland-Costa Rica 4-2. Mooie goal van Lahm, buiten de 16, keeper kansloos want hij koos de verre hoek en hij ging ook nog tegen de paal! 1-1:Iemand van Costa Rica speelt naar een ander, maar iedereen denkt dat hij buitenspel staat, maar dat is niet zo, en zo kan hij profitieren. 1-1! Lahm deed een mooie truc, en speelt naar Scheider, die weer naar Klose past, die geen buitenspel staat dus 2-1! 3-1: Klose kopt, maar krijgt hem tegen de keeper, en in de 2e instantie scoort hij. 3-2! Omstreden doelpunt, want hij is net buitenspel. 4-2:Frings krijgt de bal buiten de 20 en scoort hem prachtig, alleen had de keeper van Costa Rica geen zicht op de bal. Bewerkt: 9 juni 2006 door gtaboy107 Reageren
Jozz Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) he is nu al 1-1[/font] jeeeeeej Bewerkt: 9 juni 2006 door zjos Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 2-1 door Klose! Dit word nog een spamtopic Reageren
Jozz Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 jah idd. ik haat die k*t duitsers Reageren
killerfist Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 2-1 door Klose!Dit word nog een spamtopic Ja idd, teminste als er nog doelpunten vallen. Reageren
Jozz Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 wanschope net met 2 man dr tusse door. sowwww Reageren
RTS Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Wat een slechte verdediging heeft Duitsland, nu mag Costa Rica niet goed zijn, ze scoren toch nog even. 2-1, er kan nog vanalles gebeuren. Reageren
Svenie Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Ja, de 3de goal is gevallen. Miroslav Klose in de man van de goal. Ondertussen zijn 2de al. Edit: In dezelfde minuut van de goal heb ik dit bericht getypt. Bewerkt: 9 juni 2006 door Svenie Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ja ik zag hem net! Mooie voorzet kopbal en toen een tikje erin, ik denk dat de stand zo blijft. Reageren
Samurai Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Eerst dat magnifiek schot van 20 meter afstand, juist erover. En dan mooi geplaatst, bijna haak-binnen, was echt mooi. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) 3-2. Dat gaat niet goed. Duitsland kan makkelijk winnen! Maar ze kunnen het nog verspillen. Bewerkt: 9 juni 2006 door gtaboy107 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.