Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Net een penalty geweest, Mark Viduka schoot op het goal en kwam op de lat. De bal kwam op van der Sar zijn rug en toen hield van de Sar hem nog 2x tegen en toen ging hij erin. Tim Keheol ofzo schoot de 1-1 erin.

Cahili scoorde ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Het is dus helaas 1-1 gebleven en dat terwijl Australië de laatste 30 min. met 10 man op het veld stond. :duh:

Dit zijn ou de wedstrijden waarin Nederland moet laten zien wat het kan, tegen betere landen zoals kameroen en Mexico is het veel makkelijker aanvallen. Tegen een land dat zo defensief speelt als Australië kan Nederland blijkbaar nog niet laten zien wat het kan. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het zeker een spannende wedstrijd, wel klote van Cocu en Sneijder. En ja, het was gewoon een héél lelijke goal! Maar het was wel spannend, jammer van het resultaat :bonk: Maar ik vond NL zeker niet slecht, laten we hopen dat ze veel geleerd hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit Arjen. De G en de H-poule doen het nu ook (al staat er bij beiden bovenaan nog F-poule). Misschien kun je ook de vervolgrondes er vast op zetten (8ste, 4e etc) en automatisch laten doorrekenen natuurlijk. En links naar alle teams en officieele sites wellicht. En qua inspiratie: :puh: , tsja. Ik heb zelf ook nog een "lege" website staan met 150 Mb waar ik werkelijk geen enkele inspiratie voor heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie nog ideeën voor mijn website?

Iets over elk land vertellen (alle landennamen klikbaar maken), iets over de titelverdediger en over 'ons' land. Coach/trainer, spelers van afkomst (welke club). Noem maar op, dingen genoeg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook nog even mijn mening geven over de wedstrijd Nederland - Australie. :)

Ik ben eerlijk gezegt een beetje teleurgesteld in de uitslag.

Nederland had gewoon moeten winnen.

Na 10 minuten stond het al voor 1-0 voor Nederland en toen had ik het gevoel, dit wint Nederland dik met 3 á 4-0.

En toen hoorde Nederland eigenlijk ook nog een Penalty te krijgen, die ze helaas niet kregen.

Want het was duidelijk te zien dat het Hands was.

Hier was ik ook een beetje pissig over, want het leek erop dat de scheidsrechter wel vaak fluit als Nederland een overtreding maakte en juist weer niet als Australie een overtreding maakte.

Nederland had er veel kansen gehad en jammer genoeg ging de vrije trap van 'Van Persie' er niet in.

Eigenlijk had Nederland kunnen winnen met ongeveer 3-1.

Als dit was gebeurt was ik tevreden geweest.

Maar gelukkig was het maar een vriendschappelijke wedstrijd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien was het zelfs wel beter dat Nederland verloren had. Kijk, het alfgelopen jaar heeft Nederland alle wedstrijden gewonnen. Misschien is het daarom wel eens goed dat Nederland verliest, alle mensen worden wakker. Zo nu en dan heb ik het idee dat Nederland met de hoofdjes in de wolken zit, ze moeten de waarheid ontmoeten. Misschien denken ze dan, we gaan harder werken enzo, we moeten weer wat recht zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al in het topic staat (zo één twee drie niet gezien), maar ik heb een leuk 'spel' voor het WK.

Namelijk WK League. Hier kun je je eigen WK team samenstellen.

Kijk voor meer info maar op de site zelf! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij is dat reclame :clown: Maar wel een lollig spel!

@ Ruurd (Sorry, R31 :slotje: )

Ik denk het ook! Nu denk ik dat we op het WK zwaar onderuit (kunnen) gaan! Of ze hebben het geluk dat Jong Oranje ook had... Maar dat verwacht ik niet met Ivoorkust en Argentine!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...