Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Ik heb even een beetje het schema bekeken en ik ben tot de volgende conclusie gekomen:

Het gunstigste voor Nederland om de Halve Finale te halen is als volgt: - 2e worden in pool C. Dan moeten ze in de achste finale tegen Portugal, die tegenvalt, en in de kwart finale tegen Engeland. Als ze 1e worden in Pool C moeten ze in de achste finale tegen Mexico(beter dus), maar in de kwartfinale tegen Duitsland en dat willen we niet.

Maar on-topic.

Ik hoop dat Nederland in de stijd om de 3e plaats komt maar ik ben bang van niet. We zullen zien.

Ikkes

Ik denk ook dat ze tweede worden. Maar als Portugal en Engeland zo speelt als nu in de poule-wedstrijden, dan halen ze de halve finale wel :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Hier even een belachelijk bericht vanuit Duitsland tussendoor:

Gele kaart Gyan blijft gehandhaafd

Keulen - Ghana heeft vergeefs protest aangetekend tegen de gele kaart die Asamoah Gyan in het duel tegen Tsjechië kreeg voor het te snel nemen van een strafschop. Het betekende zijn tweede prent, waardoor de spits het beslissende groepsduel tegen de Verenigde Staten op 22 juni moet missen. Ghana is na de zege op Tsjechië nog kansrijk voor een plaats in de achtste finales.

Asamoah Gyan trof overigens met zijn eerste poging doel. Hij moest de 'pingel' overnemen en schoot toen op de paal. De aanvaller van Ghana verklaarde een fluitsignaal, kennelijk afkomstig van de tribune, te hebben gehoord. Doelman Cech van Tsjechïe bevestigde tegenover de Argentijnse arbiter Elizondo die lezing. De FIFA zag echter geen reden de waarschuwing te herroepen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit belachelijk. Als de tegenstander zelfs het verhaal van Gyan als waar verklaart. Waarom luisterd de FIFA dan niet. Door deze stomme aktie van een van de toeschouwers is de kans voor Ghana kleiner geworden. Al draait het team niet alleen om Gyan.

Ikkes.

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Leest iemand hier wel eens roddelbladen?

Daar stond laatst een hele theorie in dat de FIFA vals speelt zodat Brazillie wint.

Er stond oa in dat een persoon tijdens de loting "plots" een balletje liet vallen.

En ook dat de scheids op cruciale momenten altijd in het voordeel van Brazillie kiest

@Ikkes : Ik heb die wedstrijd bekeken, maar dat hij perongeluk de pengel te vroeg had gedaan en daar een kaart voor kreeg vind ik nogal onnodig :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leest iemand hier wel eens roddelbladen?

Daar stond laatst een hele theorie in dat de FIFA vals speelt zodat Brazillie wint.

Er stond oa in dat een persoon tijdens de loting "plots" een balletje liet vallen.

En ook dat de scheids op cruciale momenten altijd in het voordeel van Brazillie kiest

@Ikkes : Ik heb die wedstrijd bekeken, maar dat hij perongeluk de pengel te vroeg had gedaan en daar een kaart voor kreeg vind ik nogal onnodig :duh:

Je weet het maar nooit met het voetbal van tegenwoordig...

Morgen Nederland-Argentinië, wat denken jullie? Ik gok op 1-2 wat opzich wel gunstig is want dan komen we waarschijnlijk duitsland niet tegen in de halve finale maar engeland.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier even een belachelijk bericht vanuit Duitsland tussendoor:

Gele kaart Gyan blijft gehandhaafd

Keulen - Ghana heeft vergeefs protest aangetekend tegen de gele kaart die Asamoah Gyan in het duel tegen Tsjechië kreeg voor het te snel nemen van een strafschop. Het betekende zijn tweede prent, waardoor de spits het beslissende groepsduel tegen de Verenigde Staten op 22 juni moet missen. Ghana is na de zege op Tsjechië nog kansrijk voor een plaats in de achtste finales.

Asamoah Gyan trof overigens met zijn eerste poging doel. Hij moest de 'pingel' overnemen en schoot toen op de paal. De aanvaller van Ghana verklaarde een fluitsignaal, kennelijk afkomstig van de tribune, te hebben gehoord. Doelman Cech van Tsjechïe bevestigde tegenover de Argentijnse arbiter Elizondo die lezing. De FIFA zag echter geen reden de waarschuwing te herroepen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit belachelijk. Als de tegenstander zelfs het verhaal van Gyan als waar verklaart. Waarom luisterd de FIFA dan niet. Door deze stomme aktie van een van de toeschouwers is de kans voor Ghana kleiner geworden. Al draait het team niet alleen om Gyan.

Ikkes.

Dit heb ik ook gezien, ronduit belachelijk. De scheids had inderdaad nog niet gefloten hij was nog bezig met een rode kaart te geven aan (?). Maar opeens trapt Gyan, dat wil dus wel zeggen dat hij echt dacht dat hij al mocht trappen. En als Cech het bevestigd, waarom gaat FIFA dan niet akkoord? :? Dit lijkt toch duidelijk dat een toeschouwer heeft gefloten of ander dergelijk geluid gemaakt zou hebben? Tja wij kunnen er niets aan doen maarja.

Btw: Nederland-Argentinië 2-3 :puh: . Er valt me op dat er hier veel gespamt wordt zoals "ik gok op ..-.." of "nog een uurtje". Mensen dit is nog altijd een topic waarin GOED moet worden gepost hoor het is niet dat het het Grote WK-Topic is dat je gewoon mag spammen? :? Nu NandroDavids heeft afgetreden als mod dan zal dit nog meer voorkomen denk ik :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Hier even een belachelijk bericht vanuit Duitsland tussendoor:

Gele kaart Gyan blijft gehandhaafd

Keulen - Ghana heeft vergeefs protest aangetekend tegen de gele kaart die Asamoah Gyan in het duel tegen Tsjechië kreeg voor het te snel nemen van een strafschop. Het betekende zijn tweede prent, waardoor de spits het beslissende groepsduel tegen de Verenigde Staten op 22 juni moet missen. Ghana is na de zege op Tsjechië nog kansrijk voor een plaats in de achtste finales.

Asamoah Gyan trof overigens met zijn eerste poging doel. Hij moest de 'pingel' overnemen en schoot toen op de paal. De aanvaller van Ghana verklaarde een fluitsignaal, kennelijk afkomstig van de tribune, te hebben gehoord. Doelman Cech van Tsjechïe bevestigde tegenover de Argentijnse arbiter Elizondo die lezing. De FIFA zag echter geen reden de waarschuwing te herroepen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit belachelijk. Als de tegenstander zelfs het verhaal van Gyan als waar verklaart. Waarom luisterd de FIFA dan niet. Door deze stomme aktie van een van de toeschouwers is de kans voor Ghana kleiner geworden. Al draait het team niet alleen om Gyan.

Ikkes.

In dit soort situaties vind ik de FIFA soms prut!

Link to comment
Delen op andere websites

Ecuador - Duitsland

De wedstijd begon aantrekkelijk met goede aanvallen van Duitse zijde. Dit resulteerde als in de vierde minuut tot een doelpunt van Klose, die op aangeven Schweinsteiger de 1-0 binnentikte. Geduurdende de eerste helft was het vooral Duitsland die het initietief toonde en in de 44ste minuut was het wederom Klose die de 2-0 binnenschoot na een prachtig paasje van Ballack. De tweede helft begon Ecuador met een offensief en zag een aantal schoten net naast/over gaan. Toch was het weer Duitsland dat scoorde. Podolski scoorde op aangeven van Schneider, in de 57ste minuut, de 3-0.

Door deze overwinning is Duitsland eerste in poul A geworden met 9 punten

Geel:

Duitsland: Borowski

Ecuador: Valencia

Rood:

Duitsland: -

Ecuador: -

Einduitslag:

Ecuador 0 - Duitsland 3

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Costa Rica - Polen

Ik heb deze wedstrijd niet gezien omdat beide wedstreiden tegelijk gespeeld werden.

Geel:

Costa Rica: Umaña, Marín, Gómez, Badilla, Gonzáles.

Polen: Radomski, Zewlakow, Bak, Baszczynski, Boruc

Rood:

Costa Rica: -

Polen: -

Einduitslag:

Costa Rica 1 - Polen 2

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Ecuador - Duitsland

De wedstijd begon aantrekkelijk met goede aanvallen van Duitse zijde. Dit resulteerde als in de vierde minuut tot een doelpunt van Klose, die op aangeven Schweinsteiger de 1-0 binnentikte. Geduurdende de eerste helft was het vooral Duitsland die het initietief toonde en in de 44ste minuut was het wederom Klose die de 2-0 binnenschoot na een prachtig paasje van Ballack. De tweede helft begon Ecuador met een offensief en zag een aantal schoten net naast/over gaan. Toch was het weer Duitsland dat scoorde. Podolski scoorde op aangeven van Schneider, in de 57ste minuut, de 3-0.

Door deze overwinning is Duitsland eerste in poul A geworden met 9 punten

Geel:

Duitsland: Borowski

Ecuador: Valencia

Rood:

Duitsland: -

Ecuador: -

Einduitslag:

Ecuador 0 - Duitsland 3

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Costa Rica - Polen

Ik heb deze wedstrijd niet gezien omdat beide wedstreiden tegelijk gespeeld werden.

Geel:

Costa Rica: Umaña, Marín, Gómez, Badilla, Gonzáles.

Polen: Radomski, Zewlakow, Bak, Baszczynski, Boruc

Rood:

Costa Rica: -

Polen: -

Einduitslag:

Costa Rica 1 - Polen 2

Typisch Duitsland ze spelen prut prut en nog eens prut. Dan komen ze op een groot toernooi en winnen ineens alles. :t

Uislag poul a:

Duitsland; 9

Ecuador; 6

Polen; 3

Costa Rica; 0

Link to comment
Delen op andere websites

Hier even een belachelijk bericht vanuit Duitsland tussendoor:

Gele kaart Gyan blijft gehandhaafd

Keulen - Ghana heeft vergeefs protest aangetekend tegen de gele kaart die Asamoah Gyan in het duel tegen Tsjechië kreeg voor het te snel nemen van een strafschop. Het betekende zijn tweede prent, waardoor de spits het beslissende groepsduel tegen de Verenigde Staten op 22 juni moet missen. Ghana is na de zege op Tsjechië nog kansrijk voor een plaats in de achtste finales.

Asamoah Gyan trof overigens met zijn eerste poging doel. Hij moest de 'pingel' overnemen en schoot toen op de paal. De aanvaller van Ghana verklaarde een fluitsignaal, kennelijk afkomstig van de tribune, te hebben gehoord. Doelman Cech van Tsjechïe bevestigde tegenover de Argentijnse arbiter Elizondo die lezing. De FIFA zag echter geen reden de waarschuwing te herroepen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit belachelijk. Als de tegenstander zelfs het verhaal van Gyan als waar verklaart. Waarom luisterd de FIFA dan niet. Door deze stomme aktie van een van de toeschouwers is de kans voor Ghana kleiner geworden. Al draait het team niet alleen om Gyan.

Ikkes.

Gewoonweg belachelijk. Ze willen niet toegeven dat de scheidsrechter fout zat. Super triest is dit gewoon :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraag jongens.

Morgen om 21:00 uur gaat Nederland tegen Argentinie spelen.

Maar ik wil heel graag weten.

Welke spelers gaan morgen spelen in de wedstrijd Nederland tegen Argentinie van het Nederlands elftal ?

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraag jongens.

Morgen om 21:00 uur gaat Nederland tegen Argentinie spelen.

Maar ik wil heel graag weten.

Welke spelers gaan morgen spelen in de wedstrijd Nederland tegen Argentinie van het Nederlands elftal ?

Dat is nog niet bekend. Waar wel al over gespeculeerd word is dat alle spelers met 1 gele kaart niet spelen behalve Boularouz.

Dat zal betekenen dat we van beide kanten verschillende goede spelers op de bank zullen zien zitten.

De echte opstellingen maken de coaches maar iets voor de wedstreiden bekend. Dus nog even wachten.

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

Dus Edwin Van De Sar mag morgen ook niet mee doen.

Hij heeft in de laatste minuut ook een gele kaart gehad.

Toen Nederland tegen Ivoorkust speelde.

Alleen v. Bommel, Mathijssen en Robben hebben geel gekregen tegen Ivoorkust hoor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...