Juju Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik snap niet dat de scheidsrechters op zo'n hoog niveau van een kampioenschap zo mogen fluiten. 1 rode kaart voor niks. Een paar gele kaarten voor niks. Dat soort scheidsrechters zouden niet mogen fluiten op het WK. Reageren
ZOrange Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Als het te recht is wrm niet? als zijn lijnrechters er mee in stemmen, btw hij krijgt ook info. via zijn "oortje" van de beelden. Dus het kan wel kloppen. Reageren
Arjen Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 En dan zijn er nog de 4e en de 5e official. De scheids gaf helemaal niet zoveel onnodige gele kaarten. Alleen de tweede gele kaart aan Boulahrouz was echt fout. Op school moet ik ook lesgeven. Als je dan een potje voetbal speelt, is het best moeilijk en ga je soms op appèl van de spelers een overtreding contstateren. Reageren
ZOrange Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 En dan zijn er nog de 4e en de 5e official. De scheids gaf helemaal niet zoveel onnodige gele kaarten. Alleen de tweede gele kaart aan Boulahrouz was echt fout.Op school moet ik ook lesgeven. Als je dan een potje voetbal speelt, is het best moeilijk en ga je soms op appèl van de spelers een overtreding contstateren. idd. Je hebt voor de volle 100% gelijk! Reageren
demontventoux Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Enorm jammer dat Oranje verloren heeft. Er zat zeker meer in voor ze. De scheids, tsja.. De meeste fouten waren idd wel terecht hoor. Hij trok natuurlijk wel bij elk fluitsingaal ook een kaart maar ja... Straks: 17u00: Italië - Australië 21u00: Zwitserland - Oekraïne Ik zie Italië winnen, maar met veel moeite tegen de mannen van Hiddink: 2-1 Oekraïne gaat met 2-0 tenonder tegen de Zwisters. Let maar op, het wordt zo demont Reageren
SamShine Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 En dan zijn er nog de 4e en de 5e official. De scheids gaf helemaal niet zoveel onnodige gele kaarten. Alleen de tweede gele kaart aan Boulahrouz was echt fout. Op school moet ik ook lesgeven. Als je dan een potje voetbal speelt, is het best moeilijk en ga je soms op appèl van de spelers een overtreding contstateren. idd. Je hebt voor de volle 100% gelijk! Het is moeilijk, je hebt gelijk! Maar deze scheidrechters fluiten hun hoeveelste wedstrijd? Ik heb zelf ook vroeger een paar wedstrijdjes van de E gefloten... Het is wel moeilijk maar als je op z'n groot toernooi moet fluiten moet je er op kunnen vertrouwen dat er niks mis gaat! (3x geel voor een speler, weet iemand de details nog?) Reageren
ZOrange Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ja maar dat was gisteren niet hoor. Reageren
demontventoux Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ja maar dat was gisteren niet hoor. Dat bedoeld ie ook niet... Hij bedoeld gewoon dat het niveau van de scheidsrechters op dit WK ondermaats is. Gisteren zovéel kaarten getrokken, dan dat incident met de 3 gele en 1 rode kaart voor dezelfde speler,... Ook de lijnrechters zijn ondermaats, hoeveel kostbare fouten zijn er al niet gemaakt voor buitenspel? Wat ik zeg: Er moet dringend gebruik gemaakt worden van beelden: wordt er getwijfeld, leg de match even stl, laat de scheids naar de herhaling op het grote scherm kijken en voila, hij kan nauwkeurig en juist oordelen. demont Reageren
Juju Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Yes we zijn door YES!! Ik ben echt blij dat Totti net nog de penalty benutte in de blessuretijd. Reageren
LBG Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Iemand Australie-Italie gekeken? In de laatste 20 seconde ofzo kreeg Italie nog een penalty Reageren
RTS Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Damn, lucky Italie weer hoor, sjongejonge. Dat was natuurlijk weer geen penalty! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 *piep* *piep* *piep* scheids!!!!!!!!!!!! WAT EEN PIEP SCHEIDS !!!!!!!!!!!!!!!!! We hebben verloren jongens. Nederland is ondertussen zeker thuis. Wat zijn die portugezen sportief zeg. Maar niet heus. Wat een zuur pruimen zijn dat. Van Basten had gewoon Van Nistolrooy erin moeten zetten. Inplaats van Kuyt. Van Nistolrooy kan dan wel niet goed pasen. Maar hij scoort wel altijd. Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 F*cking Italianen, was niet veel aan de hand bij de strafschop. Reageren
demontventoux Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Idd, kl*te, de mannen van Hiddink verdienden meer. Italië-Australië 1-0 Italië startte met Totti op de bank, Australië startte dan weer zonder de geblesseerde Kewell. Australië begon het sterktst, maar nadien trok Italië door, met o.a een kopbal van Toni en een trap van Gilardino. Opnieuw Toni, hij draaide mooi weg van z'n mannetje en traptte. Maar opnieuw was doelman Schwarzer paraat. Australië deed ook nog mee en liet dat zien met een schot van Chipperfield, Buffon had de nodige moeite om de bal uit z'n doel te houden. Vlak na rust kreeg Materazzi onterecht rood na een fout op Bresciano. Geel was voldoende geweest. Maar ondanks de 10 tegen 11 situatie konden de Aussies niet profiteren. Toen de 90 minuten voorbij waren, gingen we nog 3 minuutjes blessuretijd spelen en dan mochten we gaan verlengen dacht iedereen. Maar in de slotseconden wrong Grosso door de Australische verdediging en toen werd ie neergehaald door Neill. Scheids Cantalejo legde de bal op de stip. Ook hier een onterechte beslissing. Totti scoorde en zo plaatste de squadra Azurri zich bij de laatste 8. geel Italië: 28' Fabio Grosso ; 88' Gennaro Ivan Gattuso ; 90' Gianluca Zambrotta Australië: 22' Vince Grella ; 48' Tim Cahill ; 60' Luke Wilkshire rood Italië: 50' Marco Materazzi (fout op Bresciano) Australië: - demont Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Welke wedstrijden zijn er morgen eigelijk ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.