Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Welke wedstrijden zijn er morgen eigelijk ? :)

Morgen hebben we Spanje - Frankrijk en Brazilië - Ghana...mooie dag dus. :D

(Alleen jammer dat ik de 2e helft van Brazilië - Ghana moet missen...)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

WK 2006 wedstrijdschema..

Brazilië - Ghana (17.00)

Spanje - Frankrijk (21.00)

---- Iets anders ----

Es ist vorbei. Oranje verlaat Duitsland met het hoofd tussen de knieën na het verlies in de 1/8ste finales tegen Portugal. Scheidsrechter Ivanov is de gebeten hond.

Portugal-Nederland werd een bewogen match. In totaal keken 8,3 miljoen noorderburen naar de match in Nurnberg. Scheidsrechter Ivanov eiste een hoofdrol op. De Rus werd niet gespaard in de Nederlandse pers. Bij onze noorderburen wordt hij een flierefluiter genoemd.

Toch wordt ook Oranje op zich bekritiseerd. Van Bommel, Van Nistelrooy en Cocu krijgen er als routiniers van langs. Boulahrouz, die tegen de Portugezen al snel met geel stond, had veel vroeger moeten vervangen worden. Coach Van Basten verloor de greep op de groep, maar mag zich over twee jaar op het EK revancheren.

Bron: Sport.be

Wat vind je hier van? Ivanov floot naar mijn mening wel goed. Dat van Basten Boulahrouz er eerder uit moest halen heeft de schrijver van dit artikel op zich wel gelijk in. Boulahrouz is een harde en laat het niet bij de pakken neer zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]Ivanov floot naar mijn mening wel goed. [...]

Wel , dit vond ik nu ook.

Het zijn nog altijd de spelers die vuil spelen!

[edit]

YES , oekraine naar de kwartfinale !

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik reageer ook nog even op die wedstrijd van Nederland. Natuurlijk is het jammer dat ze hebben verloren, maar het Nederlands Elftal is zwaar overschat, terwijl ze op dit WK niet één echt goede wedstrijd speelde.

De scheidsrechter zat ook niet altijd goed, maar over het algemeen wel. En ja, dan zullen er bij die 20 gele kaarten 3 zitten die niet helemaal terecht zijn, maar dan zijn er dus 17/20 terecht. Niet zo'n slechte score dus. Iedereen speelde gewoon heel erg hard met veel onnodige overtredingen, maar dat is dan niet de schuld van de scheidsrechter. Er waren ook momenten dat het echt uit de hand liep en dat de scheidsrechter geen orde meer kon houden, dus dat kun je hem misschien wel weer verwijten.

De hele wedstrijd was gewoon een grote rotzooi, met name de tweede helft. Steeds maar overtredingen, spelers die de scheidsrechter om uitleg vragen of hem vragen om een kaart voor de tegenstander. Niet echt slim voor een partij die juist alle tijd nodig heeft, omdat ze met 1-0 achter staan. Ik had het idee dat er in de hele tweede helft maar 20 minuten is gevoetbald.

Dan heb je nog die gele kaart voor Boulahrouz, die werd gegeven door het toneelspel van Figo. Natuurlijk kun je Figo dat aanrekenen, maar Van Bommel zat even eerder ook te janken (acteren) om een 'kopstoot' van een Portugees. De hele wedstrijd was eigenlijk één groot toneelspel van spelers die acterend over de grond rolden en kaarten eisten.

*piep* *piep* *piep* scheids!!!!!!!!!!!!

WAT EEN PIEP SCHEIDS !!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben verloren jongens.

Nederland is ondertussen zeker thuis.

Wat zijn die portugezen sportief zeg.

Maar niet heus.

Wat een zuur pruimen zijn dat.

Van Basten had gewoon Van Nistolrooy erin moeten zetten.

Inplaats van Kuyt.

Van Nistolrooy kan dan wel niet goed pasen.

Maar hij scoort wel altijd.

Portugal speelde misschien onsportief, maar wat vond je ervan dat Heitinga er met de bal van door ging na die scheidsrechtersbal? Sportief?

Ik kan me heel goed voorstellen dat Van Basten Van Nistelrooy er niet op heeft gezet. Hij speelde in de andere wedstrijden ronduit slecht. Dan kun je nog zo goed zijn, maar als je slecht hebt gespeeld word je vervangen door een andere speler die het misschien wél doet.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Yes we zijn door YES!!

Ik ben echt blij dat Totti net nog de penalty benutte in de blessuretijd.

Ja heel onverdiende penalty.Maar dat zijn nu eenmaal een van de toplanden......

Als je zo iets gaat fluiten moet je ookn gaan fluiten als een speler een scheet aftrekt...

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, Spanje ligt eruit, terwijl ze zo goed begonnen.

Wat een fopduik was dat trouwens van Henry, waarvoor hij die vrije trap waaruit gescoord werd kreeg :t

WOOOHOOO , de fransen gaan door ! Piet - herr die ene punker was ook een mietje hoor , niet beginnen te zeiken. Mijjn buurland gaat door :schater: Binnenkort , zaterdag , Brazilie - Frankrijk . :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, Spanje ligt eruit, terwijl ze zo goed begonnen.

Wat een fopduik was dat trouwens van Henry, waarvoor hij die vrije trap waaruit gescoord werd kreeg :t

WOOOHOOO , de fransen gaan door ! Piet - herr die ene punker was ook een mietje hoor , niet beginnen te zeiken. Mijjn buurland gaat door :schater: Binnenkort , zaterdag , Brazilie - Frankrijk . :klap:

Wie bedoel je?

:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, idd niet, wel jammer.

Een rustdag, tja, Duitsland en de anderen die hun 1/8ste finale er al even hebben opzitten hebben nu toch al genoeg gerust zeker :)

Maar ja, langs de ene kant; dan leven we in nog meer spanning toe naar de matchen van vrijdag :puh:

demont

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...