Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Italie? Jij bent dus voor mongolen , die scoren en dan ALLES op verdediging leggen , en op counter scoren. Dit vind ik mieter :cab: Maar toch , Italie door.. :-( Hopen dat frankrijk door gaat en dat Zizou kan uitblinken op de finale. ( Eerst zien dan geloven.. :{ )

Hou je mond jij, Italië Mongolen, omdat ze beter zijn dan België zeker :fy:

Hiermee lok je ruzie uit, dat ze na de goal gaan verdedigen is gewoon hun manier van spelen. Ieder land heeft zijn manier van spelen, en dat is de manier van spelen bij Italië.

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

ook in de kranten stond toen

'wij waren beter, hun waren slimmer'

(Piet-Herr 4 jul 2006, 12:02:46

Even offtopic: Dat vind ik ook weer zoiets, om als krant te zeggen dat wij beter waren. Wij hebben daar helemaal niet gespeeld, dat deed het Nederlands Elftal. Telegraaf zeker? :schater:

Met Wij word bedoeld het Nederlands elftal natuurlijk de telegraaf is niet dom hoor :puh::) ff voor de duidelijkheid ( 'wij waren beter, hun waren slimmer'= Nederlands elftal was beter in het voetballen maar de Portugezen waren slimmer) :Y

Dat snap ik ook wel :bonk::schater: en je zegt nu ook precies wat ik bedoelde: Dat de Telegraaf daar met 'wij' over praat. Zeg dan gewoon 'het Nederlands Elftal' of 'Oranje', maar niet 'wij' :kots:

Waarschijnelijk bedoelde de telefgraaf het als of het Nederlands elftal het heeft gezecht van wij waren beter hun waren slimmer. Niet onaardig bedoeld maar de meeste mensen in mijn omgeving begrijpen het :Y (het is als een soort uitdrukking bedoeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom er misschien een beetje laat mee maar:

_O__O__O_ Shade Duistland alles ist voorbei (Correct Duits?) _O__O__O_

Vanavond gaat Portugal winnen, let maar op (en Zidane krijgt geel zodat hij de troostfinale niet mag spelen).

Link to comment
Delen op andere websites

Portugal :t

Dat is de ploeg die ik het niet gun!

Ze liggen meer op de grond, dan dat ze spelen. Zelfs de commentatoren zeggen het. :Y

Frankrijk gun ik het ten strengste, ze hebben dan ook Brasil verslagen.

Frankrijk mag winnen van mij!

Portugal naar huis!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is waar.

Frankrijk moet Wereld Kampioen worden.

Niet Portugal of Italie.

ik vind dat Frankrijk het verdient.

Want ze hebben ook Brazilie verslagen. :sigaar:

Nee dat is moeilijk... Brazilië was gewoon simpelweg slecht. ;)

Finale Italië-Frankrijk, uitslag maakt mij niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn visie over Duitsland-Italië.

Het gebeurd me niet vaak maar ik merkte toch bij mezelf dat ik meer Duistland supporterde dan Italië. Ik kreeg gewoon een rot gevoel als ik naar die Italianen keek. Dat kan ook komen door Australie-Italië. Maar toch mag ik ze niet. Ik vind het dan ook jammer dat Duitsland verloren heeft. Ik vond dat Duitsland en Frankrijk de finale het meest verdienden. Maar vanavond zal dat rot-portugal ook wel winnen :ch: .

Maar ik was dus voor Duitsland :$ .

Link to comment
Delen op andere websites

Italie? Jij bent dus voor mongolen , die scoren en dan ALLES op verdediging leggen , en op counter scoren. Dit vind ik mieter :cab: Maar toch , Italie door.. :-( Hopen dat frankrijk door gaat en dat Zizou kan uitblinken op de finale. ( Eerst zien dan geloven.. :{ )

Hou je mond jij, Italië Mongolen, omdat ze beter zijn dan België zeker :fy:

Hiermee lok je ruzie uit, dat ze na de goal gaan verdedigen is gewoon hun manier van spelen. Ieder land heeft zijn manier van spelen, en dat is de manier van spelen bij Italië.

Ja , ik heb mijn mening ja? Het voetbal vind ik op niks trekken. Maar de rest van italie , het eten en de rest vind ik prima.Maar de voetbal irriteert mij. IMO. Zelf wil ik geen ruzie :schater:

Effe mijn mening: denk niet dat er mensen met het "down syndroom" in het WK komen hoor.

Wtf?

Link to comment
Delen op andere websites

'k weet het een beetje een moeilijk woord maar ja!

pak u woordenboek OMG!

brazil is goed, maar ze spelen niet deftig omdat ze geld genoeg hebben!

Ze hebben zelfs geen sponsor, zoveel geld hebben ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, laten we het hier wel even rustig en gezellig houden. Ga gewoon over het WK praten, dat is toch niet zo moeilijk? :{

Over vanavond: Ik denk dat Portugal erg lastig gaat worden voor Frankrijk, maar dat de Fransen onder leiding van een weer geweldige Zinedine Zidane toch weet te winnen. Dan hoop ik dat Italië gaat winnen van Frankrijk zodat ik wat geld verdien met mijn zelf opgezette WK-Pool :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop het echt, Portugal verdient het niet. Ze liggen meer op de grond dan dat ze tegen de bal trappen.

En als Ricardo weer de "stoere" man wil uithangen, doet hij zijn handschoenen weer uit! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...