Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Portugal heeft het al zitten,ze staan al één goal achter, de scheidsrechter was totaal niet eerlijk ,hij geeft frankrijk een pelantie en portugal niet ze moesten die pelantie krijgen.Die scheidrechter kan er niets van een kleuter van negen jaar kan beter scheidsen als die kerel daar hoor dankzij hem staat portugal 1-0 achter (onverdiend) maar ik geef de moet nog niet op hoor ze moeten maar 2 goalen te maken en dan staan ze weer voor ,het gaat portugal lukken GO PORTUGAL JE KAN HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Portugal eigenlijk het WK nog niet eens verdient... Moet je nou toch eens zien, stelletje kinderachtige aanstellers. Net nog, ze raken Miguel nog niet eens aan en hij ligt alweer op de grond te janken. En eerder deze wedstrijd was er ook al zoiemand. Dat is toch gewoon niet meer leuk. Ze liggen meer op het veld te janken dan dat ze gewoon een leuk potje voetballen. :t Frankrijk staat al met 1-0 voor, en ik hoop dat daar nog meer bijkomen, sterker nog, ik hoop dat Frankrijk Portugal KEIHARD inmaakt! Want zoals ik al zei vind ik gewoon niet dat Portugal het WK verdient. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat mooie finale worden...

Dat hoop ik dan maar.

Die Italianen kunnen ook erg smerig spelen, net zoals de Portugezen.

Ik gun Frankrijk de wereldtitel wel :)

Ik ben toch wel voor Italie, ik heb het niet zo op de fransen.

Ga me nou niet om redenen vragen... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Portugal eigenlijk het WK nog niet eens verdient... Moet je nou toch eens zien, stelletje kinderachtige aanstellers. Net nog, ze raken Miguel nog niet eens aan en hij ligt alweer op de grond te janken. En eerder deze wedstrijd was er ook al zoiemand. Dat is toch gewoon niet meer leuk. Ze liggen meer op het veld te janken dan dat ze gewoon een leuk potje voetballen. :t Frankrijk staat al met 1-0 voor, en ik hoop dat daar nog meer bijkomen, sterker nog, ik hoop dat Frankrijk Portugal KEIHARD inmaakt! Want zoals ik al zei vind ik gewoon niet dat Portugal het WK verdient. :t

Dat vind ik juist leuk om naar te kijken, dit WK hadden we geen geweldig goed voetbal... Dan vermaak ik me wel hiermee! Soms gaan ze te ver (Figo bij Bouhlarouz), maar het leverd wel mooie taferelen op. En ik wil je er nog even op wijzen: Het werkt wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel redelijk blij dat Frankrijk is gewonnen. Maar Portugal kan ook wel mooi voetballen hoor! C. Ronaldo is toch een goede speler! Hij ging soms wat mannen voorbij met een magnifieke beweging, alleen kon hij tegen de ijzersterke centrale verdedeging van de Fransen niet op. Maar wat ik niet snap: Waarom was er altijd boegeroep als Cristiano Ronaldo aan de bal was? :? Heb ik iets gemist?

Voor de finale stem ik op Frankrijk, omdat ik het niet zo voor Italië heb. Ze spelen op geluk vind ik persoonlijk. Frankrijk speelt meer op techniek.

Wat me opvalt is dat de Nederlanders het niet voor Portugal hebben. Maar geef toch ook eens toe, ze zijn toch wel een zeer sterke ploeg hoor. Ok ze hebben vuil gespeeld tegen jullie, maar Nederland heeft toch ook maar mooi meegetackled niet? Het was een zeer spannende match tussen die twee landen, maar uiteindelijk heeft Portugal gewonnen. Maar dan moet je ook niet zeggen dat het een slechte ploeg is he, als Nederland er tegen verloren is dan zijn ze zogezegd ook slecht, wat niet het geval is he. Hopelijk vatten jullie het niet verkeerd op hoor, maar ik geef gewoon even mijn mening, ik val jullie niet aan hoor!!! :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben totaal geen voetbal kenner.

maar ik hoop dat italie wint.

waarom hoor ik iemand typen?

omdat ik gewoon een hekel heb aan frankrijk

de cultuur, de eifeltoren, ''les blues, en vooral de taal zelf.

au revoir les blues

Link to comment
Delen op andere websites

Raad maar eens waar ik voor ben :cab:.

FRANKRIJK!! Nee, natuurlijk niet. Italië moet dik wraak nemen op hun na de overwinning van Frankrijk in Euro2000. Het gaat wel een mooie wedstrijd worden, maar met veel overtredingen en opstootjes.

Maar toch en met mooi voetbal.

Ik voorspel: 1-0 voor Italië.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke italie en frankrijk gaan naar de finale deze zondag,wie gaat er winnen dat weet ik niet maar het logischiste gaat frankrijk met zinnie zidank en t henry winnen maar italy heeft nog een kans met del piero .Ik ga absuluut kijken hoor dit zal een spannende wedstrijd zijn wie zal er ook kijken :)

Bewerkt: door Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...