Jump to content

[GTA] GTA


Ikkes

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    2

  • Damos

    2

  • DenkaanHenk

    2

  • .Syfes

    2

GTAIII gekocht viavia voor vriendenprijsje

Had de smaak te pakken dus

GTA:VC gekocht bij de Dxns, maar wilde eerst nog GTA III uitspelen, dus heb dat eerst gedaan voordat ik begon met VC (anders speelde ik III toch niet meer)

Daarna ergens in oktober eerst bij een winkel geprobeerd voor SA, maar die zei dattie nog niet uitkwam die dag. Yea right. Hij had 'm nog niet binnen, dus ik maar naar de FRS gegaan en daar gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben begonnen met Gta2, maar toen ik m'n fiets in de prak had gereden dachten m'n ouders dat dat kwam door dat gewelddadige spelletje wat we speelden. Jaar later had ik Vice City gespeeld bij iemand en ik vond het te gek! Wij hadden thuis al een PS2 staan, dus hopla kopen die handel en uitspelen tot de laatste hiddenpackage. Daarna kreeg ik VC op de PC, en toen ik het uitgespeeld had, ging ik maar eens cheats zoeken. Dus ik check wat sites, zie ik opeens Tommy Vercetti in een Ferrari rijden ik denk WTF en zo heb ik de hele modding bizz ontdekt. Ik ben VC gaan modden, heb tijdje MtaVC gespeeld en toen SA uitkwam heb ik dat ook meteen gekocht en uitgespeeld op de PS2. Helemaal blij ermee enzo... 2player missies spelen met m'n broertje... tot hij op de PC uitkwam. Eerste wat ik deed toen ik 'm op de PC had: checken of er al mods waren. Nee dus, alleen een paar simpele textures voor de monstertruck etc. Na een tijdje kwamen er meer mods, voertuigen e.d. en toen ben ik begonnen om m'n hele SA te veranderen. Na een tijdje wilde ik weten hoe je die mods nou maakte, en ben ik gaan uitzoeken hoe die hele TXD-Modding in elkaar zit. Ik heb aantal mods gemaakt, en toen kwam MTASA uit en later SA-MP, wat ik zeker gaaf vond (Gta:Tournament suckte door de vele lagg). Na een tijdje MTASA en SA-MP begon dat te vervelen en toen ben ik weer gaan TXD modden, en toen heb ik die WestCoastCustoms mod voor SA gemaakt. Later ben ik weer gaan MTAën. Tijd later was ik voor school een opdracht aan het doen, een nieuwe aula ontwerpen. Ik had al van 3dProgramma's gehoord zoals Zmodeler en 3dsMax, maar dat was allemaal 'veel te moeilijk voor mij' (ik zat toen in begin 2de klas, nu begin 3de klas). Ik kwam had m'n neef gevraagd (die was net afgestudeerd in architectuur) of hij nog simpele 3dProgramma's wist. Hij kwam met Sketchup. Dus ik downloaden die hap, proberen en het programma beviel mij wel. Na een tijdje heb ik het Gtaforum weer ontdekt (ik had al eerder een account aangemaakt) en ben sindsdien (half jaartje) weer wat meer actief met posten enzow. Huidige status: MtaSA spelen, m'n clan op orde houden, hier en daar beetje Sketchuppen en zeiken over waarom Sony die PS3 releasedate verzet heeft. Nou houdt ik op want ik ga nog ff mta spelen, en het is wel genoeg zo :engel: .

Grtz Puma.

Link to comment
Delen op andere websites

Vriend van me nam kort voor de release van GTA2 GTA1 mee.

Die speelde we toen de heletijd, en het was zwaar verslavend. Niet zo lang daarna GTA: London gehuurd bij de bibliotheek. Paar weken later kreeg ik GTA2 van een vriend, ditspel heb ik het langst gespeeld van de classics.

Pas toen vice city voor de PC uitkwam heb ik 'm gekocht, toen had ik nog geen PS2.

Deze GTA heb ik het vaakst gespeeldvan alle spellen die ik ooit heb gespeeld :bonk: .

Zeer verslavend, meerdere malen uitgespeeld. Toen der tijd lopen kwijlen om de geile graphics, te mooi :Y .

In 2005 SA voor de PS2 aangeschaft. Niet zo lang gespeeld, en hij werdt van me gestolen.

Heb SA nooit meer gekocht omdat ik het toch niet zo leuk vond. Paar dagen geleden GTA III aangeschaft.

Dit omdat ik bij The Yakuza wou, en hun missies in GTA II waren. Ook omdat ik toch deze GTA wou hebben..

Nu ben ik verslaafd aan GTA III, en we zien wel wat ervan komt :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eerste gta 2 gkocht want het lijk me vet spel.

Doen wou ik gta 1 en londen kopen maar ik kon ze niet vinden.

Doen paar jaar later kwam gta3 uit.

Werd verslaafd.

Doen kwam gta vice city kocht ik ook.

Die vond ik wat minder.

Mischien wel de slechte gta game(mij mening) ooit gemaakt.

Doen kwam gta Sa uit die vond ik wel gaaf.

Maar ik hoop dat de nieuwe gta`s weer gaat over mafia zo als The godfather.

Inplaats gta Sa gangster sit dat is wel gaaf maar de don gaafer veel gaver.

Veder gta Libery story

ga ik nog kopen.

Maar ik ben drukl bezig alle mij tycoon spellen uit de spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde GTA2 bij een vriend en dat vond ik een te gek spel, dus kocht ik GTA2 een week daarna.

toen wilde ik ook GTA1 hebben dus die kocht ik een paar maanden daarna ook. onderwijl kwam GTA3 uit ik was meteen fan van het spel (vooral omdat je het deze keer niet van boven zag). maar mijn oude computer was (veel) te sloom voor GTA3.

dus dat duurde 1 jaar tot ik het spel kocht want toen had ik wel een snelle computer. de sweer viel mij eigenlijk wel een beetje tegen, maar dat werdt verholpen door de komst van GTA-vicecity. die ik naar een tijd ook kocht (hij kwam eerst namelijk op de ps2)daar heb ik mij heel wat uurtjes opaf gespeeld (ik heb het onderhand 5x uitgespeeld)maar het blijft leuk vandaar dat ik het nu nog af en toe speel. 9 maanden na dat ik VC had gekocht kreeg ik een ps2 daarop had ik meteen San Andreas bij gekocht.gta LC leek mij niet zo leuk omdat het de zelfde stad uit gta3 was dus die heb ik ook niet gekocht,maar GTA vc lijkt mij daarin tegen zeer leuk dus ik denk dat ik die ga kopen.

toedeledoki,

COMMANDO :*D:sst:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 2 heb ik ook gekocht op een markt in tiel (volgens mij) voor de Playstation

Later heb ik GTA VC gedownload volgens mij

Paar weken nadat GTA SA uit kwam had ik (mijn broer) hem gedownload, daarna pc gecracht en weg spel

Anderhalf jaar later (ongeveer) wouw ik weer GTA Sa spelen en heb ik hem gekocht :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik speelde eerst gta bij een vriend toen vond ik het zo vet dat ik een triple pack gta kocht(gta III gta vice city en san andreas)ja heb nog steeds niet de gta III gespeeld :cab::bonk:

>>> Door GTA-Sheep: Graag niet zoveel emoticons gebruiken...dat leest voor anderen niet prettig<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een keer GTA 1 in de winkel liggen, en het leek me wel een leuk spelletje en heb hem toen ook gekocht. En, omdat GTA 1 al mooi was heb ik GTA 2 ook maar gekocht toen het uit was. GTA 3 en VC heb ik allebij op mijn verjaardagen gehad, en heb SA zelf gehaald toen het uit was.

Link to comment
Delen op andere websites

deed als eerst bij mn buurjongen gta1 op de ps.. toen heb ik hem ook op de ps gekocht bij eplaza toen heb ik 2 gekocht bij bart smit 3 speelde ik toen op de com die ik via een site legaal kon krijgen en toen wilde ik na een poos vice city die ik van mn opa heb gehad en sinds een paar weken heb ik bij de bart smit san andreas gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb een paar jaar geleden eens een keer GTA2 gespeelt bij een vriend. een paar jaar later vond ik GTA2 in een koopjes bak en ik vind het nu nog steeds leuk (ook al speel ik liever UT en Guild Wars). dat is eigenlijk mijn enige connectie met GTA, ik vind dit vooral een leuk forum...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...