Bongo Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Als eerst had ik Vice City die ik ook bij een "vriend" vaak speelde.Toen heb ik hem gekregen van iemand. Daarna kreeg ik gta3 en toen San Andreas uitkwam op de pc had ik hem meteen van iemand gebrand. Dus... Reageren
Ben007 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik heb Gta 3 demo gezien op Tv en toen de game gekocht Toen Gta Vice City en dan San Andreas Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Mijn moeder had vroeger GTA 1 in huis gehaald. Toen we hoorde van Grand treft auto Vice city wisten we dat we die naam al eerder hadden gehoord. En ja hoor. Voor ons kwam het redelijk bekend voor En zo gaat het verder naar GTA San Andreas en binnenkort GTA IV Merticus Reageren
Blu3ice Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik hoorde mijn vrienden altijd over gta praten, dus ik heb dat gekocht GTA III GTA Vice City GTA San Andreas het is mijn favoriete game Reageren
rems GTA Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Op school prate ze vroeger altijd over gta 2. Dus ik kocht gta 2 natuurlijk ook. Toen hadden ze het over gta 3 . En toen , Vice City, San Andreas , Liberty City Stories. Ik heb ze nu ook allemaal gekocht Ik denk dat als gta niet zo populair was, dat niemand het ook kocht, en niet zo veel delen waren. Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Bij mij Begon het bij mijn vaders collega ik kon goed opschieten met zijn zoon die had Gta 1 wij speelde dat weleens en de eerste keer vond ik het helemaal geweldig Dus later ging ik met me gespaarde geld gta 1 halen al snel kocht ik een aanbieding voor maar 5 euro gta II Toen ik hoorde dat Gta III uitkwam en de screenshots ect. had gezien was ik verkocht van hoe mooi die drie dee was enz. Dus al snel toen die uit kwam kocht ik hem en je raad het al zo gaat het elke keer als er weer een gta uit is wil ik hem meteen halen Nu wacht ik met Smart op gta IV ! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Misschien hebben jullie in een ander topic wel gelezen dat mijn vader een eigen video theek heeft en anders weet je het nu . Toen VC uit was is mijn vader deze ook gaan verhuren (Ik wist toen nog niets van het bestaan van GTA af.) Bij een spel kaagde een klant dat het soms bleef hangen en toen is die VC disc er uit gegaan en kwam thuis terregt en is hier blijven liggen. toen een vriend bij me kwam PS2'en zag hij VC staan eb toen zijn we dat gaan doen en meteen was ik verkocht. (Ter info: de klant klaagde dat hij bleef hangen. Dat is 3 keer gebeurd ) Hierna ben ik verder gegaan met SA en toen LCS. En nu wacht ik op VCS en natuurlijk IV . Dit was ASPHALT's GTA geschiedenis(( )) ASPHALT Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Nou: Men broertje had Gta VC gekocht en ik zag dat het goed was Dus ben ik er verder op in gegaan dus.Later via Ebay kocht ik GTA 3 maar dat vond ik een minderre game en verkocht hem (helaas). Nu heb ik hem terug.Later kwam de felle GTA san andreas uit.Direct bij de launch gaan hallen . Vanaf nu koop ik dus alleen maar rockstar games dan pas weet ik dat het goeie zijn :P Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Dat is zo bij mij gegaan: In 2005 zat ik in de tweede klas van de middelbare school. Eén van mijn beste vrienden, waarmee ik al bevriend ben vanaf groep 4, zat toen in een andere klas als ik, maar tijdens de pauze's kletste ik er uiteraard vaak mee. We hadden (eigenlijk is het ook nog wel 'hebben' ) het over veel dingen, en in januari ofzo van 2005 vertelde hij over een spel waar je zoveel mogelijkheden en vrijheid in had. Ik kende het spel niet, (het ging over GTA: San Andreas) maar de verhalen die hij erover vertelde, vond ik altijd best facinerend, zoals dat hij een eigen vliegveld had (wat dus Verdant Meadows was), waar hij dan vliegtuigen in zijn hangar zette, en over een heleboel dingen die me ontzettend leuk leken. Hij nam zo eens op een gegeven momen het PlayStation Codeboek mee naar school, en die uitgave was een GTA: San Andreas Special. Zo kon hij dus van allerhande dingen laten zien, en ik begon het steeds leuker te vinden. Ook over het feit dat het zo groot was, en dat je in drie steden kon zijn die gebaseerd waren op Los Angeles, San Fransisco en Las Vegas, vond ik helemaal fantastisch. Ook over de verhalen die hij vertelde dat je een ticket kon kopen voor het vliegtuig, en dat je zo naar een ander gebied kon vliegen vond ik erg leuk. Ik had destijds ook nog geen enkel idee hoe San Andreas eruit zag, maar het idee leek me geweldig. Maar nu werd het april, en naderde mijn verjaardag. Ik wist absoluut niet wat ik moest vragen, en toen kwam ik op het idee dat ik eigenlijk toch ook wel heel graag GTA: San Andreas zou willen hebben. Ik wist immers toch niks anders te vragen. Ik had wel eerder over de Grand Theft Auto serie gehoord, maar ik heb er nooit echt naar gekeken. Ik had toen ik nog een jaar of 9 was een vriend, die GTA2 speelde. Die heb ik dus weleens gezien, maar hij leek me helemaal niet zo leuk. (Ik weet nu, ik ben fan van GTA, maar dan van de 3D GTA's, welteverstaan. ) Maar verder had ik er dus nooit zo over nagedacht. Ik had ook weleens gehoord van GTA: Vice City, en dat die in 2003 ofzo tot beste game van het jaar was verkozen. Ik dacht zo van: "Het zal wel", maar ik had destijds toch echt nooit verwacht dat ik ooit GTA: Vice City zélf zou hebben. Een paar dagen voor mijn verjaardag, zocht ik al wat naar informatie over GTA: San Andreas en kwam ik zo op GTAGames.nl terecht, en zo ook op het GTAForum. Maar dat is weer een ander verhaal. Afijn, op 19 april was mijn verjaardag, en kreeg ik GTA: San Andreas. Dat was in principe mijn eerste kennismaking met GTA, én mijn eerste kennismaking met GTA: San Andreas. Ik had het immers nog nooit eerder gezien. 's Morgens ging ik het gelijk spelen (op de beamer ) en weet nog dat ik in het begin nadat ik door C.R.A.S.H. uit de auto werd gegooid gelijk in mekaar geslagen werd door een groepje Ballas, want de besturing kende ik nog niet echt, dus ik hakte er een beetje op los. (Wist ik veel dat die negers met zwarte/paarse kledij gevaarlijk waren ) Zo had ik de hele dag maar een beetje door Los Santos zitten klooien, want ik wist toen nog niet dat ik naar het 'CJ' Icon moest lopen. Ik praatte er met mijn vriend op school over, en ik had de hele dag zin om GTA: San Andreas te spelen. 's Avonds begon ik pas echt met de storyline, afijn, ik speelde GTA: SA verder, en ik vond het een fantastisch spel, fantastische soundtrack, gewoon alles, en dat vind ik nog steeds. Maar, toen het einde van 2005 naderde, in november volgens mij, had ik eens met diezelfde vriend weer afgesproken en toen kwam ik erachter dat hij alle GTA's had. Zo ook GTA: Vice City en GTA: III. (Ook de Top-Down GTA's, maar zoals ik al zei, interesseer ik me daar niet zo voor.) Ik was ook weleens benieuwd hoe het er in Vice City en Liberty City eruit zag, en ging ik bij hem eens GTA: VC bekijken. Ik had hem daarna meteen geleend, ook GTA: III, maar had het meeste GTA: VC gespeeld. Maar toen was het december. Ik had de geleende spellen allang weer teruggegeven, maar ik wilde toch graag ook zélf GTA: Vice City hebben. Zo had ik dus voor sinterklaas GTA: VC gevraagd, en heb hem nog gehad ook. De hele winter was ik eraan verslaafd, vooral door die tropische sfeer, en daar wordt ik gewoon vrolijk van, vooral in die donkerste tijd van het jaar. Ook de soundtrack vind ik zo prachtig. Echt zo heerlijk tropisch en 80'ies allemaal. Daar was ik toch echt mijn winter mee doorgekomen. Maar ook wilde ik ondertussen zeer graag de PSP en GTA: Liberty City Stories, en daar had ik ondertussen ook al een tijdje voor gespaard. Het ging eigenlijk meer zo dat ik zo de PSP en GTA: LCS met sinterklaas in mijn bezit wilde hebben, maar omdat ik toen nog te weinig geld had gespaard, wilde ik ook wel GTA: Vice City hebben als een soort alternatief. Ik wilde al heel graag GTA: VC hebben, maar het was in die tijd meer voor mij 'Project PSP en GTA: Liberty City Stories'. Maar goed, ik heb me echt goed vermaakt met GTA: VC, en toen ik in januari toch de PSP en GTA: LCS me kon veroorloven kwam die er ook nog bij. Zo ben ik één van de grootste GTA fan's geworden, en ben er veel over aan de weet gekomen. En nog altijd vind ik GTA: San Andreas, GTA: Vice City en GTA: Liberty City Stories één van de beste spellen ooit, (met name GTA: SA en GTA: VC) en ze vervelen me nooit. Op het moment ben ik het meeste te vinden in Vice City, als jullie begrijpen wat ik bedoel . Er zitten nog wel meer mooie momenten en details aan vast, maar dit is toch wel globaal verteld hoe ik aan GTA ben gekomen. Zo, nu stop ik maar met typen, m'n ouders worden al helemaal gek van het gerikketik. Reageren
mattiejj Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ik heb gta2 voor een budgetprijsje gekocht en GTAIII daarna,toen kwam vice city en die heb ik toen overgeslagen wtf bezielde mij,,zal wel tekort aan geld geweest zijn:-)[/font]heb wel SA en GTA:LCS gepre-ordered bij de geen reclame [/font] en dat was het wel zo'n beetje Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 heey en mijne is: nou ik was nog niet zo oud 6 of zo en toen ging ik wel eens naar mijn neef van 13 of 14 en toen wou ik altijd gta 2 doen geweldig spel vond ik dat en ik noemde dat altijd het spelletje waar je in en uit kon stappen en ik heb een paar keer het spel mogen lenen mar die deed het niet en toen kreeg ik voor mn 8e verjaardag een computer en dan had ik van mn neef gta 2 gekregen egt helemaal te gek vond ik et nu vind ik het ook nog wel eens grappig. en toen had ik gta 1 gekregen gewoon zomaar die vond ik ook wel leuk en toen was vice city er mn vader maar zoeken en zoeken maar kon hem niet vinden overal uitverkocht en toen had hij maar gta 3 gehaald ik blij en ik dacht dat je het van boven zou zien maar nee dus en ik vond het helemaal te gek. en toen kreeg ik van mn neef een half jaar later gta vice city ook helemaal gaaf omdat je moters had en helicopters en toen kreeg ik de ideeën om te modden dat had ik op internet gevonden enz.. en toen had ik 260 dagen voor dat gta sa uitkwam al de heledag filmpjes zitten kijken foto's elke dag op gtagames.nl gekeken en toen werd ik jarig in november hij was toen al een maandje uit maar ik had geen ps2 dus ik ps2 kopen met het spel kwam thuis ook geweldig spel maar de graphics vielen een beetje tegen maar wel hele leuke gameplay en heel lang zitten speelen en toen voor de pc gekocht en dan weer modden enz... en nu zit ik te denken om een 360 te kopen voor gta IV. ik ben nu 13 bijna 14 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ach wat een ontroerend verhaal...snifff! Mijn verhaal: Het begon allemaal in 1892 in klondike.... Ik zocht goud in de bergen en toen kwam ik dagobert duck tegen maar ik ging een gevecht aan en... Ok effe serieus Het begon allemaal, deze morgen, in mijn melkherberg Ok hier komt het: Vroeger kwam ik vaak met mijn vader in de mediamarkt, om spelletjes voor de PC te bekijken (en soms te krijgen ) Ik zag heel vaak GTA2 maar ik mocht hem nooit kopen... Toen zag ik een keer bij een vriend GTA2, en ik noemde het het spel waarbij je in een tank kon rijden (herinneringen...snifff) Een jaar of wat later kreeg ik GTA2 opeens wel van mijn vader, ik blij Een paar jaar later zag ik GTA VC bij een vriend (Bas). Ik was er dol op om een ambulance ergens heen te rijden (ergens bij de north point mall meestal) en hem dan samen met Bas totaal te slopen (slaan etc). Toen was ik in Portugal, waar mijn (gulle) opa met mij naar een gameshop ging, waar hij VC voor me kocht, snifff...(ik lijk Rosenberg wel, man ) en ik was dolblij. Vanaf toen werd ik gek op GTA. Een jaar later speelde ik weer bij Bas, dezer keer SA. Ik was (weer) helemaal gek erop en deze keer kocht ik hem helemaal zelf (voor 10 EURO op de markt ) en nu een paar maanden later schrijf ik dit! Oh ja en ik heb ook nog ooit GTA1 gekoocht, maar ik ben nog nooit in Liberty City geweest (behalve missie Saint Mark's Bistro dan) Dat was het wel (SNIFFF!) Reageren
Boris H. Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 oke mijn verhaal dan: in 2004 ging ik altijd bij een vriend spelen. op een gegeven moment had hij een nieuw spel: GTAIII. ik helemaal gek van dat spel had ik hem gehaald voor de pc. maar ik toen nog een oude pc dus het werkte niet. terugbrenge dus. ik helemaal verdrietig. toen op een gegeven moment in de vakantie kwam ik gta2 tegen ik vragen aan me ma: mag ik die. zegt me ma nou vooruit kreeg ik hem. hele vakantie gta2 gespeeld toen in oktober 2004 kreeg een een nieuwe pc voor men verjaardag. ik helemaal lij ook gta3 vragen en het mocht! ik tot december gta3 spelen, maar toen had ik bij een vriend gezien dat gta vice city bestond. ik meteen helemaal gek van vice city wou ik em kopen. toen ik een keer met mijn ouders bij een neef was zag ik dat hij vice city ook had. ik vragen of ik mocht spelen en het mocht! toen enthousiast tegen mijn ouders: Kevin heeft gta vice city mag ik em nou ook. maar toen begon mijn neef(kevin)tegen mijn ouders te vertellen dat het een 18+ spel is enzo. (ik ben nu 14 toen was ik 12) toen mocht ik vice city niet meer van mijn ouders. toen met sinterklaas mijn moeder heel lief aangekeken en toen mocht ik hem toch! ik helemaal blij. en toen tegen de zomer begon de spanning voor gta SA. op een gegeven moment was hij uit voor de ps2 maar ik had geen ps2. ik dus altijd bij een vriend spelen voor gta SA en toen de dag voor de lancering gta sa voor de pc gehaald bij D*xons. nu ben ik aan het sparen voor een ps3 voor gta liberty city stories(ik weet het hij is voor de ps2 maar hij kan ook op de ps3) en GTA IV. Dus mijn GTA's: GTA 1 Niet! GTA Londen Niet GTA 2 PC GTA III PC GTA Vice City PC GTA SA PC GTA LCS in de toekomst op de ps3 GTA IV in de toekomst op de ps3 Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) nou, kijk, het begon allemaal in groep 5 toen ik nog een jaar of 8, 9 was. Een vriend van me had gta2 en dat vond ik al helemaal geweldig. Ik ging een keer langs een buurjongen van me(die was toen iets van 13) en die speelde GTA 3 die was toen volgens mij net uit en dat vond ik geweldig en toen ging ik verhuizen ik maakte als snel nieuwe vrienden bij me in de buurt en die hadden een computer met vice city erop nou zij kochten VC later voor de ps2 en ik mocht VC dus ff van ze lenen ik vond het geweldig ik had het in een weekje uitgespeeld en speelde het nog dagelijks nou uiteindelijk natuurlijk weer teruggegeven en ik vond GTA zo leuk dat ik dacht, nog niet zo lang geleden, begin 2006 denk ik(die gast van wie ik VC had geleend had natuurlijk inmiddels SA op de ps2 en al storyline uitgespeeld en ik speelde het daar ook af entoe) en ik dacht: is het niet veel leuker als ik zelf een GTA heb? Dus ik naar de winkel en ik kocht SA voor de pc, nou in 2 weekjes stroyline gedaan, na nog een weekje uitgespeeld, en ik speel het nog dagelijks. Ik had voor me 10de verjaardag een xbox gekregen die ik nu(12 jaar) nog steeds heb en ik heb een aantal maandjes geleden, om mijn collectie compleet te maken, de hele trilogie gekocht op de xbox, ik heb III uitgespeeld en VC ook en ben nog bezig met SA(voor de xbox dan he). Dus mijn echte GTA geschiedenis begon lang geleden, maar mijn eerste GTA had ik zelf nog niet zo lang geleden Ik ben nog aan het overwegen om een PSP te kopen voor LCS en VCS en later SAS om mijn collectie compleet te maken(die classics hoef ik niet meer dat is rotzooi) Bewerkt: 4 september 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Dikbuik Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) ik ging vroeger wel ooit bij een maat gta london spelen toen ik 5 was ofzo en toen gta 2 uitkwam kocht ik hem meteen ookal was ik toen rond de 6 ofzo en was het voor 18+. jaren nadat ik voor het laatst gta 2 had gespeeld kwam ineens een kennis langs en die gaf mij gta vc (hij wilde het volges mij niet aan zijn zoon geven omdat er 18+ opstond en mij ouders het niet erg vonden). dus ik speelde dat een tijdje en dacht dat het dus gta 3 was tot ik hoorde dat gta 3 al langer uit was, dus ik gta 3 van iemand kopieren en vorig jaar kocht ik GTA SA toen hij net 2 dagen in NL te koop was voor pc. uiteindelijk heb ik dus alle pc versies van gta gespeeld Bewerkt: 4 september 2006 door Dikbuik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.