Jump to content

[GTA] GTA

Recommended Posts

• Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mazzeltje

2

• Damos

2

• DenkaanHenk

2

• .Syfes

2

Geplaatst:

GTA had ik eerst bij mn neef gespeeld op de PSX en erna gedownload op PC(van R*)

GTA 2 had ik gekocht in COM.COMMER was in temse

GTA III had ik gekocht in Dixons

GTA Vice City had ik gekocht in Software Shop

GTA San Andreas in Bart Smit

GTA Liberty City Stories in E-plaza

GTA Vice City Stories ook in E-Plaza

GTA London en GTA Advance heb ik nog nooit gespeeld.

Heb het allemaal gespaard en gekocht :)

Cencicodis :cya:

Geplaatst:

Ik ben er aan gekomen toen ik vrien werd need my speed.

Ik was een keer bij hem en toen gingen gta 2 spelen toen vroeg ik

of hij hem voor mij wou kopieëren en zo ben ik dus aan gta gekomen.

Geplaatst:

GTA 1 download

GTA 2 alleen bij een vriend gespeeld

GTA III van een vriend gekregen

GTA Vice City voor mijn verjaardag

GTA SA Gekocht bij music store

Jippie mijn SA CD is gister kapotgegaan :-(

en niet echt zin om opnieuw te kopen (kost zoveel geld)

Heb nu toch al geld ervoor gegeven dus ik ga maar weer eens gebruikmaken van Bitlord

Geplaatst:

Toen ik bij een vriend kwam spelen, had hij vol trots gta 2 gekocht....

Ik dacht: wat een coole game. Ik naar de winkel gegaan en haalde gta 2

Zo'n half jaartje geleden gta 3 toen Vice City toen San Andreas, enz. enz..

Ik heb al deze games gekocht bij de dixons

Ik wacht vol smart op GTA San Andreas Stories! :bier:

Geplaatst:

Ik speelde eerst gta 1 bij mijn familie, daarna gta2 en gta3 volgde daar weer op, daarna kreeg ik gta 3 voor pc... daarna VC en SA. Aan gta 3 ben ik het langst verslaaft geweest... VC vond ik minder leuk dan SA.

Op dit moment ben ik al meer dan ruim een jaar bezig met GTASA

• 6 maanden later...
Geplaatst:

heey

en mijne is:

nou ik was nog niet zo oud 6 of zo en toen ging ik wel eens naar mijn neef van 13 of 14 en toen wou ik altijd gta 2 doen geweldig spel vond ik dat en ik noemde dat altijd het spelletje waar je in en uit kon stappen en ik heb een paar keer het spel mogen lenen mar die deed het niet

en toen kreeg ik voor mn 8e verjaardag een computer en dan had ik van mn neef gta 2 gekregen egt helemaal te gek vond ik et nu vind ik het ook nog wel eens grappig.

en toen had ik gta 1 gekregen gewoon zomaar die vond ik ook wel leuk en toen was vice city er mn vader maar zoeken en zoeken maar kon hem niet vinden overal uitverkocht en toen had hij maar gta 3 gehaald ik blij en ik dacht dat je het van boven zou zien maar nee dus en ik vond het helemaal te gek. en toen kreeg ik van mn neef een half jaar later gta vice city ook helemaal gaaf omdat je moters had en helicopters en toen kreeg ik de ideeën om te modden dat had ik op internet gevonden enz.. en toen had ik 260 dagen voor dat gta sa uitkwam al de heledag filmpjes zitten kijken foto's elke dag op gtagames.nl gekeken en toen werd ik jarig in november hij was toen al een maandje uit maar ik had geen ps2 dus ik ps2 kopen met het spel kwam thuis ook geweldig spel maar de graphics vielen een beetje tegen maar wel hele leuke gameplay en heel lang zitten speelen en toen voor de pc gekocht en dan weer modden enz... en nu zit ik te denken om een 360 te kopen voor gta IV.

ik ben nu 13 bijna 14

zo dat was het zo'n beetje :puh:

Geplaatst:

Alle 3d gta's (geen topdowns dus) bij de dixons gekocht.

Behalve gta3 die bij de intertoys.

Ik heb ze btw allemaal op de ps2, behalve Vice City die heb ik op de PC.

Geplaatst:

Ik heb voor het eerst een gta game gezien bij een neef van mijn. Dat was GTA III voor ps2. Ik vond het toen wel leuk om auto's te stelen en mensen af te schieten maar ik hield me niet bezig met het verhaal ofzo. Toen in 2004 SanAndreas uitkwam ben ik wel egt goed gta gaan spelen. En daarna kogt ik ook alles wat met gta te maken had. :tu:

Geplaatst:

hoe ik aan GTA ben gekomen , goeie vraag.

o jah zo en zo had ik GTA I en GTA II op de ps1 , dus dat wist ik al een beetje , toen ik nog geen PS2 had had mijn vriend dat alwel , en had er GTA III , GTA Vice City , ( later ook nog GTA SA ) GTA II en Vice City had ik samen met hem uitgespeeld , toen ik ook de PS2 had ging ik ook alle GTA kopen , en vandaar dat ik nu dus GTA ken :D

Geplaatst:

Ik begon eerst met Vice City, die had hem meteen gekocht toen ik hem voor het eerst in de winkel zag!

Daarna kwam GTA III en toen GTA SA. Ik had die Vice City gekocht omdat me zus het zei, en daar had ik echt geen spijt van.

Geplaatst:

Ik had van me neef voor me verjaardag GTA 2 gekregen. Ik wist niet ect wat het was.

Want ik had ook nog nooit van GTA 1 gehoord. Ik begon het te spelen en het was echt een super spel!

Ik had hem voor de pc. Later wilden ik VC hebben. Toen had ik gehoord van GTA 3. Hadden we die gedownload.

Mta VC speelde ik toen ook al en ik had gehoord over San Andreas. In 2004 koopte ik San Andreas bij de release. :tu:

Geplaatst:

Na een lange tijd in het Algemeen Games Forum gaat dit topic toch verhuizen naar Freeroaming & Race Games. :cya:

Toen ik op vakantie was had iemand daar een PS2 met GTA III, na even gespeeld te hebben heb ik na die vakantie gelijk besloten om een PS2 met GTA III aan te schaffen. ^^

Geplaatst:

Ik kreeg eerst gta 1 van een vriend, daarna kocht ik naar 4 jaar San andreas, Toen vice city stories, Toen vice city, en toen liberty city stories. Daarna downloadde ik gta 1 en gta 2 legaal van rockstargames :)

En Gta iv staat binnenkort ook op mijn lijstje ;p

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...