Jump to content

SigService!


Thabit

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Achille

    6

  • Thabit

    5

  • Giorgo

    4

  • Bassie_94

    4

Top Posters In This Topic

Sorry maar ik vind ze echt veels te simpel :{

simpel hoeft niet te betekenen dat ze slecht zijn :puh::puh:

ik moet toegeven dat ze origineel zijn, maar thabit je opent wel veel onzinnige topics

Link to comment
Delen op andere websites

maar thabit je opent wel veel onzinnige topics

Onzinnige topics? :t

Deze zijn juist handig voor mensen die zelf totaal niet met PS of iets degelijks overweg kunnen. Prima serivce, lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar zou het niet handiger zijn als er 1 topic word geopent, en daar zet idereen 1 post met zijn sigs in en als je hem wilt zend je een pb ernaar ofzo en dat topic word vastgeplakt dat is veel handiger.

En gemakkelijke voor op te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ze gewoon en als jij ze zo simpel vindt, dan betekent dat niet of ze wel of niet mooi zijn. Wat wil je dan voor sig? Met allemaal toeters en bellen, ik hou graag van simpele effectieve sigs. Het gaat er niet om dat ze simpel zijn, jij was niet op het idee gekomen om dit te doen oid.

Link to comment
Delen op andere websites

Er word vanaf nu niet meer gespamt!! :sigaar:

Voor de mensen die geen sigs kunnen maken, er zijn ook standaard sigs van Slimm in het feedback topic.

Verder wil ik even zeggen, de mensen die niet zo goed overweg kunnen met photoshop, dan is dit het ideale plekje. Alleen moet ik je wel bekennen dat je dan ook gewoon een signature kunt aanvragen..

---------------------------

Dus stel ik voor om gewoon leuke simpele sigs te maken met een slogan erin bijvoorbeeld.

En je edit je post elke keer met nieuwe sigs tot er 10 in staan, en dan kunnen leden kiezen welke ze willen. Wil je een sig Pm die gene wel dan zodat het hier geen gaos wordt.

Als dit topic uit de hand gaat lopen gaat hij gewoon dicht geen twijfel aan.

Ook omdat er al genoeg topic zijn waar je sigs kunt aanvragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn een paar van mijn sigs die u voor een klein prijsje kunt bestellen. ;)

1)

sigforsalejpg4nb.jpg

2)

sigforsale22kb.jpg

(Deze sig is nu te groot, als je hem 'besteld' zorg ik dat hij kleiner is)

3)

sigforsale36kg.gif

Nieuw!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Altijd maar brushen, render en tekst op.. Wees eens origineel, kijk maar naar Thabit, zijn sigs zijn veel origineler en leuker bedacht. Je kan sigs maken zonder maar één brush aan te raken...

Link to comment
Delen op andere websites

Niet meer reageren op iemands signature!

Wil je een sig stuur die gene een Pb, verder niet reageren met: Wow die zijn mooi! en andere dergelijke dingen.

Nogmaals niet meer reageren anders lijkt het net Photoshop Art Raten topic en dat wil ik niet hebben.

Houden jullie je hier niet aan gaat het gewoon dicht simpel zat.

Edit:

Wat ook erg handig is voor de gene die zijn lijst met sigs maakt is nummers bij de sigs, zodat als iemand jou een Pb stuurt dan kan hij zeggen mag ik nummer 4 met mijn naam.

Zie froodooo's sigs ik heb daar even nummers bij gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

He bah.. Ik wou mijn eigen topic :|

En ik kan best wel met PS overweg, alleen vind ik simpele sigs maken leuker..

Edit: Door .Levi.

Het wordt volgens mij 1 grote gaos en iedereen gaat dan een topic voorzichzelf maken.

EDIT: @ Levi, Ik ben een team samengestellen. Is het dan wel goed?

EDIT2 van Thabit.

Hier de frietsig voor meneer Tales:

odpatat2501mj.png

http://img392.imageshack.us/img392/6443/odpatat2501mj.png

Dit is de sig voor Big Bear, alstu:

odbigbearupload1wv.png

http://img434.imageshack.us/img434/9066/odbigbearupload1wv.png

Power, jou sig wordt helaas NIET in behandeling genomen. De tekst: "Power" is te kort, dat lijkt niet.

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...