.Sharingan Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 mag je eigenlijk 2 sigs ? 1 grote 1 kleine ? Cheers Tales
.Maze. Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Nee,dit mag niet. 2 afbeeldingen in je Signature is niet toegestaan De quote komt van de regels, dus het is niet de bedoeling dat je 2 afbeeldingen in je sig doet.
Thabit Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) Nieuw ontwerp: Hebben? PM me! EDIT: Ik ben bezig een team samen te stellen, mag dit dan wel ons topic wordne? Bewerkt: 11 oktober 2005 door Thabit
.Sharingan Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) EDIT: Ik ben bezig een team samen te stellen, mag dit dan wel ons topic wordne? zou ik ook in dat Team mogen maar ik ben nog niet zo goed in Ps Cheers Tales *Edit laat maar het lukt me voor geen meten om txt erin te zetten ! Bewerkt: 11 oktober 2005 door Tales
The Mafia Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik wil ook wel bij Het Team ben wel nieuw met Photoshop maar het lukt al aardig ! Power
Bassie_94 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Mededeling! Ik hoor nu bij het team :'D . Zodra ik iets gemaakt heb show ik het .
rick15465 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik ben bezig een team samen te stellen, mag dit dan wel ons topic wordne? Mag ik ook dan in dat team? Of ben je al met teveel?
Bassie_94 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) New sig: PM mij voor deze sig met text. En niet Thabit want die heeft hem niet! @Scott Ja, het is de 2e maar hoor . @Achille Ach..Maakt dat wat uit ? Bewerkt: 11 oktober 2005 door Bassie_94
Achille Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 er zijn hiervoor nog tig teams geweest zoals in Sig en ava aanvraag forum was eerst dat ook enzo..
.Levi. Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Volgens mij weten sommige niet echt wat ze willen.. Als je een team wilt maken wees ook duidelijk. Nu gaat hier iedereen roepen via het topic, terwijl het ook gewoon via pm kan. Nog 1 ding: team gaat niet door, hier is al een topic over. Met een team gaat het ook niet echt goed, want iedereen maakt hier zijn eigen signature. Je post niet met een antwoord zoals: Wow mag ik die! Je pm't die gene als je een signature wilt. Ook edit je elke keer je bericht met nieuwe sigs dus niet voor een nieuwe sig een nieuwe post. Gaat dit gewoon niet goed lopen, en blijven er mensen steeds maar weer vragen en roepen voor een team, of vragen jullie hier je signature aan. Dan gaat het topic op slot. ------------ Ik ga een tijdje kijken hoe dit loopt, bevalt het me niet hoe het hier te werk gaat, dan gaat hij gewoon dicht. Er zijn namelijk al genoeg topic waar sigs worden gemaakt. Succes!
Ewoud Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Thabit heeft gisteren toestemming aan mij gevraagd om 16.33 . Ik had duidelijk met nee gereageerd om dat er al 2 topics waren waar je sign kan aanvragen. En net zoals at giorgio 2 is enough.
Recommended Posts