Gino Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Telkens als ik internet opstart krijg ik deze balk : Kan iemand mij helpen deze weg te krijgen ? Reageren
Johan O. Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Telkens als ik internet opstart krijg ik deze balk : Kan iemand mij helpen deze weg te krijgen ? moet je een spyware prog draaien maar je hebt hem gekregen door msn te installeren en dan aan te vinken dat je hem wilt, volgende keer opletten bij de msn instalatie Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 MOet je geen MSN+ draaien he Heb deze ook gehad, download eerst hitman 2, en draai hem 1 keer Je krijg als 1e -Spyware Blaster En zoek eens naar de volgende Restricted Sites: -www.lop.com -CoolWebSearch -XXXtoolbar ALs ide er in staan moet je deze gewoon aanvinken dat ze worden veveiligd sDraai dan nu nog eens Hitman Pro, nu krijg je Spybot: Search&Destroy, draai deze, en heal al infected files, doe dit iets van 3 keer Waarom, nou bij 1 keer is die voor een poos, trug, bij 2 komt hij soms terug Je ken daarna nog meer VirusScanners downloaden, maar dit is genoeg Download nix van Lop.com, hier zitten allemaal virussen op! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Probeer eerst datgene wat hierboven in andere posts staat. Mocht dat niet werken, dan kun je proberen het progje handmatig te verwijderen. Soms staan deze balken in de software lijst. Als je deze dingen eraf wilt gooien, krijg je vaak een foutmelding. Dan moet je Ctrl+Alt+Del doen, en dan het programma wat qua naam erop lijkt, uitzetten. Dan kun je het handmatig verwijderen. Reageren
Synchro Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Start -> Configuratie scherm -> Software -> Verwijder die onnodige dingen.. Reageren
The Mafia Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Daar had ik ook héél lang last van erg irritant ! Power Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Daar had ik ook héél lang last van erg irritant ! Power Da's eigenlijk offtopic, maar ik wil wel wat zeggen, een goeie raad. Veel free-version programma's bevatten bundels software. Bij de installatie krijg je vaak de kans om die dingen af te vinken. Maak daar gebruik van. Installeer alleen datgene wat je wou hebben, en hou die zooi van je computer af. Na de installatie altijd even kijken of er niks anders op je PC is bijgekomen. Wel het geval? Die extra troep eraf gooien, of desnoods het hele programma wat je gedownload hebt. Dus niet zo snel door die install heen; kijk goed wat er staat, anders staat je PC binnen de kortste keren vol met deze zooi. Ik spreek uit ervaring. Reageren
Gino Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik doe ook altijd de sponsers enzo weg vinken maar ik ben het denk ik een keer vergeten Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Wat ook wel wil werken is: Klik rechtermuisknop op die balk. En vink deze balk weg. Nu hou je wel de kans dat hij steeds terug komt. om hem definitief te verwijderen moet je de bovengenomede acties ondernemen: - Verwijderen via: Configuratie scherm -> sofware - Verwijderen met antispyware programatje nog veel succes ermee Reageren
Gino Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 jah ik had al erchtermuisknop geprobeerd maar dat deed hij niet Is het normaal dat hitmanpro een stuk of 5 andere antispyware programma's instaleerd ? Reageren
X-TX Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Je hebt helemaal geen antiespyware of wat dan ook nodig. En ik denk ook dat functie Software er weinig aan kan doen. Meestal gaat dat balkje aan als je je pc opstart. Dat houd in dat Windows van af dat moment het recht niet heeft om het te verwijderen omdat het proces nog draaid. (Niet altijd zo.) Wat je dan kunt doen: CTRL+ALT+DEL en zoek handmatig een naam waarvan jij denkt 'Die hoort er niet bij.' Let op dat je geen SYSTEM programma's afsluit want dan kan je hele computer uitvallen. En omdat dit zo wie zo te riskant probeer dan de namen waarvan jij denkt dat ze er niet bij horen via Google te zoeken en lees de tekst die Google dan laat zien. Vaak staat daar of meer mensen dit hebben gehad of een computer site die meer over weet. Het twede is het makkelijkst eigenlijks, druk op F8 voordat je Windows opstart en verwijder vanuit daar het programma, C.=> Software. Vaak gaat dat sub-software dan niet aan en heeft Windows het volste recht om het te verwijderen. Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geholpen, misschien heb je het zelf al opgelost maar dat heb je nog niet gemeld. Edit: Dat eerste wat ik zei "Dat houd in dat Windows van af dat moment het recht niet heeft om het te verwijderen omdat het proces nog draaid." geld trouwens ook voor antivirus/antispyware software. Hierbij word het besmet/vuil bestand in een map gestopt en niet verwijderd. Het kan dan nog steeds zo zijn dat het bestand het werking niet opgeeft. Bewerkt: 12 oktober 2005 door X-TX Reageren
Gino Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Jah het was al gelukt Maar toch heel erg bedankt dan weet ik dat voor de volgende keer Reageren
T@rget Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 MOet je geen MSN+ draaien he Heb deze ook gehad, download eerst hitman 2, en draai hem 1 keer Je krijg als 1e -Spyware Blaster En zoek eens naar de volgende Restricted Sites: -www.lop.com -CoolWebSearch -XXXtoolbar ALs ide er in staan moet je deze gewoon aanvinken dat ze worden veveiligd sDraai dan nu nog eens Hitman Pro, nu krijg je Spybot: Search&Destroy, draai deze, en heal al infected files, doe dit iets van 3 keer Waarom, nou bij 1 keer is die voor een poos, trug, bij 2 komt hij soms terug Je ken daarna nog meer VirusScanners downloaden, maar dit is genoeg Download nix van Lop.com, hier zitten allemaal virussen op! Dude, Ik heb MSN+ en er ook geen last van (sorry maar ik erger me er altijd aan als ieddereen het afzeikt want ik heb er nooit last mee) Reageren
Gino Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik ook niet heb gewoon vergeten de sponsor uit te klikken .. En ik kan alleen van MSN + positieve punten geven .. Reageren
TubS Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 dan kan je toch gewoon msn+ deinstalleren en dan opnieuw doen zonder sponsor? Maar wij hebben een keer een pc zoveel mogelijk spyware opgezet, allemaal dingen gedownload enzo van die toolbars en hitmanpro haalde alles eraf, kijk anders in mijn spyware topic. *klik* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.