Jump to content

HIP-HOP of Hardcore

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vinden jullie, zijn jullie HIP HOP muziek leuk of harcore??

Ik persoonlijk HIP HOP

EDIT: bij HIP HOP bedoel ik ook rap

Bewerkt: door C-J_Redman
  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

10

• Tim14

9

• Juju

9

• Big-Bear

7

Geplaatst:

Hip Hop is alleen maar gepraat op een beat. Dat lukt mij ook nog wel met beetje oefenen maar puur hardcore maken vind ik een groter kunst. Hip Hop mag wij mij weg en de hele NL bende mag ook het land uit. Laat ik zo zeggen: Hun bakken er niks van.

Geplaatst:
bedoel je dan iedereen die van HIP HOP houd mag het land uit?

Nee mensen die Hip-Hop maken met 'onzin' erin. Zo als 50 cent met de hele tijd maar door dezelfde 'I bring you to the candy shop' dat vind ik nergens op slaan. Die mag van mij ook nu al stoppen met zijn G-poep gedoe. Of die (somige) liedjes van alib. Er zijn te veel mensen die van Hip-Hop houden om ze allemaal met z'n alle het land uit te sturen. Dan hou je maar een hoopje 500 man over over. Nee hoor :puh: er zijn Zat mensen die hardcore, trance, rock enz. houden.

Geplaatst:

Ik hou eigelijk meer van rock/metal enzo...

Maar als ik moet kiezen toch hip/hop, want er zijn nog leuke hip/hop liedjes en aan hardcore vind ik niets..

:engel:

Geplaatst:

@ bjorn: Kan je me vertellen wat het verschil tussen rap en hip-hop is?

btw. Ik luister erg vaak naar rap etc, maar een lekker trance nummertje gaat er ook wel door. Pure hardcore vind ik té extreem. Ik hou meer als iets van DJ Jean - Feel it.

Geplaatst:

Hip-Hop..

En wie het dom gepraat noemt op een deuntje kijkt niet verder dan de commerciele nummers, nu val ik niemand persoonlijk aan maar dat vind ik wel..

Geplaatst:

Inderdaad je mag het echt niet verwarren met de commerciele hip-hop. Er bestaan echt wel goeie nummers. Ik kies persoonlijk voor Hip-hop omdat mijn stijl meer R&B enzo is.

Geplaatst:

K vin rap wel relaxt ..

Maar hip-hop te relaxt het lijkt dan wel of ze drugs hebben gebruikt en stoned zijn :N

Maar hardcore vind ik nou ook niet bepaalt lekker ..

Ertussenin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...