Jump to content

HIP-HOP of Hardcore


Typhoon

Recommended Posts

Rap luister ik nu, maar Hardcore is toch muziek nr 2 bij mij, vooral Promo luister ik veel

Maar mnensen degene die 5o cent nummers op TMF en MTV luiister en het zeggen snap ik wel, dat is geen leuke rap meer

Maar nummers van 2pac, biggie, Run DMC en al die andere ouwe rappers, zijn heerlijk om te luistren, en je ken ze omnder de douche zingen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    10

  • Tim14

    9

  • Juju

    9

  • Big-Bear

    7

Ik ben ook geen boeroe..

edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten

,,hier in walcheren lopen genoeg racisten rond met een vuist die omhoogstaat met white power eronder zijn skinheads met kisten ze worden hier altijd geklapt omdat ze racist zijn..

Bewerkt: door Achille
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook geen boeroe..

edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten

,,hier in walcheren lopen genoeg racisten rond met een vuist die omhoogstaat met white power eronder zijn skinheads met kisten ze worden hier altijd geklapt omdat ze racist zijn..

Wat gangster28 is juist!!

Niet alle gabber's zijn nazi's..

Het wilt ook niet zegen dat als je nou van hardcore houd dat je ook een racist bent! :engel:

Ik geef ook toe hoor! ik hou van hardcore & rap.. ik ben een racist als het aankomt op turken die denken dat ze echt alles mogen in belgie & nederland enzoo... Maar ik heb niks tegen tupac, biggie,...en al die andere goede rapper's :t

Laat iedereen met rust... als je nou van rap of hardcore of iets anders houd...

Nu back on topic! :Y

Bewerkt: door bjorn13
Link to comment
Delen op andere websites

algemeen is het zo dat veel racisten of nazi's naar hardcore luisteren maar niet iedereen is dan een racist, het is inderdaad wat extreem dat je je zelf dj adolf noemt. zeg nou gewoon maar wat je het leukste vindt het liefst met een reden en hoe op ober raciste gedoe

Link to comment
Delen op andere websites

algemeen is het zo dat veel racisten of nazi's naar hardcore luisteren maar niet iedereen is dan een racist, het is inderdaad wat extreem dat je je zelf dj adolf noemt. zeg nou gewoon maar wat je het leukste vindt het liefst met een reden en hoe op ober raciste gedoe

toch nog iemand die het begrijpt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind hardcore eigelijk soms leuk en rap is ook wel leuk dus alletwee wel maar ik hou niet echt van muziek ik houd veel liever gamen maar ik luistert ook naar tupac en snoopdogg en ik luistert soms en als ik uit mijn dak wilt gaan ga ik naar hardcore luisteren dus er tussen in.

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten

Nee is niet, die vuist is weer hetzelfde verhaal met Lonsdale, dat mensen het van maken dat het racistisch is.

Trouwens, alle racisten luisteren naar Hardcore, maar vergeleken met alle mensen die Hardcore op 1 hebben staat is er maar een klein deel racist. Laatst is mijn neef na het concert van DJ Outblast geweest, het schijnt dus dat er veel werd gezegt dat hardcore niks met de kleur te maken had.

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten

Dat weet ik nu ook pas. Ik hou me niet bezig met die dingen, ik weet wel dat die vuist niet van Angerfist is ;)

zal wel niet want angerfist draagt vesten met die vuist en hij is geen racist want

hij werkt mee aan hardcore unitid en dat is tegen rasicme.

9883large6qc.jpg

EDIT ben even aan het zoeken geweest en hier het resultaat.

White power

Aufkleber_WhitePower.JPG

angerfist

1887742po.jpg

zit toch wel wat verschil tussen.

Bewerkt: door gangster28
Link to comment
Delen op andere websites

edit: het is wel die vuist van white power.. dus kom niet praten

Dat weet ik nu ook pas. Ik hou me niet bezig met die dingen, ik weet wel dat die vuist niet van Angerfist is ;)

zal wel niet want angerfist draagt vesten met die vuist en hij is geen racist want

hij werkt mee aan hardcore unitid en dat is tegen rasicme.

9883large6qc.jpg

EDIT ben even aan het zoeken geweest en hier het resultaat.

White power

Aufkleber_WhitePower.JPG

angerfist

1887742po.jpg

Ja daarom zo'n vuist is weer echt iets voor die wannabe racisten die stoer willen doen om zo'n vuist te laten zien..

edit: Angerfist komt wel heel dubbelzinnig over? :?

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

Ja daarom zo'n vuist is weer echt iets voor die wannabe racisten die stoer willen doen om zo'n vuist te laten zien..

hoe bedoel je ik snap je niet helemaal.

Angerfist komt wel heel dubbelzinnig over?

vind ik ook wel een beetje ja.

Bewerkt: door gangster28
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...