Jump to content

HIP-HOP of Hardcore


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    10

  • Tim14

    9

  • Juju

    9

  • Big-Bear

    7

ben eigelijk die van het genre rick houd maar hiphop is ook wel leuk( dan moet ik wel 2pac eminem ofzow hebbenlange fraans vink niks an :ch: die verkrachten rapgewoon )

Helemaal mee eens, die Bange Frans en KaasB zijn echt te slecht voor woorden

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

hiphop en rap natuurlijk, hardcore vind ik echt helemaal niks,

ik maak wel van dit soort beats met ejay techno en ejay hiphop

vooral eminem vind ik goed

Ik maak altijd mijn beats met Acoustic Beatcraft, die zijn wel saai :bonk:

effe ontopic:

Nogmaals: Hiphop ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mischien beetje oud topic maar ik wil mijn mening kwijt ;)

ik kies voor hardcore, het is gewoon lekker je kan er lekker wild op los echt heerlijk!

Hip-Hop vind ik echt van die zeik muziek, al die ''Nummers'' zijn in mijn ogen allemaal hetzelfde.

Nu zie ik in de volgende post al weer aan komen:''Ja hardcore is ook alleen maar hetzelfde blablabla''!

Hip-Hop nummers gaan ook allemaal over hetzelfde, over hoeveel meisjes ze wel niet kunnen krijgen met hun prachtige gouden tanden in hun mond( ahum...) hun vet gepimpte wagens,(hoebedoelje ik verkloot mooie wagens?) dat urban tuning is maar niks...

En hardcore is ook gewoon gezellig, lekker met een paar maten in een discotheek raggen!

En hip-hop? Beetje in een discotheek kijken wie het beste kan schelden tegen elkaar...

Nou dit was mijn mening en zo blijft het ook ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ga ik hier op reageren. Ik ben het niet met je eens, sommige rappen inderdaad over die dingen en zo. Maar er zijn echt wel zat rappers die rappen over hun verleden en zo. En nog wel andere dingen die gewoon ergens anders over gaan. Tupac met Life Goes On, Dear Mama, dat gaat toch over andere dingen dan geld en zo. Verder is het niet echt die het beste kan schelden of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

ik toch hardcore met een goei subwoover is dat gaaf dan tril je helemaal je stoel uit
Oke, dus elke keer dat jij een 'muziekje' luistert, tril je van je stoel. Begint dat niet op een moment te irriteren? :puh:

Ik had hier al eens gepost, maar ik ben nog steeds voor Hip-hop. Ik vind de nieuwere rap's een beetje tegenvallen, oude helden zoals 2pac met "dear mama", "changes" en "Ghetto gospel". Dat vindt ik echt zalige liedjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...