Jowx Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Aloha, het is niet de bedoeling om zomaar steeds met een nieuwe verder te gaan. Stuur een PB naar het lid dat de voetballer gepost heeft, vraag daarin of hij een hint kan geven OF dat je met een nieuwe mag beginnen. Mocht hij daarop niet reageren dan kun je een van mijn collega's in Lifestyle of mijzelf een PB sturen waarin je tekst en uitleg geeft, wij zullen dan bepalen of je met een nieuwe mag beginnen. Zomaar opeens telkens met een nieuwe beginnen omdat een andere te moeilijk is, is natuurlijk geen manier van handelen. Bij voorbaat dank voor jullie medewerking. ^^ Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Dat is Daley Blind natuurlijk, maar die telt niet mee. Thedan geef verdorie eens een hint! Jij bent zo gemeen! =\ Reageren
the_dan Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 jowx bekijk de vorige pagina maar eens idd het is daley Reageren
Jowx Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 jowx bekijk de vorige pagina maar eens Hmmm.. Het lijkt er op dat je gelijkt hebt.. Dan moet je mijn vorige post maar als niet gepost beschouwen, of als een preventieve waarschuwing.. Maar in ieder geval bedankt voor je PB, mijn excuses voor deze bunder.. :$ Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Ik heb zojuist toestemming gekregen van Gtaboy107 om een nieuwe te posten, en Jowx is hierover ingelicht. Reden van bewerking: Ik was in eerste instantie vergeten de URL te veranderen, dat is nu gefixed. Bewerkt: 16 december 2008 door Silverbyte Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Nee, dat is helaas fout. Hint: Het is een speler uit de Deense competitie. Reageren
the_dan Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Daniel Wass ik heb zelf een shirtje van ****** ** in me kast hangen Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Nee, ook dat is fout. Reageren
Cabyon Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 T´is Iemand van Brondby IF.... Reageren
the_dan Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 is i van de a selectie??? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 is i van de a selectie??? Ja, hij zit bij de A selectie. Dat is sowieso een voorwaarde bij dit spel, dus de vraag is eigenlijk een beetje overbodig. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Zoals jij zelf al aangaf, speelt hij bij de A-selectie van Bröndby IF. Met die ene hint moet het vinden van de speler een fluitje van een cent zijn, lijkt me zo. Nog maar een hint dan: Hij komt uit Denemarken en heeft voorheen bij Helsingør IF, Humlebæk en Lyngby Boldklub gespeeld. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Het is Tobias Mikkelsen! Bewerkt: 19 december 2008 door Issie3222 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.