Jump to content

Raad de voetballer ?


Mcbeat

Recommended Posts

Aloha, het is niet de bedoeling om zomaar steeds met een nieuwe verder te gaan. Stuur een PB naar het lid dat de voetballer gepost heeft, vraag daarin of hij een hint kan geven OF dat je met een nieuwe mag beginnen. Mocht hij daarop niet reageren dan kun je een van mijn collega's in Lifestyle of mijzelf een PB sturen waarin je tekst en uitleg geeft, wij zullen dan bepalen of je met een nieuwe mag beginnen. Zomaar opeens telkens met een nieuwe beginnen omdat een andere te moeilijk is, is natuurlijk geen manier van handelen. Bij voorbaat dank voor jullie medewerking. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 968
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    70

  • M@rt!n

    50

  • Cabyon

    44

  • AmsterdamBoy

    42

jowx bekijk de vorige pagina maar eens ;)

Hmmm.. Het lijkt er op dat je gelijkt hebt.. Dan moet je mijn vorige post maar als niet gepost beschouwen, of als een preventieve waarschuwing.. :puh: Maar in ieder geval bedankt voor je PB, mijn excuses voor deze bunder.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist toestemming gekregen van Gtaboy107 om een nieuwe te posten, en Jowx is hierover ingelicht. ^_^

gtaforumraaddevoetballejq4.png

Reden van bewerking: Ik was in eerste instantie vergeten de URL te veranderen, dat is nu gefixed.

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jij zelf al aangaf, speelt hij bij de A-selectie van Bröndby IF. Met die ene hint moet het vinden

van de speler een fluitje van een cent zijn, lijkt me zo.

Nog maar een hint dan: Hij komt uit Denemarken en heeft voorheen bij Helsingør IF, Humlebæk en Lyngby Boldklub

gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...