Jump to content

Panopticon Killer


DaddyPimp

Recommended Posts

Als er geen textures met zo'n killer zijn aangetroffen.

Waarom speculeerd iedereen dan nog zo over die killer,

Accepteer dat ie niet bestaat.

EDIT: Dat filmpje ziet er wel geloofwaardig uit! :puh:

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    14

  • San_Andreas_Nigga

    14

  • CesarVialpando

    9

  • W3sl3y

    8

heeft er eignlijk al iemand geprobeert hem te lokken met een hoer:P die schijnt ie graag aan zijn varkens te voeren

Over die hoertjes waar jij het over hebt, dat is in "Real Life" geweest, en dus echt gebeurt tussen 1992 - 2000 ;)

Over de Killer in het spel: Die bestaat niet ;)

kan je wat meer info geven over die gebeurtenissen? heb der nooit wat van gehoord, (internet links ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al bekend was maar ik heb daarnet een hutje gevonden dat als 2 druppels water op die van de Panopticon Killer lijkt.

Zelfs de bloedspetters op de grond komen overeen.

Alleen staan bij die van de Panopticon Killer de deuren dicht.

Hier staan de deuren open.

Ook raar is dat het in het midden van het bos staat.

Er gaat geen weg naartoe.

Exacte locatie komt nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook naar dat hutje in The Panoptican geweest. De kettingzaag ligt er, het hutje staat er, maar er is geen Leatherface te vinden. Het is ook een heel eng plekje. Ik vind het wel een mooi bedacht verhaal, maar het bestaat jammergenoeg niet. Respeck voor de bedenker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook naar dat hutje in The Panoptican geweest. De kettingzaag ligt er, het hutje staat er, maar er is geen Leatherface te vinden. Het is ook een heel eng plekje. Ik vind het wel een mooi bedacht verhaal, maar het bestaat jammergenoeg niet. Respeck voor de bedenker.

Ja, inderdaad.

Rockstar heeft gewoon die plaats als houthakkers hut gemaakt.

Alleen heeft iemand er een EE van gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

die killer maakt me helelmaal gek ik doe alles om hem te vinden maar het lukt maar niet

en ik word er ook bang van :-(

:duh: Hij bestaat helemaal niet, en we kunnen hier wel over doorgaan, en dat er dezelfde hutjes staan, maar dit is gewoon handiger geweest voor Rockstar, zodat ze geen nieuwe hutten moeten bouwen...

Hij bestaat gewoon niet........ ;)

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Link to comment
Delen op andere websites

die killer maakt me helelmaal gek ik doe alles om hem te vinden maar het lukt maar niet

en ik word er ook bang van :-(

Ik denk niet dat je hem zult vinden. Als er zo veel gta spellen zijn verkocht. En dan soms krijgen we slechte kwaliteit filmpjes van de killer maar ben ik nog lang niet overtuigt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

NTM zegt gewwon de woorden die ik wil zeggen, R* maakt gewoon 1 hutje met smurrie op de grond en kopiert het wat in de bossen zodat ze er maar 1 moeten maken.

Je kent R*, die doen het gewoon express.

Er is nog nooit echt bewijs geweest, alleen dat filmpje van slechte kwaliteit en 3 beelden aan elkaar.

En ze zeggen ook dat nl. de bestanden van de killer er niet zijn maar op de Ps2 kan je dit niet bekijken dus wel.

Als je je Ps2 disc in je PC steekt komen alle bestanden erop dus..

Aanvaard gewoon dat hij er niet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik heb niet deze hele topic gelezen dus ik weet niet of dit al bedacht is maar toen ik het filmpje zag dacht ik... met zijn 2en gespeelt, de ene was CJ, en de andere een 2 player poppetje met een zaag die bewerkt is op de computer, gewoon gespeelt dus, maar wel knap gedaan!!! ik weet het niet zeker maar ik denk dus dat het met zen 2en is gedaan.

Bewerkt: door Friend of Zweed
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik heb niet deze hele topic gelezen dus ik weet niet of dit al bedacht is maar toen ik het filmpje zag dacht ik... met zijn 2en gespeelt, de ene was CJ, en de andere een 2 player poppetje met een zaag die bewerkt is op de computer, gewoon gespeelt dus, maar wel knap gedaan!!! ik weet het niet zeker maar ik denk dus dat het met zen 2en is gedaan.

Nee, dit kan niet het geval zijn geweest.

Omdat je dan 2 balkjes had moeten zien.

Bij deze zie je duidelijk dat het Single Player is.

Ook kan het niet met Gta Tournement zijn gemaakt want daar zie je een geheel chatscherm in beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...