Jump to content

Panopticon Killer


DaddyPimp

Recommended Posts

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    14

  • San_Andreas_Nigga

    14

  • CesarVialpando

    9

  • W3sl3y

    8

Ik heb gezocht maar :N ik heb hem niet gevonden :t

Heb je het precies zo gedaan als op het filpmje?

Eerst de kettingzaag opgepakt? en tegen de deuren geslagen? :?

Want misschien kan het daaraan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar door op die deuren te slaan kom je toch niet binnen? :?

Ja, maar zo gaat het ook in het filpmje, misschien hebben ze dat stukje er wel uitgeknipt ofzo :?

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Wel om eerlijk te zijn ziet het er degelijk wel echt uit, maar ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Wat me ook opvalt dat het filmpje overdag is gemaakt, en en men altijd had gezegt dat hij er alleen 's nachts was? Op het einde kan je hem wel duidelijk zien, maar naarschijnd zo hij toch zeggen "Piggy, i'm gonna get you piggy"? Wat idd wel gek is dat hij op het begin heel slechte kwaliteit is, en op het einde veels beter.

Je kan ook geen een ped vinden met een hockey masker op in de files, dus weet ik niet waar hij vandaan zou komen. :N

Het blijft een mysterie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het bij een vriend van mij gedaan, en daar werkte het.... :Y

Volgens mij ben je nu aan een beetje aan het verzinnen, als het heeft gewerkt post dan ook even een screen om het geloofwaardig te vinden...

Kijk wel uit he, want voor neppe EE's kun je verbannen worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nu waarom het eerst slechte kwaliteit is en daarna goed. Het eerste langste stuk is door iemand opgenomen via TV of gewoon monitor met een videocamera ofzo, en de 2de is wel gewoon echt meteen via TV opgenomen zodat je veel mooiere kwaliteit krijgt. Het zijn dus denk ik 2 aparte filmpjes aan elkaar vastgeplakt. Kan iemand kijken of CJ bij het eerste stukje andere kleren aanheeft dan bij het 2de stukje?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...