Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Gaaap als je een foto maakt met je mobiel bv van de pc zie je toch ook allemaal strepen en van hoeverder hoe cherper het wordt mischien heeft hij ingezoemd? Ziet er erg realistisch uit erg lol
simons Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Hoe maak je screen op de ps2? En hoe zet je die op internet? IK ZWEER HET ECHT Geloof me!!!
Velaro Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Misschien kun je er op de pc versie niet door gaan (door die deur als je er op klopt) want er zijn veel bugs verwijderd van de ps2<->pc
gangster28 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Hoe maak je screen op de ps2?En hoe zet je die op internet? IK ZWEER HET ECHT Geloof me!!! digitale camera en hier uploaden. imageshack Misschien kun je er op de pc versie niet door gaan (door die deur als je er op klopt) want er zijn veel bugs verwijderd van de ps2<->pc en ik heb het op de pc en de ps2 geprobeerd. Bewerkt: 16 oktober 2005 door gangster28
simons Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Da's fijn! Maarbij mijn VRIEND werkt die wel hoor!.
DaddyPimp Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Da's fijn!Maarbij mijn VRIEND werkt die wel hoor!. Laat die VRIEND dan een screenshot maken, want ik geloof er niks van...
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Er bestaat GEEN Panoptican Killer en GEEN Leatherface, iemand wil gewoon aandacht!
CesarVialpando Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Bestaat wel, kijk dat filmpje dan... zal moeilijk zijn om het zo goeie kwaliteit te faken. En je hoort hem bovendien ook nog roepen ''I'm gonna get you PIGGY''.
DaddyPimp Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Bestaat wel, kijk dat filmpje dan... zal moeilijk zijn om het zo goeie kwaliteit te faken. En je hoort hem bovendien ook nog roepen ''I'm gonna get you PIGGY''. Ik heb het filmpje net nog gekeken, en wat je hoort zijn volgens mij achtergrond geluiden...
Mathmagic Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik ken een kerel die zalig kan programeren en die heeft bigfoot in het spel geplakt. wss kan deze kerel ook zo goed programeren. het is er ingeplakt.
Juju Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ik weet niet wat ik moet geloven, maar na dit filmpje geloof ik al meer dat hij er wel is
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Er bestaat GEEN Panoptican Killer en GEEN Leatherface, iemand wil gewoon aandacht! ICK heeft gelijk hij zit er gewoon niet in zullen we er dan nou mee ophouden
Silverwing Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Op een al eens eerder vermelde site heb ik deze screenshot gevonden, maar nu schoot er mij iets binnen. Er is een mannetje die hotdogs verkoopt e.d, maar check eens deze screen.. Ze lijken heel erg goed op elkaar.. Maar de persoon in het filmpje lijkt er totaal niet op, er is wel een ped maar die heeft geen masker maar is voor de rest identiek. Ik weet echt niet meer, nu ben ik wel in de war..
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ik vind ze allebei op elkaar lijken maar ik heb nog nooit een hotdogverkoper met een kettingzaag gezien misschien was die daar zijn vlees voor zijn hotdogs aan het halen
Recommended Posts