Jump to content

Panopticon Killer

Recommended Posts

Geplaatst:

Gaaap als je een foto maakt met je mobiel bv van de pc zie je toch ook allemaal strepen en van hoeverder hoe cherper het wordt mischien heeft hij ingezoemd? Ziet er erg realistisch uit erg lol :Y

• Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• P-Jamma

14

• San_Andreas_Nigga

14

• CesarVialpando

9

• W3sl3y

8

Geplaatst:

Hoe maak je screen op de ps2?

En hoe zet je die op internet?

IK ZWEER HET ECHT Geloof me!!!

Geplaatst:

Misschien kun je er op de pc versie niet door gaan (door die deur als je er op klopt) want er zijn veel bugs verwijderd van de ps2<->pc

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe maak je screen op de ps2?

En hoe zet je die op internet?

IK ZWEER HET ECHT Geloof me!!!

digitale camera

en hier uploaden.

imageshack

Misschien kun je er op de pc versie niet door gaan (door die deur als je er op klopt) want er zijn veel bugs verwijderd van de ps2<->pc

en ik heb het op de pc en de ps2 geprobeerd.

Bewerkt: door gangster28
Geplaatst:
Da's fijn!

Maarbij mijn VRIEND werkt die wel hoor!. :sigaar:

Laat die VRIEND dan een screenshot maken, want ik geloof er niks van...

Geplaatst:

Bestaat wel, kijk dat filmpje dan... zal moeilijk zijn om het zo goeie kwaliteit te faken. En je hoort hem bovendien ook nog roepen ''I'm gonna get you PIGGY''.

Geplaatst:
Bestaat wel, kijk dat filmpje dan... zal moeilijk zijn om het zo goeie kwaliteit te faken. En je hoort hem bovendien ook nog roepen ''I'm gonna get you PIGGY''.

Ik heb het filmpje net nog gekeken, en wat je hoort zijn volgens mij achtergrond geluiden...

Geplaatst:

Ik ken een kerel die zalig kan programeren en die heeft bigfoot in het spel geplakt. wss kan deze kerel ook zo goed programeren. het is er ingeplakt.

Geplaatst:

ik weet niet wat ik moet geloven, maar na dit filmpje geloof ik al meer dat hij er wel is

Geplaatst:
Er bestaat GEEN Panoptican Killer en GEEN Leatherface, iemand wil gewoon aandacht!

ICK heeft gelijk hij zit er gewoon niet in

zullen we er dan nou mee ophouden :sst:

Geplaatst:

Op een al eens eerder vermelde site heb ik deze screenshot gevonden, maar nu schoot er mij iets binnen. Er is een mannetje die hotdogs verkoopt e.d, maar check eens deze screen.. Ze lijken heel erg goed op elkaar.. Maar de persoon in het filmpje lijkt er totaal niet op, er is wel een ped maar die heeft geen masker maar is voor de rest identiek.

Ik weet echt niet meer, nu ben ik wel in de war..

Geplaatst:

ik vind ze allebei op elkaar lijken

maar ik heb nog nooit een hotdogverkoper met een kettingzaag gezien

misschien was die daar zijn vlees voor zijn hotdogs aan het halen :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...