Jump to content

Panopticon Killer


DaddyPimp

Recommended Posts

Ik heb het geprobeerd er gebeurt niks :td:

Het is zeker fake,net zoals Bigfoot.

Heeft iemand al gekeken bij de pc versies tussen al die documenten waar je al die peds ziet of hij daar tussen zit ?

Geloof me maar het is fake :engel:

En CesarVialpando hoe kan ik je gelofen dat het echt is ? plaatjes neerzetten waar je een infarood bril op hebt kan je niet helemaal vertrouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    14

  • San_Andreas_Nigga

    14

  • CesarVialpando

    9

  • W3sl3y

    8

Ik heb het geprobeerd er gebeurt niks :td:

Het is zeker fake,net zoals Bigfoot.

Heeft iemand al gekeken bij de pc versies tussen al die documenten waar je al die peds ziet of hij daar tussen zit ?

Geloof me maar het is fake :engel:

En CesarVialpando hoe kan ik je gelofen dat het echt is ? plaatjes neerzetten waar je een infarood bril op hebt kan je niet helemaal vertrouwen.

Ja dat heb ik al gedaan, niks te vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb em niet gezien maar ik heb wel een foto van hem op deze link.

http://homed.inet.tele.dk/gokssite/Playsta...eas/xfiles.html

dit is gewoon fake want die man die je ziet is gewoon een boer en hij lijkt niet eens op de leatherface en nog wat over dat filmpje toen zag je dat cj naar de hutje ging maar toen hoorde je al een ketting zaag in het hutje dus the leatherface was er al en ik denk dat het dat een fake filmpje is want eerst was het hele slechte kwaliteit en toen opeens weer goed dus het is gewoon fake maar egelijk weet ik niet zeker of het een fake filmpje was.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnijk is het fake

maar in dat andre topic over Leatherface

zei ik zo van

Misschien dat je van een mailtje naar R* wat wijzer wordt over die Leatherface

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaahaha, dat was zo nep leek nog eens niet echt de eerst was met de recruit cheat opgenomen daarna hebben ze op de pc een skin ervoor gemaakt (voor hetzelfde boeren gastje). Nee, ik kan niet begrijppen hoe jullie dat er realistisch uit kunnen vinden zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik even alles op een rijtje zetten, voor de duidelijkheid:

Want we kunnen hier wel over blijven discussieren, maar dat heeft geen nut...

Er is een filpmje gevonden op internet, waarin te zien is, dat CJ wordt vermoord door de Panopticon Killer...

Nu heeft een lid het filpmje onderzocht, en nu blijkt het dat het filmpje is opgebouwd uit verschillende plaatjes...

Dit betekent dus dat het filpmje waarschijnlijk niet echt is.

Waarschijnlijk heeft de maker van het filpmje ook Gemod, door een NPC aan te passen door er bloed op te maken, en een wit masker op te zetten...

Waarschijnlijk heeft deze hierna een Nieuw Spel geopend, omdat je als je Mod, je opgeslagen Save Games niet meer kunt openen met de Mod...

Zo is het waarschijnlijk gegaan, en het filmpje is dus ook: FAKE

Hopelijk hiermee duidelijk? :engel:

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...