Jump to content

Welke style


BaasB

Zie hieronder de Poll vraag (hij paste niet op deze regel, nam teveel ruimte in beslag)  

36 leden hebben gestemd

  1. 1. Zie hieronder de Poll vraag (hij paste niet op deze regel, nam teveel ruimte in beslag)

    • [ rijk ]
      14
    • [ arm ]
      20


Recommended Posts

Dit is de Poll vraag:

Wat willen jullie liever? Dat je in de volgende GTA begint als een rijke gangsta die klusjes (moorden plegen, enz.) doet om NOG rijker te worden, of dat je een hele arme gangsta bent, die regelrecht uit de ghetto komt, met veel problemen (moeder dood, vader dood, schulden, kan de huur niet betalen, enz. enz.) die vecht om respect te krijgen en geld te verdienen, omdat hij het geld ECHT hard nodig heeft?

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook arm, en dat ie zoveel schulden heeft bij de mafia dat ze op ieder moment opduiken om roet in het eten te gooien, ( ik verlang toch zo naar dit spel, ik kan elk moment uit mijn vel springen van nieuwschierigheid :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Rijk! Een spel in stijl, dure pakken, verduisterde ruiten, stille moorden en mafiawerk. Met beton aan je voeten het water in, je complete lichaam de houtsnijder in, en meer van die duistere praktijken. Weg met heel die "gangstah"-sfeer, terug naar de GTA3/VC-sfeer: Mafiapraktijken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies toch wel voor Rijk.

Het opbouwen van arm naar rijk hebben we al gehad in de vorige GTA's.

het mag nu toch wel eens iets anders zijn. IMO natuurlijk ;)

Als je toch weer arm zou moeten zijn. Dan zou ik een volgend scenario wel boeiend vinden.

Beginnen als een rijk maffia-lid en verraden worden door de anderen,

moeten schuilen onder de armen en van daaruit proberen de verraders hun plannen te ondermijnen en weer naar de top geraken.

Het is weer iets anders :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies toch wel voor Rijk.

Het opbouwen van arm naar rijk hebben we al gehad in de vorige GTA's.

het mag nu toch wel eens iets anders zijn. IMO natuurlijk ;)

Als je toch weer arm zou moeten zijn. Dan zou ik een volgend scenario wel boeiend vinden.

Beginnen als een rijk maffia-lid en verraden worden door de anderen,

moeten schuilen onder de armen en van daaruit proberen de verraders hun plannen te ondermijnen en weer naar de top geraken.

Het is weer iets anders :)

Waarom een succes formule veranderen? GTA verdiend zo toch, dat is wat Rockstar Games denkt... :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies toch wel voor Rijk.

Het opbouwen van arm naar rijk hebben we al gehad in de vorige GTA's.

het mag nu toch wel eens iets anders zijn. IMO natuurlijk ;)

Als je toch weer arm zou moeten zijn. Dan zou ik een volgend scenario wel boeiend vinden.

Beginnen als een rijk maffia-lid en verraden worden door de anderen,

moeten schuilen onder de armen en van daaruit proberen de verraders hun plannen te ondermijnen en weer naar de top geraken.

Het is weer iets anders :)

Waarom een succes formule veranderen? GTA verdiend zo toch, dat is wat Rockstar Games denkt... :sst:

Voor mij mogen ze die success-formule blijven behouden, zou ik absoluut niets op tegen hebben. Ik bedoel gewoon dat het mij niet veel uitmaakt hoe je begint, arm of rijk. Ik deel alleen meer de mening van Mister Fuji. :)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Rijk! Een spel in stijl, dure pakken, verduisterde ruiten, stille moorden en mafiawerk. Met beton aan je voeten het water in, je complete lichaam de houtsnijder in, en meer van die duistere praktijken. Weg met heel die "gangstah"-sfeer, terug naar de GTA3/VC-sfeer: Mafiapraktijken!

met je eens enne van mij mag dat gangsta sfeer weer weg maffia is veel leuker

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...