Jump to content

Wat vinden jullie van Windows??


Robin2130

Recommended Posts

wat vinden jullie eigenlijk van Windows???

Ik vind het wel best als ik mijn PC maar normaal kan gebruiken maarre die Bill gates verdient er veel te veel an vind ik

Hee Robin, Bill Gates zei ooit eens dat hij 95% van zijn fortuin weggeeft als hij 50 is.

Aangezien hij van zo'n 20 Miljard nog 1 Miljard overhoudt heb ik alsnog geen medelijden met hem hoor.

Hij zou de rest aan de wetenschap enz. willen uitgeven.

(Ik zou het uitgeven naar onderzoek naar aids en kanker.)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan krijgt Gates alsnog de eer, want je moet erg commercieel denken om te kunnen bedenken dat als je zo'n programmaatje koopt het gebruikt gaat worden door misschien wel een paar miljard mensen.

Die ''nerd'' waarvan Billy boy het kocht was dus ook een beetje dom in vergelijking met Billy boy om zelf niet zo'n plan te kunnen bedenken.

Bovendien omdat Windows dan nog niet bekend was kon Billy boy het voor een prikkie kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Och... Ik vind Windows wel best, ik heb met Windows XP nooit veel problemen gehad, het doet wat het moet doen, en dan ben ik wel tevreden. Alleen die paperclip, en al die andere blije troep vind ik irri.

En wat Bill Gates eraan verdient zal me helemaal een worst wezen. Zolang mensen er voor betalen, heeft Bill Gates het gewoon verdient.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...