Robin2130 Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Dat vind ik ook raar waarom een Windows CD € 100,- moet kosten ik vind het veel te veel maarja je heb er wel iets van terug vooral bij XP Reageren
Lantyz Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 wat heeft bill gates nu nog nodig? hij heeft zo'n 20 miljard dus ik snap niet waarom windows cd rom 100 euro kost <_< ik denk niet dat 'ie in zijn eentje aan windows sleutelt, wel? Ik neem aan dat zijn werknemers ook graag betaald willen worden. Reageren
Blizard Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Dat vind ik ook raar waarom een Windows CD € 100,- moet kosten ik vind het veel te veel maarja je heb er wel iets van terug vooral bij XP Wie gaat er nou windows kopen :blink: haal alles zo van internet :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 iemand italian job 2 gezien ? ik denk met die computer nerd hetzelfde is gebeurd! Hij is gewoon in slaap gevallen en Bill gates kwam langs! 2? Volgens mij was dat bij 1 hoor... Is 2 eigelijk al uit dan :huh: Reageren
Q Dude Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Eigenlijk nooit echt problemen gehad met windows. Dus heb niet zoveel te klagen. Reageren
Timovich Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Nee ik ook niet en ik snap eigelijk ook niet wat voor problemen je ermee kan krijgen... :huh: Ja bahalve virussen enzo dan maar dat is toch overal? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.