BeatboxGamer Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Dank je wel Juice. Ik zal het uitprinten en boven me bed hangen. Ik weet het wel maar ik moet altijd even 2 keer denken. Ik herrineer me net. Ik heb iemand is een keer een bloedneus gegooid met handbal. Ik gooide iets te hard. Je mag toch ook dribbelend lopen emt de bal netzoals bij basketbal? Reageren
Eros Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik vindt er niets aan, waarschijnlijk omdat ik het niet kan, maar toch vindt ik er niets aan. Reageren
Thabit Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Je mag dribbelen BeatboxGamer . Maar je mag ook 3 stappen doen met bal. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik heb op handbal gezeten dat was heel leuk om te doen, maar het werd telkens een uur later dat we het deden en toen we een keer buiten speelde en ik viel ben ik er mee gestopt, het was niet leuk meer. Maar nu zou ik het op zich weer willen doen. Reageren
raymono Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Pff een klote sport,met schoolhandbal was het et saai alleen een balletje met je handen scoren lijkt net basketbal :S Reageren
Carl-J Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik vind het saai trefbal is veeel leeukker Reageren
joppie Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik vind er eigenlijk niets aan, ook op school zuigt het... ik doe liever trefbal zoals hierboven of voetballen of basketballen en ohja volleyballen. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Handbal:Ik doe het zelf al bijna 5 jaar Geweldige sport! Mijn mening:volleybal is voor mietjes en basket ook (als je bij basket iemand aanraakt is het al een zware fout! .... k*tsporten!) Handbal is lekker ruig! (als je het in een club doet tenminste op school is er niks aan!) Handbal is ruiger dan voetbal Conclusie:beste sport die er is! PS:Dit is mijn mening dus ga niet direkt zagen a.u.b.! Reageren
Carl-J Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Handbal:Ik doe het zelf al bijna 5 jaar Geweldige sport! Mijn mening:volleybal is voor mietjes en basket ook (als je bij basket iemand aanraakt is het al een zware fout! .... k*tsporten!) Handbal is lekker ruig! (als je het in een club doet tenminste op school is er niks aan!) Handbal is ruiger dan voetbal Conclusie:beste sport die er is! PS:Dit is mijn mening dus ga niet direkt zagen a.u.b.! ff wachten hoor handbal ruiger dan voetbal??!! ooit gehoord van rellen tussen ajax en feijenoord?? sliding waar je je benen van breekt?? verdedigers die je in je ballen knijpen als de bal er aan komt?? volgens mij is voetbal veel ruiger dan handbal Reageren
joppie Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Mijn mening:volleybal is voor mietjes Niet als je het zo speelt als op tv, dat is egt vet. We zijn daar een keer voor naar het strand geweest om dat te doen. 2 palen in de grond, netje spannen en spelen maar. En natuurlijk met zand in je bek naar huis! En natuurlijk van de zomer weer met vrienden enzo. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Handbal:Ik doe het zelf al bijna 5 jaar Geweldige sport! Mijn mening:volleybal is voor mietjes en basket ook (als je bij basket iemand aanraakt is het al een zware fout! .... k*tsporten!) Handbal is lekker ruig! (als je het in een club doet tenminste op school is er niks aan!) Handbal is ruiger dan voetbal Conclusie:beste sport die er is! PS:Dit is mijn mening dus ga niet direkt zagen a.u.b.! ff wachten hoor handbal ruiger dan voetbal??!! ooit gehoord van rellen tussen ajax en feijenoord?? sliding waar je je benen van breekt?? verdedigers die je in je ballen knijpen als de bal er aan komt?? volgens mij is voetbal veel ruiger dan handbal Ooit gehoord van arm gebroken en nooit meer kunnen gebruiken door verdediging? Ooit gehoord van een knieschijf die helemaal gebarsten was omdat een sprongshot mislukte? Bij handbal word je ook in je ballen geknepen hoor! En denk je dat er geen rellen zijn tussen handbalploegen? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Nee, ik vind handbal niet leuk. Heb het een paar keer gedaan met sport-dag. En ik vond en vind het niet leuk. Waarom weet ik eigenlijk niet... Reageren
Carl-J Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Handbal:Ik doe het zelf al bijna 5 jaar Geweldige sport! Mijn mening:volleybal is voor mietjes en basket ook (als je bij basket iemand aanraakt is het al een zware fout! .... k*tsporten!) Handbal is lekker ruig! (als je het in een club doet tenminste op school is er niks aan!) Handbal is ruiger dan voetbal Conclusie:beste sport die er is! PS:Dit is mijn mening dus ga niet direkt zagen a.u.b.! ff wachten hoor handbal ruiger dan voetbal??!! ooit gehoord van rellen tussen ajax en feijenoord?? sliding waar je je benen van breekt?? verdedigers die je in je ballen knijpen als de bal er aan komt?? volgens mij is voetbal veel ruiger dan handbal Ooit gehoord van arm gebroken en nooit meer kunnen gebruiken door verdediging? Ooit gehoord van een knieschijf die helemaal gebarsten was omdat een sprongshot mislukte? Bij handbal word je ook in je ballen geknepen hoor! En denk je dat er geen rellen zijn tussen handbalploegen? nee man ik denk dat al die shit die jij noemt niet in handbal voorkomt waarom??ik heb een vriendin die op handbal zit en die heeft nog nooit haar arm knieschief gebroken of gerelt bij de handbal en ze is al helemaal niet in haar ballen geknepen Bewerkt: 1 juli 2008 door Carl-J Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.