Jump to content

San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe heet dat lettertype van san andreas die Gunslinger in zijn sig heeft? dat lettertype zoek ik namelijk en weet niet hoe het heet

bedankt!

gr juice

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

ik ben echt verzot op lettertypes :puh: vooral als ze uit GTA SA komen, weten jullie toevallig nog meer van deze lettertype's? Had overlaatst een topic met een interesant aantal types maar vind het niet meer terug :bonk:

Euhm, wanneer ik de file van CJ Redman heb gedownload, krijg ik deze ook open, maar wanneer ik ze in de map Windows/fonts plaats, kan ik het niet gebruiken in vb Microsoft Word. Als ik

1) wil veranderen staat het niet in de lijst van Lettertype

2) Vind ik het ook niet meer terug ik de map Fonts waneer ik druk op "openen"

edit edit* Wanneer ik het nu wil openen gewoon met Mircosoft verkenner zie ik geen letters meer :bonk::bonk:

Wie kan me hierbij helpen aub?

Bedankt,

:cya: demont

Bewerkt: door demontventoux
Hallo,

ik ben echt verzot op lettertypes  :puh:  vooral als ze uit GTA SA komen, weten jullie toevallig nog meer van deze lettertype's? Had overlaatst een topic met een interesant aantal types maar vind het niet meer terug  :bonk:

Bedankt,

Zie hier, onderste link. Dat is het lettertype van San Andreas, het heet Diploma. Eigenlijk wordt er geen ander lettertype gebruikt naar mijn weten, dus dat is alles.

Dit is de index van de downloaddatabase. Bij elke GTA (van 3 t/m SA) kun je het lettertype downloaden.

Dat van Vice City heet Cage, en dat van GTA3 Pricedown.

Hoop dat je er wat aan hebt,

Gunslinger

EDIT: Ik zie dat je bericht wat langer is geworden. :puh: Start je PC opnieuw op. Als het goed is kun je de lettertypen nu in alle programma's gebruiken (Word, Photoshop).

En heb je de fonts wel uitgepakt?

Bewerkt: door Gunslinger

bedankt het is al gelukt bedankt voor jullie hulp!

EDIT: Gunslinger hoe krijg je die letters doorzichtig?

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:

Ik ben nogal een groentje in dit soort zaken :$

Dus ik heb hem opgeslaan in Windows/Fonts, maar hoe "pak ik die fonts uit"??

Want wanneer ik nu in Microsoft ord zit he ik geen toegang tot het lettertype

Geplaatst:

Je kan een bestand uitpakken met WinRAR. Er is een kostenloze demo te downloaden op dit adres. Kies WinRAR 3.51 (bovenste). Kies dan het bestand dat je wilt uitpakken, en klik erop met recter muisknop. Klik dan op Extract Here. Als het goed is, wordt de uitgepakte font in de map waar hij ook ingepakt stond gezet. Vanaf daar kan je hem in de Fonts-map zetten.

Gunslinger

Geplaatst:
Je kan een bestand uitpakken met WinRAR. Er is een kostenloze demo te downloaden op dit adres. Kies WinRAR 3.51 (bovenste). Kies dan het bestand dat je wilt uitpakken, en klik erop met recter muisknop. Klik dan op Extract Here. Als het goed is, wordt de uitgepakte font in de map waar hij ook ingepakt stond gezet. Vanaf daar kan je hem in de Fonts-map zetten.

Gunslinger

Gunslinger hoe doe je die letters doorzichtig?

Geplaatst:

Gunslinger

Alles gelukt, kan het lettertype nu gebruiken in Microsoft Word :D

hartelijk bedankt gunslinger!

Gunslinger

Gunslinger hoe doe je die letters doorzichtig?

Dat heb ik gedaan met Photoshop. Harstikke duur programma, dus je kunt beter een trail downloaden.

Ik heb de tekst zo gemaakt door middel van blending.

Deze tutorial (van Timos) legt uit hoe het moet, met een beetje ervaring zou het moeten lukken.

Succes,

Gunslinger

Bewerkt: door Gunslinger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...