Juice Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 hoe heet dat lettertype van san andreas die Gunslinger in zijn sig heeft? dat lettertype zoek ik namelijk en weet niet hoe het heet bedankt! gr juice Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 http://rapidshare.de/files/6530790/1116299...iploma.zip.html ik hoop dat je weet hoe je de font moet installeren want dat weet ik ook niet precies je moet hem volgens mij in de font map zetten bij systeam of ergens anders en dan opniuew opstarten Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hoi, De fonts moet je in deze map plaatsen: C:\Windows\Fonts. Reageren
demontventoux Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Hallo, ik ben echt verzot op lettertypes vooral als ze uit GTA SA komen, weten jullie toevallig nog meer van deze lettertype's? Had overlaatst een topic met een interesant aantal types maar vind het niet meer terug Euhm, wanneer ik de file van CJ Redman heb gedownload, krijg ik deze ook open, maar wanneer ik ze in de map Windows/fonts plaats, kan ik het niet gebruiken in vb Microsoft Word. Als ik 1) wil veranderen staat het niet in de lijst van Lettertype 2) Vind ik het ook niet meer terug ik de map Fonts waneer ik druk op "openen" edit edit* Wanneer ik het nu wil openen gewoon met Mircosoft verkenner zie ik geen letters meer Wie kan me hierbij helpen aub? Bedankt, demont Bewerkt: 20 oktober 2005 door demontventoux Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Hallo,ik ben echt verzot op lettertypes vooral als ze uit GTA SA komen, weten jullie toevallig nog meer van deze lettertype's? Had overlaatst een topic met een interesant aantal types maar vind het niet meer terug Bedankt, demont Zie hier, onderste link. Dat is het lettertype van San Andreas, het heet Diploma. Eigenlijk wordt er geen ander lettertype gebruikt naar mijn weten, dus dat is alles. Dit is de index van de downloaddatabase. Bij elke GTA (van 3 t/m SA) kun je het lettertype downloaden. Dat van Vice City heet Cage, en dat van GTA3 Pricedown. Hoop dat je er wat aan hebt, Gunslinger EDIT: Ik zie dat je bericht wat langer is geworden. Start je PC opnieuw op. Als het goed is kun je de lettertypen nu in alle programma's gebruiken (Word, Photoshop). En heb je de fonts wel uitgepakt? Bewerkt: 20 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
Juice Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) bedankt het is al gelukt bedankt voor jullie hulp! EDIT: Gunslinger hoe krijg je die letters doorzichtig? Bewerkt: 20 oktober 2005 door Juice Reageren
demontventoux Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik ben nogal een groentje in dit soort zaken :$ Dus ik heb hem opgeslaan in Windows/Fonts, maar hoe "pak ik die fonts uit"?? Want wanneer ik nu in Microsoft ord zit he ik geen toegang tot het lettertype demont Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Je kan een bestand uitpakken met WinRAR. Er is een kostenloze demo te downloaden op dit adres. Kies WinRAR 3.51 (bovenste). Kies dan het bestand dat je wilt uitpakken, en klik erop met recter muisknop. Klik dan op Extract Here. Als het goed is, wordt de uitgepakte font in de map waar hij ook ingepakt stond gezet. Vanaf daar kan je hem in de Fonts-map zetten. Gunslinger Reageren
Juice Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Je kan een bestand uitpakken met WinRAR. Er is een kostenloze demo te downloaden op dit adres. Kies WinRAR 3.51 (bovenste). Kies dan het bestand dat je wilt uitpakken, en klik erop met recter muisknop. Klik dan op Extract Here. Als het goed is, wordt de uitgepakte font in de map waar hij ook ingepakt stond gezet. Vanaf daar kan je hem in de Fonts-map zetten.Gunslinger Gunslinger hoe doe je die letters doorzichtig? Reageren
demontventoux Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Je kan een bestand uitpakken met WinRAR. Er is een kostenloze demo te downloaden op dit adres. Kies WinRAR 3.51 (bovenste). Kies dan het bestand dat je wilt uitpakken, en klik erop met recter muisknop. Klik dan op Extract Here. Als het goed is, wordt de uitgepakte font in de map waar hij ook ingepakt stond gezet. Vanaf daar kan je hem in de Fonts-map zetten.Gunslinger Alles gelukt, kan het lettertype nu gebruiken in Microsoft Word hartelijk bedankt gunslinger! demont Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Je kan een bestand uitpakken met WinRAR. Er is een kostenloze demo te downloaden op dit adres. Kies WinRAR 3.51 (bovenste). Kies dan het bestand dat je wilt uitpakken, en klik erop met recter muisknop. Klik dan op Extract Here. Als het goed is, wordt de uitgepakte font in de map waar hij ook ingepakt stond gezet. Vanaf daar kan je hem in de Fonts-map zetten.Gunslinger Gunslinger hoe doe je die letters doorzichtig? Dat heb ik gedaan met Photoshop. Harstikke duur programma, dus je kunt beter een trail downloaden. Ik heb de tekst zo gemaakt door middel van blending. Deze tutorial (van Timos) legt uit hoe het moet, met een beetje ervaring zou het moeten lukken. Succes, Gunslinger Bewerkt: 21 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.