Jump to content

Bij welke GTa fietsen


Tim

Recommended Posts

Weet ieman d wanneer er een versie van GTA komt waar je rond kan fietsen ( dat zie jevaak op straat), want bij GTA Vice City kun je maar uit 2 types motors kiezen,namelijk een wegracer en een Angel. In welke versie kun je uit meer types motors kiezen en fietsen? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Marius

    10

  • Tim

    9

  • Joriz

    7

  • djbob

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

UUM er zijn toch echt 5 motors te vinden. En ik zou hetniet weten van die fiets, maar kijk es op www.gtaworld.de (wel duits) bij bikes. Er zit een handleiding bij hoe je nieuwe auto;s motors in je spel krijgt

veel plezier :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee moette nie aan mij vragen, kan nie programmeren, kan wel simpele spelletjes maken met een programma, maar is er ook een engelse of Nederlandse site waar je net zoveel kan donwloaden als www.gtaworld.de en gta3.net :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Game Maker is ook wat heel anders.

HTML is gewoon plat.

Er is niks interactiefs aan.

Bij Game maker moet je allemaal variabele instellen en programmeren.

Ik raad je aan om een spelletje wat er bij zit eerst te bekijken hoe het werkt en het dan aan te passen in eigen dingen.

Als dat werkt kan je zelf uit een leeg document ook proberen een spel te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Met Game maker ken geen mods maken, want voor GTA 3 en vice city moeten die dus in 3d. Da kan helaas nie met Game maker, en ik heb geen verstand van variables, want da moetje maken in GML een programmeer code, ik ken wel zeer simpele spelletjes maken, da is gewoon een kwesti van slepen en neerzetten, :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...