Tim Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Geen enkele donwload van zmodeler doet het niet, De instalatie voertie probleemloos uit maar als ik hem wil opstarten dan staat er in een keer een foutmelding van " DIT PROGRAMMA HEEFT EEN ONGELDIGE BEWERKING UITGEVOERT EN WORD AFGESLOTEN, NEEM CONTACT OP MET DE LEVERANCIER ALS HET PROBLEEM ZICH BLIJFT VOORDOEN wat is de fout?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Ik weet het niet bij mij deed hij het goed. Wat voor systeem heeft jouw computer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 IK heb een pentium2 400mhz, GTA staat er wel nie op maar zo kan ik bijv. daarmee auto's maken en die op een schijfje zetten, want bij de pc bij mijn vader ( die krijg ik met mijn verjaardag) staat wel GTA vc en 3 dus kan ik die auto daar dan gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 Daar op kan je dat dan waarschijnlijk dat wel doen ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 Kijk ik kan het namelijk niet vergelijken want ik heb geen standaard computer maar een hele goeie: AMD Athlon 2500+ XP Barthon ATI Radeon 9700 PRO Maxtor Diamond 9 plus 120 GB TFT 15 inch monitor CD en DVD speler en brander 512 MB geheugen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 GTA VC werkt perfect op mijn Pentium 2 na wat aanpassingen gegevens: Pentium 2, 400 Mhz 192 MB RAM Radeon 7200 64 MB videokaart (met nieuwste drivers) DirectX 9.0b Windows 98 ( hier werkt het heel snel op (beter dan XP) Je moet alles afsluiten wil je maximaal resultaat krijgen. Sluit dus dingen zoals virusscan af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 10 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2003 Nou XP werkt niet slechter hoor ligt eraan of je voor de rest een goeie computer hebt en of het XP Home is of XP Professional. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 Dat kan niet, ik heb GTA 3 uitgeprobeert op mijn PC (ook pentium 2) en hij haperde zeer erg. NEE DA KAN EGT NIE. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 Trouwens doet hij bij jouw haperen Joriz ik bedoel, GTA vc, En ken ik de Nieuwste drivers gratis donwloaden, en welke heb ik dan daarvoor nodig?, trouwens Ik heb een directx9 maar GTA 3hapert toch wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 Heel soms hapert GTA3 GTA Vice City hapert bijna nooit. Denk eraan dat ik aardig veel werkgeheugen in die PC heb en ook een goede videokaart er in heb gedaan. DirectX9.0 zit standaard bij GTA Vice City. Hieronder het bewijs: Ik heb wel effe het plaatje verkleint en wat info van mezelf weggehaald: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 Bij oins zat DirectX 9.0 er niet standaar bij. En we hebben hem gewoon in de winkel gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 Hij installeerd het automatisch erbij. Hier kan je het ook downloaden: www.microsoft.com/downloads/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 Maar waar had jij hem gekocht dan(Vice City)? ik heb hem bij Bart Smit gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 Hoe bedoel je?? In elke winkel ligt dezelfde GTA. Gewoon effe de nieuwste directX downloaden op Microsoft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 Na ja ik heb hem wel maar ik snap het niet want bij mijn vriend zat het er ook bij :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.