Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?

Recommended Posts

Geplaatst:

Download ff de IMG-tool 2.0, dit is de nieuwste die voor alle gta's werkt. Maar voor je probleem:

kan je de extensie niet veranderen in .exe via rechtermuisknop, naam wijzigen?

Greetz Wazuup

• Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eclipse

47

• -Matthijs-

34

• Wazuup

27

• Typhoon

21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik zal ook wel iemand zijn die er niet meer uit komt :bonk:

Ik heb de IMGTool13 gedownload, ik heb deze opgeslagen in de GTA Vice City User Files en dan geeft hij aan dat het een B-bestand is.

Ik word er een beetje gek van, dus ik raadpleeg jullie ff

Kunen jullie mij helpen?

Een ding weet ik al zeker, de IMG Tool hoef je niet perse op te slaan in de GTA Vice City User Files directory.

Kan je eens een screen maken van hoe het eruit ziet?

Geplaatst:

Ik weet niet wat je bedoeld met 'een screen' maken, maar ik kan toch gewoon die mods downloaden en dan komt het toch voor in het spel of zie ik dit verkeerd?

Geplaatst:

Als je doet wat er in deze tut wordt uitgelegd dan zie je het niet verkeerd. Maar je zegt dat het een b-bestand is, dus het heeft de extensie .b? Leg eens beter uit wat je bedoeld, want we snappen er niks van.

Geplaatst:
Ik weet niet wat je bedoeld met 'een screen' maken, maar ik kan toch gewoon die mods downloaden en dan komt het toch voor in het spel of zie ik dit verkeerd?

Dit zie je denk ik verkeerd, je kan wel iets downloaden maar dan moet je nog wat doen met de bestanden die erin zitten.

Dat staat in deze tutorial (kijk op de eerste pagina) uitgebreid en zorgvuldig uitgelegd.

Geplaatst: (bewerkt)

Bij het sukje wat op pagina 1 staat, kom ik eral niet uit.

Wanneer ik het vinkje bij alleen lezen weghaalt, dan wordt er gevraagd of ik dit alleen bij deze map wil doen of bij alle mappen.

Wat ik ook doe, er komen geen veranderingen en zit ik dus vast, want verder kom ik niet.

Wanneer ik een bestand uitpak, staat eronder het pictogram dat het een B-bestand is, waneer ik de naam wijzig, wordt het een toepassing ipv een B-bestand.

Bewerkt: door ViceCity
Geplaatst:
Bij het sukje wat op pagina 1 staat, kom ik eral niet uit.

Wanneer ik het vinkje bij alleen lezen weghaalt, dan wordt er gevraagd of ik dit alleen bij deze map wil doen of bij alle mappen.

Wat ik ook doe, er komen geen veranderingen en zit ik dus vast, want verder kom ik niet.

Wanneer ik een bestand uitpak, staat eronder het pictogram dat het een B-bestand is, waneer ik de naam wijzig, wordt het een toepassing ipv een B-bestand.

Welk bestand pak je dan uit?

Gecomprimeerde map, pak ik uit en de bestanden die erin staan kopieer ik naar Vice City User Files.

Moet ik nog meer doen?

Trouwens die IMG-tool 2.0 waar net over gesproken werd kan ik ookal niet vinden.

Ik heb ook de snelweg (highway10) uit GTAIII gedownload, net 5 minuten geleden, en die doet het wel. VREEMD

Bewerkt: door ViceCity

Als je het gewoon doet zal hij als je opnieuw kijkt terugkomen, maar dit heeft iedereen.

Dus gewoon eigenschappen, alleen lezen wegvinken, toepassen en ok. Dan is het in orde voor zover.

En trouwens, die b-bestanden, dat zijn je save-files. Die hebben niks met het installeren van mods met de imgtool te maken. Wat voor mod wil je installeren?

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Ok, download een Ferrari en lees de readme. :) Als je er dan nog niet uitkomt moet je het maar even zeggen

Geplaatst:

Je mag nooit een Leesmij over het hoofd zien.

Want soms staat er informatie in, die de mod doet werken.

Geplaatst:

In de readme staat meestal de informatie van de auto.

Zoals de nieuwe Vehicle.ide line/Handling.cfg line/Carcols.ide line etc. etc.

En die zijn erg van belang.

Bijvoorbeeld als je een lage auto vervangt met een erg hoge dan word in de handling de hoogte van de auto veranderd.

En als je de line niet replaced (vervangt) dan sleept je auto helemaal over de grond.

Als je nog problemen heb zo moet je de readme maar hier posten. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...