Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

Je moet de alleen lezen van de hele SA of VC map afhalen!

Dus niet alleen van de gta3.img ofzo.

Dus bijvoorbeeld van de map GTA San Andreas of Grand Theft Auto Vice City.

Als je dat doet haalt hij namelijk het alleen lezen van alle bestanden die in de map zitten af.

En als je het van maar 1 bestand afhaald dan werkt het inderdaad gewoon niet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

bij mij opent hij automatisch winzip als ik een mod wil installeren... wat moet ik daarmee? ik heb die mod installer wel, maar die gebruikt m'n comp niet vanzelf... moet ik winzip weg klikken, en dan de mod installer openen? en hoe krijg ik die mod dan bij de mod installer? :? ik heb niet zo veel verstand van computers, dus beetje makkelijke taal graag ;)

Link to comment
Delen op andere websites

haal je bestanden uit de zip file en zet ze ergens op je pc (een makkelijke plaats).

dan haal je de oude file weg uit de img druk je op add en zet je die nieuwe er in en dan op rebuild klikken.

ps ik hoop dat je het nu snapt.

Link to comment
Delen op andere websites

nope... ;) bestanden uit de zip file gewoon knippen? en wat bedoel je met de oude file? een auto ofzo? en wat is de img? .. en dat add enzo... dat hoort tog allemaal bij winzip? :? ik zij tog dat ik r geen verstand vn had ;)

heb je de eerste pagina wel gelezen anders had geweten. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

bdoel je de uitleg met plaatjes? daar staat nix over winzip in, en dr staat ook niet wt dat img inhoud.. wel dat waneer je t moet gebruiken enzo.

en ik heb nergens 'oude file' gelezen :?

weet iemand trouwens waarom de www.gtagames.nl t bij mij niet doet?

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen :?

Bewerkt: door grote-gta-fan
Link to comment
Delen op andere websites

bdoel je de uitleg met plaatjes? daar staat nix over winzip in, en dr staat ook niet wt dat img inhoud.. wel dat waneer je t moet gebruiken enzo.

en ik heb nergens 'oude file' gelezen :?

weet iemand trouwens waarom de www.gtagames.nl t bij mij niet doet?

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen  :?

download winrar,

Klik op het paketje en dan unrar je hem...,

En dan moet je met die files die je dan hebt de eerste pagina van dit topic lezen.

En nu..., wat snap je precies niet ?.

Winzip of Winrar heeft niks met modding te maken.

waar hbe jij het allemaal over, leg het wat beter uit

Ik moest het ook 2 keer lezen, maar verdiep je de volgende keer gewoon wat meer in de poster ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ooh nou ik dacht van: als hij steeds winzip opent als ik een mod heb gedownload, dan zal t r wel iets mee te maken hebben, dat ik het daarmee moet openen ofzo :)

ik had winrar trouwens al, maar hij opent automatisch winzip, en niet winrar... hoe krijg ik die bestandjes dan van winzip naar winrar? want volgens mij kan je ze niet gewoon kopieren en plakken tog? :N

Bewerkt: door grote-gta-fan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
die file acces dinied heeft tch egt iets met het alleen lezen te maken...maar je moet bij alle bestanden het alleen lezen uizetten en niet alleen bij gta3.img

als ik een txd of dff file wil deleten in imgtools dan geeft hij een error die zegt: "Dir file error! It might be in use.. exiting... " :slotje:

help me. to thomasvercetti

Link to comment
Delen op andere websites

die file acces dinied heeft tch egt iets met het alleen lezen te maken...maar je moet bij alle bestanden het alleen lezen uizetten en niet alleen bij gta3.img

als ik een txd of dff file wil deleten in imgtools dan geeft hij een error die zegt: "Dir file error! It might be in use.. exiting... " :slotje:

help me. to thomasvercetti

heb je zelf gta dan niet nog stiekem draaien?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt inderdaad.

Druk even, als je op je bureaublad bent, op Ctrl + Alt + Delete of RMB taakbalk -> Taakbeheer. En kijk onder het tabblad Processen. Als daar gta_sa.exe staat moet die selecteren en op proces beëindigen drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...