Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

ik heb een probleempje met de honda prelude. ik heb de manana vervangen door de prelude en nu schuurt de prelude steeds met z'n bodemplaat over de grond, net alsof z'n vering te laag is. weet iemand waar dat aan ligt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een probleempje met de honda prelude. ik heb de manana vervangen door de prelude en nu schuurt de prelude steeds met z'n bodemplaat over de grond, net alsof z'n vering te laag is. weet iemand waar dat aan ligt?

dan zijn de wielen te laag afgestelt, je kan een van de tutorials lezen in het "master tutorial topic" of gewoon een andere auto vervangen, de bug zit immers niet in de auto maar in de afstelling.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA3

als ik vb bus tuning vervangt door "bus" gaat spel vastlopen of garagedeur gaat nooit open :s en als ik naar ander eiland wil naartoe dan gaat gta3 vastlopen by het laden naar ander eiland :s

GTA VC een autotje vervangt en al vast bij het laden van nieuwe spel of oude spel <_<

waaraan zou dat liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een grote dumptruck gedownload die de trashmaster vervangt. alles werkt maar de col-file blijfthet zelfde, dus in feite heeft hij de afmetingen van de trashmaster. er zit een nieuwe trash.col bij de download, ik denk dat ik de oude trash.col moet vervangen door de nieuwe, maar ik weet niet waar alle col-files van de voertuigen staan. kan iemand mij zeggen waar ze staan?

moet ik dit op een ander topic zetten? ik krijg geen antwoord.

Bewerkt: door flying dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

hi, ja, ik heb een vraagje. ik heb de enzo met succes gemod. Hij doet het en hij rijdt. Nu stond op de site dat de enzo de infernus zou vervangen. Die heb ik dus uit de lijst gegooid. Stom genoeg heb ik echter alleen het infernus.txd bestand gebackupt. Achteraf bleek de enzo de banshee te vervangen, maar nu heb ik de infernus.dff dus niet meer. Heeft iemand die voor mij of weet iemand waar die staat?? BVD, DonD :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...