Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

:huh: ik heb de faggio en de corvette maar ik raakte in paniek en heb toen de corvette en (perongeluk)de stallion verwijdert nu moet ik hem weer opnieuw instaleren <_< maar ik had al eens alleen de piaggio gedownload en geinstaleerd en nog kwam die unhandled expaction welke auto's of motors of wat dan ook raden jullie dan aan ??en nog een vraagje :puh: als hij dan veel groter is wrm staat hij dan in de download database als hij het niet doet :angry: :blink: de faggio is iets van rond de 70 maar de piaggio 750 !! :blink:

Bewerkt: door Only_Gino
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

mense ik heb alles gedaan wat jullie heb gezegt maar elke x als ik die bestanden met de img tool heb verwijderd en ik er 2 nieuwe in wil zette zegt die acces diened ofzo iets en dan komt er heel lang z'n zandloppertje ik heb ook al mn bestande van alleen lezen uitgezet behalve van die img tool geval pleazz help me ik wou die vliegende bal erin zette

Link to comment
Delen op andere websites

Haal het "alleen lezen" van je VC map af...

Zorg dat je geen andere VC tools aan hebt staan.

Zorg dat VC niet aanstaat.

P.S. Gelieve niet te dubbelposten. Maar gebruik de editknop om je bericht aan te passen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Haal het "alleen lezen" van je VC map af...

Zorg dat je geen andere VC tools aan hebt staan.

Zorg dat VC niet aanstaat.

P.S. Gelieve niet te dubbelposten. Maar gebruik de editknop om je bericht aan te passen. ;)

Heb Ik gedaan!!!!!!!!!!!!

Ik heb niet dubbel gepost

Link to comment
Delen op andere websites

lol srry had niet goed gekeken..

Dan heb je het blijkbaar niet goed gedaan...conteroleer of de bestanden "GTA3.img" en "GTA3.dir" van de alleen lezen flag zijn afgezet...Deze bestanden staan in je models map...

en anders weet ik het ook niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

ok dit is al de 3x dat ik mn bericht verander :puh: maar ik heb nu z'n tool de VC Limit Adjuster voor die polygone ofzo weet ff niej meer hoe het heet B) maar ik heb geen idee hoe ik dat ding moet gebruike----maar kan ik wel veel auto's erin zette als ze onder 1 mb zijn?!? ----- en dan ff iets anders wete jullie messchien waar ergens een handleiding staat om je vc te verander dat je het uitgebreider kan maken :unsure: aub need help

Bewerkt: door dajustin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...