niekmuziek Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 <span style='font-size:12pt;line-height:100%'>Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3</span>- Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit: 1. Je opent de map: "Rockstar Games" 2. Je drukt met de rechter muisknop op eigenschappen bij de map: "Grand Theft Auto Vice City": 3. Je vinkt "aleen lezen" weg en je druk op toepassen: 4. Klik hier de onderste aan, zodat hij het alleen lezen bij alle submappen en bestand er ook vanaf haalt! - Download de Img Tool 1.3 hier - Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier - Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload - Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img (Standaart pad) - Daarna kijk je in je mod hoe de files heten. Bijv. skimmer.txt en skimmer.ddf - Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestand in (In mijn geval is dat dus skimmer) - Hij vind nu meestal eerst de .txd. Klik met de rechter muisknop op het bestand. Klik dan op extract. Zeg nu waar hij het bestand moet opslaan. Dit is nodig ter backup. Als iets fout gaat kan je nog altijd de orriginele bestanden weer invoegen zodat VC het weer doet. - Vervolgens verwijder je het bestand. Klik daarvoor met de rechter muisknop op het bestand en druk dan op delete: Doe dit ook met de .dff! - Nu druk je op commands > add om de nieuwe bestanden toe te voegen. - Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar. Heb je nog problemen??? Post ze hieronder Suc6 ermee!!! waar staan ze dan???? Reageren
jaronhink Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 hoe instaleer je een nieuwe grove street met nieuwe huizen enzo dat moet tog ook via die img tool kan iemand mijn helpen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 hoe instaleer je een nieuwe grove street met nieuwe huizen enzo dat moet tog ook via die img tool kan iemand mijn helpen Meestal dienen deze mods met IMG Tool geïnstalleerd te worden, inderdaad. Feitelijk gezien helemaal op dezelfde manier als hier in deze tutorial al werd uitgelegd. Open met de IMG Tool het bestand 'GTA3.img' en zoek de bestanden die vervangen moeten worden. Welke bestanden dit zijn, vind je meestal wel netjes opgesomd in de readme. Reageren
Scorpiuss Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb in plaats van de skimmer een ander vliegtuig gedownload, maar wat voor type bestand moet dat zijn..? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Ik heb in plaats van de skimmer een ander vliegtuig gedownload, maar wat voor type bestand moet dat zijn..? Voor de meeste voertuigen is het een.dff en een .txd bestand. Reageren
Scorpiuss Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Laat maar het is me denk ik al gelukt.. Bewerkt: 31 december 2007 door Scorpiuss Reageren
0Kama0 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Werkt dit hetzelfde met GTA: San Andreas? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Werkt dit hetzelfde met GTA: San Andreas? Ja, de IMG tool werkt ook met SA. >>Hier<< is een tutorial voor de SA versie. Bewerkt: 21 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
joe23 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Werkt dit hetzelfde met GTA: San Andreas? Ja, de IMG tool werkt ook met SA. >>Hier<< is een tutorial voor de SA versie. Kan het ook met img tool 2.0?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Werkt dit hetzelfde met GTA: San Andreas? Ja, de IMG tool werkt ook met SA. >>Hier<< is een tutorial voor de SA versie. Kan het ook met img tool 2.0?? Ja, zover ik weet zijn bijna alle functies hetzelfde als 1.3. Reageren
K03N Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) // het is al opgelost Bewerkt: 29 februari 2008 door K03N Reageren
yourick Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 hij zegt file access denied as ik het wil verwijdere ik wil zo rap mogenlijk geholpen worden aub ? Reageren
danny18 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Je hoeft alleen met gta3.IMG en gta3.DIR alleen lezen uitzetten dan kun je auto's toevoegen Reageren
dimitriton Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik vind dit een goede tutorial Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Ik snap hier niks van.. Ik wou een mod toevoegen voor Vice City ( Citroen C5),maar ik weet niet hoe dat moet.. Ik heb hem gedownload,maar dan moet ik hem met een programma openen..En als ik hem met IMG Tool open,dan staat er niks Edit: Hier een foto: http://img90.imageshack.us/my.php?image=ghghgmc1.png Bewerkt: 6 april 2008 door Bossinkje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.