Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?


Eclipse

Recommended Posts

Hm sorry voor de bump maar ik heb alles gedaan wat hier stond en nu sluit GTA de hele tijd af midden in het laden van de savegame.. heb het precies zo gedaan dus vind het vreemd.. hoe kan ik m weer resetten zeg maar, heb die files namelijk wel ge extract?

Rechtsklik op je bestand die je wil resetten: Replace en dan je orginele bestand zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    47

  • -Matthijs-

    34

  • Wazuup

    27

  • Typhoon

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

hm bedankt maar werkt nog steeds niet :N

hij sluit midden in het spel af en komt met het reageert niet meer.

al op verschillende manieren geprobeerd goed te zetten, die bestanden staan er ook in enz maar hij doet het gewoon niet. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hm bedankt maar werkt nog steeds niet :N

hij sluit midden in het spel af en komt met het reageert niet meer.

al op verschillende manieren geprobeerd goed te zetten, die bestanden staan er ook in enz maar hij doet het gewoon niet. :duh:

Opnieuw installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

hm bedankt maar werkt nog steeds niet :N

hij sluit midden in het spel af en komt met het reageert niet meer.

al op verschillende manieren geprobeerd goed te zetten, die bestanden staan er ook in enz maar hij doet het gewoon niet. :duh:

Opnieuw installeren?

en dag zeggen tegen mn savegames, alle mods weer opnieuw installeren, spel opnieuw patchen etc etc?

pff kan het echt niet anders?

Link to comment
Delen op andere websites

hm bedankt maar werkt nog steeds niet :N

hij sluit midden in het spel af en komt met het reageert niet meer.

al op verschillende manieren geprobeerd goed te zetten, die bestanden staan er ook in enz maar hij doet het gewoon niet. :duh:

Opnieuw installeren?

en dag zeggen tegen mn savegames, alle mods weer opnieuw installeren, spel opnieuw patchen etc etc?

pff kan het echt niet anders?

Savegames kan je gewoon uit je GTA:SA User Files kopieren en op een veilige locatie plakken; Spel opnieuw patchen: Ow Ow, wat een moeite, je geeft je locatie aan en drukt op patch. Alle mods opnieuw installeren: Je SA doet het toch niet door de mods? Moet je beter opletten, en backups maken. Wijze les.

Link to comment
Delen op andere websites

hm bedankt maar werkt nog steeds niet :N

hij sluit midden in het spel af en komt met het reageert niet meer.

al op verschillende manieren geprobeerd goed te zetten, die bestanden staan er ook in enz maar hij doet het gewoon niet. :duh:

Opnieuw installeren?

en dag zeggen tegen mn savegames, alle mods weer opnieuw installeren, spel opnieuw patchen etc etc?

pff kan het echt niet anders?

Savegames kan je gewoon uit je GTA:SA User Files kopieren en op een veilige locatie plakken; Spel opnieuw patchen: Ow Ow, wat een moeite, je geeft je locatie aan en drukt op patch. Alle mods opnieuw installeren: Je SA doet het toch niet door de mods? Moet je beter opletten, en backups maken. Wijze les.

En als jij beter hebt gelezen heb ik die tut gewoon gevolgd en de files gebackupt en ook weer teruggezet, alleen werkt het nog steeds niet.

Link to comment
Delen op andere websites

hm bedankt maar werkt nog steeds niet :N

hij sluit midden in het spel af en komt met het reageert niet meer.

al op verschillende manieren geprobeerd goed te zetten, die bestanden staan er ook in enz maar hij doet het gewoon niet. :duh:

Opnieuw installeren?

en dag zeggen tegen mn savegames, alle mods weer opnieuw installeren, spel opnieuw patchen etc etc?

pff kan het echt niet anders?

Savegames kan je gewoon uit je GTA:SA User Files kopieren en op een veilige locatie plakken; Spel opnieuw patchen: Ow Ow, wat een moeite, je geeft je locatie aan en drukt op patch. Alle mods opnieuw installeren: Je SA doet het toch niet door de mods? Moet je beter opletten, en backups maken. Wijze les.

En als jij beter hebt gelezen heb ik die tut gewoon gevolgd en de files gebackupt en ook weer teruggezet, alleen werkt het nog steeds niet.

Ik heb het goed gelezen. Ik weet dat jij de tut hebt gevolgd, ik weet dat je hebt geprobeerd je bestanden weer te resetten, en ik weet dat het niet werkte. Het enige waar ik op reageerde was op deze tekst:

en dag zeggen tegen mn savegames, alle mods weer opnieuw installeren, spel opnieuw patchen etc etc?

pff kan het echt niet anders?

En wat heeft dát te maken met wat jij nu zegt? Ik wees je er alleen op dat opnieuw installeren niet zo'n probleem is, en dat je al je bestanden terug kan zetten. Jij vroeg of het anders kon. Je gemodde bestanden replacen met de goede werkte niet, dus staan er niet veel meer opties open dan opnieuw installeren. Maar als jij het beter weet dan een Ervaren modder die wel weet wat hij doet, en die géén problemen heeft met modden, dan zoek je het zelf maar uit :cya:

[Edit] Owja, niet dubbelposten. Gebruik de Bewerk Knop. [/Edit]

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt voor je fantastische hulp. :N

Ik heb je geholpen: Je bestanden te resetten door de orginelen te replacen; Opnieuw Installeren. Waarom je SA het nog niet doet kan overal aan liggen. Maar gelukkig ben je brutaal genoeg om mij weg te stoten. Veel succes bij andere leden van het forum om een antwoord te krijgen :cya:

Dit is een samenleving met échte mensen. Het is niet zo dat je opeens niet netjes meer hoeft te zijn. Alle mensen hebben een sociaal leven. En je geeft geen beschrijving van wat je handelingen zijn, dus dan is het ook lastig om jouw fantastische antwoord te geven. Maar ach, ik heb **** aan dit soort mensen zoals jij.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt voor je fantastische hulp. :N

Ik heb je geholpen: Je bestanden te resetten door de orginelen te replacen; Opnieuw Installeren. Waarom je SA het nog niet doet kan overal aan liggen. Maar gelukkig ben je brutaal genoeg om mij weg te stoten. Veel succes bij andere leden van het forum om een antwoord te krijgen :cya:

Dit is een samenleving met échte mensen. Het is niet zo dat je opeens niet netjes meer hoeft te zijn. Alle mensen hebben een sociaal leven. En je geeft geen beschrijving van wat je handelingen zijn, dus dan is het ook lastig om jouw fantastische antwoord te geven. Maar ach, ik heb **** aan dit soort mensen zoals jij.

je doet wel stoer :7

Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt voor je fantastische hulp. :N

Ik heb je geholpen: Je bestanden te resetten door de orginelen te replacen; Opnieuw Installeren. Waarom je SA het nog niet doet kan overal aan liggen. Maar gelukkig ben je brutaal genoeg om mij weg te stoten. Veel succes bij andere leden van het forum om een antwoord te krijgen :cya:

Dit is een samenleving met échte mensen. Het is niet zo dat je opeens niet netjes meer hoeft te zijn. Alle mensen hebben een sociaal leven. En je geeft geen beschrijving van wat je handelingen zijn, dus dan is het ook lastig om jouw fantastische antwoord te geven. Maar ach, ik heb **** aan dit soort mensen zoals jij.

je doet wel stoer :7

En jij hebt wel een grote mond. Maar jij bent nog nieuw hier. En ik heb ervaring met modden. En jij verknalt je SA. Dus het boeit me ook niet :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
ik heb alles gedaan volgens de beschrijving, maar als ik mijn gta san nadreas opstart blijft hij hangen bij het laden van mijn save game... kan ik dit oplossen
ik heb alles gedaan volgens de beschrijving, maar als ik mijn gta san nadreas opstart blijft hij hangen bij het laden van mijn save game... kan ik dit oplossen

Misschien heb je een verkeerde versie: Klik

:cya:

dat probleem heb ik ook :puh:

downen dan maar :puh:

(staat opmerking in het downgrade forum ;))

Bewerkt: door the_dan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...