Jump to content

[VC|OV] Hoe installeer ik wagens met de IMG tool?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Aaahh,nu heb ik het :*D

Maar dat deleten duurt bij mij heel lang

Op dit moment issie ook bezig..

Ik zit al een half uur te wachten.

Hoe kan dit?

En wat kan ik eraan doen?

Bewerkt: door Bossinkje
  • Reacties 535
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eclipse

47

• -Matthijs-

34

• Wazuup

27

• Typhoon

21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Is het mogelijk om zelf te kiezen voor welke auto je een auto vervangt??

Je zou kunnen proberen een mod te downloaden en de te veranderen. Dus als je een Bullet mod download verander je 'Bullet.txd' naar een andere auto naar keuze en natuurlijk ook hetzelfde met de .dff. :)

Geplaatst:

Waarom word er wel geantwoord op een vraag van iemand anders, maar waarom niet op die van mij ?? :@

Geplaatst:
Waarom word er wel geantwoord op een vraag van iemand anders, maar waarom niet op die van mij ?? :@

Rustig aan, het kan zijn dat iemand wel een andere vraag weet, maar niet die van jou. Heb geduld het komt wel.

Heb je al een oude pc? bij mijn vroegere pc kon het ook wel eens een tijdje duren voor hij klaar was.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
maar waar staat de mod dan? in het spel?

Dat ligt eraan welke auto je vervangen hebt. Je moet namelijk gewoon die auto zoeken, en dan heb je de nieuwe auto. Voor vindplaatsen van de auto's kan je deze pagina op WikiGTA raadplegen.

Geplaatst:

Hoe kan je meerdere files tegelijk toevoegen? Als ik er meer selecteerd plaatst hij er maar een. Maar bij deleten delete hij ze wel allemaal.

• 1 maand later...

ok ik heb wat wagens in het spel gezet maar nu blijven de originele wielen op die auto zitten

hoe kan ik de wielen krijgen die bij die mod horen??

ik heb de magic wheelmod geinstaleert

grz Keessie :cya:

edit: het is al gelukt

Bewerkt: door keessie
  • 5 weken later...
Geplaatst:
ok ik heb wat wagens in het spel gezet maar nu blijven de originele wielen op die auto zitten

hoe kan ik de wielen krijgen die bij die mod horen??

ik heb de magic wheelmod geinstaleert

grz Keessie :cya:

edit: het is al gelukt

Als je zegt hoe het moet zou wel mooi zijn...

Maar btw, mijn computer is gloednieuw, maar als ik bestanden wil verwijderen duurt het ook heel lang.

iemand een idee?

• 2 weken later...
Geplaatst:
ja als ik dat alleen lezen geval doe bij gta3.img doet hij het nog niet :unsure:

als ik iets wel deleten of wil verplaatsen zegt hij access denied :unsure:

als ik iets download un auto ofzo dan vind img tool 1.3 em niet

Probeer eens een beter versie van IMG tool; V2.0. Deze is geheel verbeterd en werkt ook beter. De nieuwe versie valt >>hier<< te downloaden, een handleiding voor IMG Tool V2.0 vind je >>hier<<. :)Het is een tutorial voor San Andreas, maar het werkt in principe hetzelfde als bij Vice City.

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Hm sorry voor de bump maar ik heb alles gedaan wat hier stond en nu sluit GTA de hele tijd af midden in het laden van de savegame.. heb het precies zo gedaan dus vind het vreemd.. hoe kan ik m weer resetten zeg maar, heb die files namelijk wel ge extract?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...