Bossinkje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Aaahh,nu heb ik het Maar dat deleten duurt bij mij heel lang Op dit moment issie ook bezig.. Ik zit al een half uur te wachten. Hoe kan dit? En wat kan ik eraan doen? Bewerkt: 7 april 2008 door Bossinkje Reageren
WWW.outer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Is het mogelijk om zelf te kiezen voor welke auto je een auto vervangt?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Is het mogelijk om zelf te kiezen voor welke auto je een auto vervangt?? Je zou kunnen proberen een mod te downloaden en de te veranderen. Dus als je een Bullet mod download verander je 'Bullet.txd' naar een andere auto naar keuze en natuurlijk ook hetzelfde met de .dff. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Waarom word er wel geantwoord op een vraag van iemand anders, maar waarom niet op die van mij ?? Reageren
Jorair Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Waarom word er wel geantwoord op een vraag van iemand anders, maar waarom niet op die van mij ?? Rustig aan, het kan zijn dat iemand wel een andere vraag weet, maar niet die van jou. Heb geduld het komt wel. Heb je al een oude pc? bij mijn vroegere pc kon het ook wel eens een tijdje duren voor hij klaar was. Reageren
lennard169 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 maar waar staat de mod dan? in het spel? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 maar waar staat de mod dan? in het spel? Dat ligt eraan welke auto je vervangen hebt. Je moet namelijk gewoon die auto zoeken, en dan heb je de nieuwe auto. Voor vindplaatsen van de auto's kan je deze pagina op WikiGTA raadplegen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hoe kan je meerdere files tegelijk toevoegen? Als ik er meer selecteerd plaatst hij er maar een. Maar bij deleten delete hij ze wel allemaal. Reageren
keessie Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) ok ik heb wat wagens in het spel gezet maar nu blijven de originele wielen op die auto zitten hoe kan ik de wielen krijgen die bij die mod horen?? ik heb de magic wheelmod geinstaleert grz Keessie edit: het is al gelukt Bewerkt: 5 augustus 2008 door keessie Reageren
NIELS_ Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 ok ik heb wat wagens in het spel gezet maar nu blijven de originele wielen op die auto zittenhoe kan ik de wielen krijgen die bij die mod horen?? ik heb de magic wheelmod geinstaleert grz Keessie edit: het is al gelukt Als je zegt hoe het moet zou wel mooi zijn... Maar btw, mijn computer is gloednieuw, maar als ik bestanden wil verwijderen duurt het ook heel lang. iemand een idee? Reageren
iefen Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 bij mij doet hij het precies het zelfde in vc als ik het via de marnier doe van sa Reageren
jwse Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 ik heb dat programma gedwoload en en een mod maar ik kan niet zoeken met img tool Reageren
casperkuh Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 ja als ik dat alleen lezen geval doe bij gta3.img doet hij het nog niet :unsure: als ik iets wel deleten of wil verplaatsen zegt hij access denied :unsure: als ik iets download un auto ofzo dan vind img tool 1.3 em niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Probeer eens een beter versie van IMG tool; V2.0. Deze is geheel verbeterd en werkt ook beter. De nieuwe versie valt >>hier<< te downloaden, een handleiding voor IMG Tool V2.0 vind je >>hier<<. Het is een tutorial voor San Andreas, maar het werkt in principe hetzelfde als bij Vice City. Bewerkt: 16 september 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Jesseh Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Hm sorry voor de bump maar ik heb alles gedaan wat hier stond en nu sluit GTA de hele tijd af midden in het laden van de savegame.. heb het precies zo gedaan dus vind het vreemd.. hoe kan ik m weer resetten zeg maar, heb die files namelijk wel ge extract? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.