Mark B. Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) Weet iemand misschien wie deze twee zijn? Ik vraag het mij geruime tijd al af.. Ze staan op de bijgeleverde map/poster van GTA III. Bewerkt: 25 oktober 2005 door Mark B. Reageren
Damos Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Rechts is volgens mij Donald love En links is dacht ik toni cipriani. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 tony cipriani is de rechsten volgens mij hoor ese, maar donald is het zeker niet, en die kleine linksen weet ik niet van hoe die heet,,, dit is donald love voor de duidelijk heid,, Reageren
Damos Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Het zijn geen plaatjes van de echte mensen in gta 3 maar een soort nateken plaatjes dus hij kan het makkelijk zijn. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Rechts is geen Donald Love, want dat plaatje wat Mr. Vriecetti liet zien staat ook in het boekje. Toni Cipriani is het ook niet, want die is in GTA III een stuk dikker. Reageren
Damos Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Maar ik zei ook al dat dit niet de echte plaatjes zijn maar de funny plaatjes van gta 3. Reageren
Mark B. Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Maar ik zei ook al dat dit niet de echte plaatjes zijn maar de funny plaatjes van gta 3. Funnyplaatjes Zoiets heet artwork Toni en Donald Love vallen af, want die staat namelijk ook op die poster waar die twee mannen opstaan.. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Volgens sommigen is de rechter Darkel, maar persoonlijk vindik hem er totaal niet op lijken. Verder is er nog een personage wat de uiteindelijke versie nooit gehaald heeft: Curtly. Van Curtly is echter helemaal niets bekend, alleen zijn naam (die in de credits te vinden is). Hij zou dus één van de twee kunnen zijn. Vergeet overigens niet dat GTA VC en GTA SA ook een aantal personages in de artwork hebben die niet in het spel voorkomen. Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 die linkse is tony die rechtse is een mannetje van de mafia daar ben ik heel zeker over Reageren
Mark B. Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 die linkse is tony die rechtse is een mannetje van de mafia daar ben ik heel zeker over Dit is Toni: Dat andere mannetje kan wel iemand van de maffia zijn.. En Lantyz bedankt voor de informatie Reageren
Damos Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Het kan ook een verwijderd personage zijn. Reageren
Follow Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Het kan ook een verwijderd personage zijn. Dat lijkt mij niet mogelijk, rockstar had die dan wel weggehaald, maar hij lijkt wel op een schoonmaker maar waarvan Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 het is duidelijk dat da een manneke van mafia is de mooie maatpak enz. dat wordt vermeld op veel sites Reageren
Follow Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Na zoeken en zoeken ben ik erachter gekomen dat de linker joey dat is, maar dan in een andere jasje Reageren
The Italian Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Kan je een plaatje geven daarvan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.