Follow Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Dat is joey, lijkt er veel op En het is wel een kleine, maar vond geen andere Nou, ik vergelijk ze nu, ik weet het niet goed meer. Bewerkt: 2 november 2005 door SoH-Chief Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Waar heb je het vandaan? Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dit is Joey: En hier de vergelijking..: Volgens mij heeft het kleine mannetje met de honkbalknuppel een bril op.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Volgens mij is het ook gewoon Joey, en zijn dat rimpels die zo wat de vorm hebben van een bril... Reageren
Follow Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Hmmm, de kans is groot dat het joey is want op de site van gta 3 bij characters staat die man erniet bij zoals je hem daar ziet, dus daarom is de kans groot dat het joey is Reageren
-k= Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 dit gaat toch over die vrouw nou die vrouw is gewoon een chikie van diaz niets byzonder aan klaar uit Reageren
Mark B. Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Volgens mij zit je in het verkeerde topic.. Dit gaat over wie de 2 mannen zijn op het plaatje op pagina 1. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Volgens mij is het ook gewoon Joey, en zijn dat rimpels die zo wat de vorm hebben van een bril... Die man met de knuppel is absoluut niet Joey: ik heb even de kaart erbij gepakt die bij het officiele spel zit en daarop zag ik de man met de knuppel èn het bovenste plaatje van Mark B. van 10 dagen geleden. Dus ze kunnen moeilijk allebei Joey zijn. Reageren
bigG Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Volgens mij is de rechter Luigi en de linker Salvatore Leone. (kort maar krachtige post) Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Het is Toni . Omdat je bij de missie van Toni hem moet brengen naar de Laundry van de Triads . Daar heeft hij toch ook een baseball bat bij . En als je hem eens ziet bij een missie zoom dan in met een sniper dan zie je ook een strikje . Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Check eerst een mooi en goed onderdeel van de GTA III site, namelijk het character deel. Ik denk dat het geschrapte personages zijn.. Bewerkt: 19 december 2005 door Mark B. Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Die gans rechts is niet Toni . Maar Ray denk ik Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Die gans rechts is niet Toni .Maar Ray denk ik Natuurlijk is dat wel Toni! Als je gewoon even op de officiele site kijkt (zie link van Mark B.) dan zie je bij Toni dat plaatje staan. Reageren
Mark B. Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Dus ga niet lopen roepen wie je denkt dat het zijn en als je denkt te weten wie het zijn, onderbouw dan je mening Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 De linker is een Triad, de rechter is een Mafiagast, die linker lijkt niet egt op een Triad maar tis wel zo! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.