VforV Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Je kan er enkele herkennen zoals Salvatore, Toni Cipriani, Joey Leone, Donald Love, El Burro, Kenji Kasen ... Die kerel met zijn baseballbat, daarvan weet ik echt niet wie het is. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) wie heeft dit topic zo achterlijk gebumpt? het is van maar dan een halfjaar oud! en die ene is gewoon tony copriani! ze dragen zelfs de zelfde kleren.. alleen het gezicht is een beetje op een anderen manier getekent!!!... Bewerkt: 21 april 2006 door Mr. Vriecetti Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 wie heeft dit topic zo achterlijk gebumpt? het is van maar dan een halfjaar oud!en die ene is gewoon tony copriani! ze dragen zelfs de zelfde kleren.. alleen het gezicht is een beetje op een anderen manier getekent!!!... En ik hier kan ik best boos om worden! Mr. Vriecetti, bekijk eerst deze post eens! Tony Cipriani staat hier ook gewoon op! Dus kan het Toni NIET zijn. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 aah, na is goed gekeken te hebben op dit plaat, zag ik wat je bedoelde. toni staat daar achter al op de blaad, mijn excuus want dat had ik niet gezien. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 die donald love komt me bekend voor... heb nog nooi gta 3 gespeeld in de introductie film van gta:sa (de cd die je erbij hrijgt met extra bonus materiaal) is donald die lijkzakken aan het begraven samen met iemand anders ... Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) ik denk dat die rechtste Donald Love is want die staat ook op een bilboard in Gta Liberty City Stories en hij lijkt er precies op Bilboard Donald Love LCS en ik denk dat de rechtste Donald Love.is maar de linker is zeker niet Toni Toni ziet er zo uit in de bijgeleverde boekje van Gta III maar de linker die weet ik niet wie dat is Bewerkt: 23 april 2006 door nick11123 Reageren
Mark B. Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ook Donald Love is het niet.. Kijk maar in deze post goed naar het plaatje; Donald Love staat dan helemaal rechts in het midden.. Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Dat zijn niet de enige onbekenden. Er staan toch ook yardies en triads op EDIT: Dat kleine ventje met die knuppel, dat kan best phil cassidy nog wel eens zijn Bewerkt: 23 april 2006 door schno009 Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 volgens mij is dat kleine ventje niet Phil Cassedy want die heeft in 1986 in Vice City zijn ene arm verloren en hij kamt volgens mij ook niet zijn haar naar achteren Reageren
ralgeu Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Volgens mij is dat een Triad. Hij heeft een blauwe coverall aan en een baseballbat in zijn handen, dat hebben Triads ook. En Chinezen zijn klein! Rechts zou ik niet weten, maar het is niet Joey, die staat al op de kaart! Bewerkt: 19 juli 2006 door ralgeu Reageren
Dx11 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 was het julie al opgevallen dat de rechtse zelf voorop het gta3 boekje staat dus het zal best wel een belangrijk iemand zijn anders zetten ze die niet zo groot in het midden he Reageren
ArticLight Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 volgens mij is die rechtse gewoon een schets van een mafia knakker, en die linkse is Joey met andere kleren Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Die linkse is zeker niet Joey hij is een grote man en niet zo klein... En hij heeft een gezicht dat sarcastisch kijkt, en het gezicht van die kabouter op die kaart is eerder wantrouwend Reageren
mc weslo Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 die rechter is misschien ray machowski die linker is denk ik ook een triad omdat die ventjes ook altijd knuppels hebben en blauwe kleren Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Die rechter is volgens mij een Maffia ventje omdat hij de zelfde (kleur) kleren draagt als Toni een paar posts terug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.