s.e.v.a.n. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 judo/karate maar ben er net mee gestopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 ik doe aan voetbal al zon 5 jaar lang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Voetbal.. al zo'n 7 jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 ik doe Honkbal, ik ben er giga goed in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik doe aan badminton en ik ga binnenkort op een vechtsport, waarschijnlijk kung fu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 half uur fietsen naar school en weer terug en voetballen bij fc zoeteremeer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mcbeat Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik voetbal al zo'n 5 jaar lang , en ik fiets heen en terug naar school :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 ik vind freeflowen leuk en ik zit op voetbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Deed atletiek (3jaar + competitie) maar moeten stoppen door achillepees blessure. Doe nu wel al 7 jaar aan wielrenner (gewone wielertoerist) waarvan de laatste 3jaar ik toch al gemakkelijk boven tochten van 100km ga. demont Bewerkt: 19 oktober 2005 door demontventoux Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Voetbal. Al 6 jaar lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frank05 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) voetbal, 2 jaar keeper gweest, en ben nou al drie jaar centraal verdediger :'D Bewerkt: 21 oktober 2005 door frank05 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik doe aan voetbal, ik ben centrale middenvelder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Volleybal en doe elke woensdag in de sportzaal bij ons voetballen voor de lol Gr Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) In men jonge jaren, alhoewel ik nog niet zo oud ben, heb ik nog voetbal gespeeld. Ik heb het namelijk wel maar 2 keer 2 jaartjes volgehouden. Vooral omdat de groep waar ik toen mee speelde, me niet zo goed lag. Zelfde met Basketbal. Nu beoefen ik vooral de computersport. Bewerkt: 21 oktober 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb vroeger 1 jaar gejudo't 5 jaar gevoetbald 3 jaar geskateboard ik doe nu aan forumsport en aan gamesport Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.