Jump to content

Wat voor sport doe jij?

Recommended Posts

• Reacties 657
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

15

• Pete-R

9

• Eros

8

• commando

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Poeh, dat zijn er heel wat! Voetbal, zwemmen, honkbal, volleybal en hockey. (Ik kan het natuurlijk niet allemaal even goed! :puh:)

Bewerkt: door Koopa
Geplaatst:

Ik speel veel Poolbiljart en Snooker. Ik fiets veel (mountainbike), en af en toe nog es een ronde poker. Maar das niet echt een sport hè.....

Groetjes :cya:

Geplaatst:
Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar school te gaan, en s'middags ook weer terug lopen :puh:

:D Ik ook en dan moet je ook 1keer overstappen pff.. ik heb mijn beweging wel gehad :puh:

Geplaatst:

Ik doe niet meer aan sport, ik zat onder tennis alleen daar vond ik op het einde niet zo veel meer aan, nu ga ik af en toe hardlopen enzo... Maar ik ga soms ook kijken bij de rugbywedstrijden van een maat.

Geplaatst: (bewerkt)

Bmx-er. Maar mijn achtervelg is beetje naar de klote en een nieuwe is te duur kijk maar hier naar normale prijzen van een achtervelg: Klik. Dat word beetje door sparen. Voor de gene die hier beetje verstand van hebben of nog door willen zoeken op het internet, ik heb een Haro F4 2004 moddel. Aantal dingen zijn nieuw zo als rem en alles wat erbij hoord zo als de kabel en de remblokken, binnen band, en een GT buitenband achter.

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

Ik deed 4 trio en duatlon, jullie denken nu WTF, zwemmen fietsen en hardlopen

Ben ik nu mee gestopt ik doe nu Fitnes

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nu doe ik tennis 8):*D

vroeger heb ik : Voetbal,Tafeltennis,Teakwondo gedaan

( ik doe ook nog fitniss, maar vind dit niet echt een sport ;) , meer een hobby )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...