PorZ19 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 korfbal en judo info korfbal zie toric korfbal geen meidensport Reageren
Rullez Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ik doe op het moment niks maar ik doe gewoon straat voetbal voor de lol Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ik doe geen sport, ik moet al 20km per dag fietsen in totaal naar school en terug Reageren
.Syfes Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik doe geen sport maar als hobby doe ik voetbal en misschien ga ik in augustus naar een ploeg. Reageren
JwNoob Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik doe Judo En straatvoetbal met mijn vrienden Reageren
Grove St. Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik zit niet echt op een sport, maar op scouting. Maar als ik meer tijd heb dan doe ik graag ( en sommige dingen doe ik vaak ): karten ( geen eigen, ga met oom mee ), Klimmen ( mijn pa is spelioloog, doe het vaak ), Klimmen op wand, kanoenen op wilde rivieren, survivelen, duiken ( snorkelen ), zeilen, varen met men rubberen boot. en andere buitenactiviteiten. Jaja, je hebt een sportieve jongen voor je Wat ik ooit wil doen: Parachut springen, Bungeejumpen ( kijken of het kan ivm rug ), en meer dingen waar ik nu niet op kan komen. Reageren
RobertSA Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Voetbal, Voetbal, Voetbal & nog es: Voetbal!! Ik ben een hele grote voetbalfreak. Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 power training en kickboksen Reageren
demontventoux Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik doe aan wielrennen Niet koersen (mag ik niet) gewoon wielertoerisme Maar ik rij wel veel; vorig jaar had ik ongeveer 8000km op het jaar. De Mont Ventoux (hint hint men nickname ) is een mytische berg in Frankrijk waar ik nu al meer dan 10 keer ben naar boven gereden (met de fiets welteverstaan ) Heb hem vorig jaar 3x achter elkaar op 1 dag opgereden, ben daarmee de allerjongste onder de Nederlanders en Belgen die dat gedaan heeft. Ik ga dit jaar voor de 4 of 5 keer achter elkaar (als me dat lukt ben ik de jongste ter wereld) Duimen voor me demont Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Geen sport, maar kga op fitness. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik ben een beetje laat maar toch wil ik het nog zeggen. Ik zit op voetbal en ben zelfs al een keer gescout voor fc twente maar helaas ging ik niet door. Reageren
JoV Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik zit op voetbal. Ik vind het wel leuk op tegen de bal te trappen. En ik zwem heel graag! Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Voetbal (B2), maar ik fiets ook elke schooldag 30 kilometer in totaal. Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 ik Zit niet echt op een club van een sport maar sporten doe ik wel regelmatig: Joggen Basketballen Voetballen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.