Jump to content

Wat voor sport doe jij?

Recommended Posts

• Reacties 657
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

15

• Pete-R

9

• Eros

8

• commando

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Trampoline is een sport vanaf de dag dat de tramoline werd uitgevonden. Ik heb wel een grotere dan, en daar spring ik als een soort zomersport op. Ook doe ik aan fitness, keihard trainen om spieren te keweken, heerlijke sport en na een maand voel je dat er resultaten zijn, ik zit er al bijna 10 maanden op.

Geplaatst:

Voetbal en mountainbiken. En ook nog eens boxen (maar geen lessen maar gewoon op school :puh: Nee hoor geintje)

Geplaatst: (bewerkt)

ik doe niet echt een sport bij een club maar om mijn school te bereiken en weer thuis te komen moet ik 40.5 km per dag fietsen dus dat is genoeg beweging voor mij :D en het is niet zo dat ik dan vaak met de auto ga. dit schooljaar nog maar 2 keer

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

als je me goed kent, moet je weten dat ik op voetbal zit :Y verder ook kickbox enz. maar de laatste tijd meer voetbal ;)

Geplaatst:

Ik ben zelf laatst op EuroSport geweest was herhaaling je kon mijn opkomst zien ik ben zelf 1 keer 1ste van NL geworde en 2de en 3de en met EK kickboksen werd ik 4de

Geplaatst:

Ik speel tennis.

Ik ben zelfs samen met mijn groepje (interclub)

Limburgs kampioen geworden... :bier:

En we zijn tot in de halve finale van het Belgisch kampioenschap gekomen.

Maar jammer genoeg verloren met 1-2 ... :cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...