Maxis Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik doe ook aan voetbal, en tussen de seizoenen door ga ik naar de sportschool Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik speel badminton (laatse competitie was mijn team 2e ) en verder doe ik aan klimmen (in een klimhal). En niet te vergeten dat ik elke dag 5 km naar schoel fiets en weer terug . Alhoewel, elk moment kan mijn scooter binnenkomen bij de dealer. Dat fietsen is dus ook afgelopen. Nuke[NL] Reageren
michelIII Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 ik doe aan voetbal ik ben keeper Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik ben een keeper van een voetbalteam. Reageren
King Room Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Basketball. Ik speel eigenlijk alles, ookal vind ik het niet altijd even leuk. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 De mooiste sport die er is : Kickboksen! Reageren
profile Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik ben niet echt zo'n sport freak. Af en toe speel ik wel eens voetbal.Of loop ik wel een rondje of twee. Eigenlijk is mijn lievelings sport van alles wat. En de sport waar ik het liefst naar kijk is....Ja hoor F1. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Voetbal Vriendelijke groet stijn Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik (was) keeper van een voetbalteam. :$ Reageren
Wesley Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik ga binnenkort op vitnissen. Ik wil veel dikke spieren hebben, ik heb dat nu redelijk, maar het mag van mij nog wel wat dikker Dus ja, vitnis lijkt me de perfecte sport voor spieren krijgen Reageren
Eros Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik ga binnenkort op vitnissen.Ik wil veel dikke spieren hebben, ik heb dat nu redelijk, maar het mag van mij nog wel wat dikker Dus ja, vitnis lijkt me de perfecte sport voor spieren krijgen Bedoel je fitnessen? En van fitnessen alleen ga je geen goede spieren kweken hoor, je moet powertraining doen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik had geen zin meer die jongens werden telkens kwaad toen ik een bal door lied. En ik vond het niet leuk meer telkens aankleden. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Rennen voor de politie Inderdaad , leuke sport Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.