BoerTijger Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2012 Voetballen, Darten en Muziek Luisteren. Darten en vooral Muziek luisteren niet zijn geen sports Hoezo is darten geen sport? Darten is juist wel een sport, alleen muziek luisteren niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2012 Voetballen, Darten en Muziek Luisteren. Darten en vooral Muziek luisteren niet zijn geen sports Hoezo is darten geen sport? Darten is juist wel een sport, alleen muziek luisteren niet Weet ik maar ik zie muziek luisteren gewoon als een sport, gaat je conditie erg van omhoog! haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2012 Darten vind ik wel leuk doe het heel vaak met mijn zus en zwager maar ik vind het geen sport. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2012 Ook ik dart regelmatig en sinds kort ben ik begonnen met zaalvoetballen. Ik heb zo'n vijf jaar niet echt meer gevoetbald (wel heel af en toe recreatief, maar daar bleef het bij), of welke sport dan ook beoefend, en conditioneel viel 't tot nu toe dan ook niet mee. Voetballend gaat het best aardig, dus gewoon blijven gaan en dan komt die conditie vanzelf wel weer op peil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2012 Mijn sporten: fitness thaiboks zwemmen voetballe met vrienden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2012 ik voetbalde tot mijn 12e ofzo ben toen uit het team gegaan omdat er tekort aan trainers waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2012 Ik voetbal wel eens met jongens uit de buurt s'avonds. (In de zomer nartuurlijk. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mounty Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2012 raad eens.?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2012 (bewerkt) Honkbal? Is dat je eigen fiets? Bewerkt: 15 april 2012 door Kloep Quote verwijderd, is in dit geval niet nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mounty Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2012 (bewerkt) Jawel, dat is mijn fiets. Bewerkt: 15 april 2012 door Kloep Quote verwijderd, is in dit geval niet nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennis12345 Geplaatst: 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2012 (bewerkt) Ik doe aan Taekwondo (vechtsport voor gene die niet weet:)) en aan Freerunnen soms nog en mountainbiken en het uitgaan (als je maar hard genoeg los gaat) is dat ook een sport:P Je drinkt het alleen weer wegxD Bewerkt: 24 april 2012 door dennis12345 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
slim741 Geplaatst: 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2012 Basket en zwemmen En fietsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2012 Ik doe aan: Fußball en Hardlopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_NL Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2012 ik doe aan fitness ik deed ook aan fietscross maar daar ging teveel tijd inziten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2012 Ik heb op voetbal gezeten maar met een verkeerde indeling ben ik namelijk ermee gestopt Op voetbal zou ik ooit wel weer eens willen, maar of ik er tijd voor heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.