Sammie_GTA Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Ik zit op voetbal en ik train op woensdag en speel wedstrijden op zaterdag! Reageren
commando Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Geplaatst: 22 juni 2012 (bewerkt) Ik blesseer me niet zo vaak met voetbal, maar uitgerekend deze maand moeten mijn beide benen de pineut zijn wat een ballen sport is het toch ook Bewerkt: 22 juni 2012 door commando Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Ik doe aan mountainbiken, en ik vind hockey wel leuk om te doen Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Professioneel bankzitten. En als motorrijden ook als sport telt, dan doe ik dat ook. Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Professioneel bankzitten. En als motorrijden ook als sport telt, dan doe ik dat ook. bankzitten is geen sport. Bij motorrijden hangt het er vanaf. bijvoorbeeld touren op een chopper is geen sport, competitief racen op een circuit wel. Reageren
FireFighter Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Fitness, hardlopen, krav maga, kickboxen, voetbal.. Very busy shedule.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 (bewerkt) Ik speel meestal op zondag in de 3e helft. Bewerkt: 2 januari 2013 door S-te-Fan Reageren
AXIO Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Geplaatst: 8 januari 2013 (bewerkt) Sinds afgelopen zomer weer begonnen met voetballen na zes jaar van afwezigheid wegens omstandigheden. Ik heb een zeer gezellig team waarvan minimaal de helft ook altijd wel blijft om nog bij het 1e te kijken of eventueel nog een biertje te doen. Een heel goed team hebben we niet maar qua inzet zit het wel goed. Daarnaast doe ik nu al twee jaar aan krachttraining. Voetbaltrainingen op dinsdagavond en donderdagavond en krachttraining op woensdagavond en vrijdagavond. Op zaterdag meestal een wedstrijd en om de twee week ook nog bij FC Groningen voetbal kijken die meestal op zondag spelen. Heb ik nog eens een vriendin die aandacht op eist en werk EN school. Druk leventje wel! Bewerkt: 8 januari 2013 door AXIO Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 Check onze fantastische prestaties 6e klasse Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Fitness, hardlopen, krav maga, kickboxen, voetbal.. Very busy shedule.. Update: Fitness, MMA, Kickboxen, hardlopen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Binnen enkele maanden ga ik beginnen met zaalvoetbal. Een vriend van me wou een geheel nieuwe club oprichten en daar zijn we druk mee bezig. De tenues zijn vandaag besteld, de zaal waarin we gaan spelen is nu nog onze grootste zorg. Ik heb wel vertrouwen op een goede afloop Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) Ik doe aan: Fitness Wielrennen Mountainbiken Karten (4x pj) Voetbal als trainer/coach van VV TOV F1 Ik deed aan: Voetbal Judo Boksen Savate (Frans boksen) Alles op amateurbasis en, buiten het voetbal, niet in wedstrijdverband. Bewerkt: 16 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Binnen enkele maanden ga ik beginnen met zaalvoetbal. Een vriend van me wou een geheel nieuwe club oprichten en daar zijn we druk mee bezig. De tenues zijn vandaag besteld, de zaal waarin we gaan spelen is nu nog onze grootste zorg. Ik heb wel vertrouwen op een goede afloop Eerste oefenpot was al twee weken geleden. Met 7-8 de boot in, maar het was toch nipt. Ik vind het persoonlijk nog een mooi resultaat tegen een ploeg die al jaren samen speelt. Had overigens een goede kans voor een doelpunt maar mijn schot was niet krachtig genoeg Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Ik doe helaas nu niks. (ik ben lui ) Maar ik deed: -Fitness -Kickboksen -Een Israëlische vechtsport -En nog iets anders (maar na 1 les, was ik al weg) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.