FcUtreg4Life Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Een Israelische vechtsport ... jaja ... en dan weet je niet dat dat Krav Maga heet? En van datgeen waar je maar 1 les in hebt gehad weet je dat ook niet? Erg vaag allemaal. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Ik ga vanaf volgende week naar de sportschool. Zin in. Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Ik ga vanaf volgende week naar de sportschool. Zin in. Sportschool, ter vervanging van gewone middelbare school? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Een Israelische vechtsport ... jaja ... en dan weet je niet dat dat Krav Maga heet? En van datgeen waar je maar 1 les in hebt gehad weet je dat ook niet? Erg vaag allemaal. Ik ken al die vechtsporten niet uit me hoofd. Toen ik 12 jaar was, heb ik voor het laatst op een sport gezeten en nu ben ik 14, ik ben vergeetachtig in sommige dingen. Maar ik heb het even nagevraagd aan me ouders. Ik heb op deze sporten gezeten: - Fitness: Door weinig tijd ben ik er helaas me gestopt. - Kickboxen: Ook door weinig tijd ben ik er helaas me gestopt. - Krav Maga: Door mijn rooster van school kon ik er niet mee doorgaan. - Karate: Na 1 les was ik al weer weg, die meneer van karate was vreselijk irritant! Hij zeikte mij alleen maar af. Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Ik doe kickboks. Of Muay Thai. Ligt eraan hoe je het wil noemen Helaas loop ik door de wedstrijden veel blessures op aan mijn benen... Maar je moet er wat voor over hebben niet waar Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Heb vroeger aan judo gedaan, had geen zin meer en ben met de blauwe band gestopt. Doe ook aan voetbal, maar dat deed ik vroeger ook. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Ik doe kickboks. Of Muay Thai. Ligt eraan hoe je het wil noemen Nee, het ligt eraan of je ook elleboogstoten mag geven. Bij Muay Thai mag dat, bij kickboxing niet. Reageren
ScilmanVVZ Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Ik sport drie keer per week. Gewoon fitness hoor, niets bijzonders! Wel lekker intensief, anderhalf uur per keer. Ik train dan één of twee spiergroepen per dag Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Geplaatst: 5 april 2014 Tweede vriendschappelijke wedstrijd staat gepland op maandag 7 april. Heb er al zin in! Afgelopen week ook al een paar keer wezen trainen en dat ging best goed Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 TekaLoca misschien een apart topic? Ik vind het zelf erg interessant maar het past niet echt meer in dit topic. Reageren
FireFighter Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Geplaatst: 17 april 2014 Ik volg op dit moment een intensief krachttrainingsprogramma van 6 dagen in de week. Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Ik doe kickboks. Of Muay Thai. Ligt eraan hoe je het wil noemen Nee, het ligt eraan of je ook elleboogstoten mag geven. Bij Muay Thai mag dat, bij kickboxing niet. In dat geval kickboks. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Ik doe aan voetbal en roeien. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Ik ga 3x in de week naar de sportschool. Ik heb daar een schema voor een mix van cardio en kracht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.