Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Vroeger toen ik hier nog niet op GTAForum.nl was had ik photoshop trial. dat is nu verlopen en maak mijn sigs nu met paint. het lukt aardig. gewoon op deviantart.com een plaatje van een brush kopieren en dan een plaatje erover heen plakken. Nu wil ik met paint ook uitsnijden dat je gewoon dezelfde achtergrond krijgt als van de plaatje van de brush want als je gewoon een plaatje kopieert en dan op het plaatje van de brush plakt dan krijg je gewoon de achtergrond van het plaatje. Hoe kan ik met paint bijvoorbeeld het personage het beste uitsnijden? Bedankt! Juice Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Volgens mij is het uitsnijden van een personage in paint onmogelijk. Dit zal je moeten doen met de gum, gewoon alles om dat personage heen uitgummen . Reageren
Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 ja zo heb ik het ook steeds gedaan maar is er echt geen andere manier? Reageren
NickDrake Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Helaas niet nee...Wat je wel kan doen is bv. met je select knop iets vierkantachtig selecteren(gaat redelijk met een gezicht ) en dan kan je die selectie vergroten(knop staat rechtsvanboven). Er is nog een 2de knop links vanboven en hiermee kan je elke vorm selecteren en die vorm wordt automatisch vierkant. voor alle duidelijkheid:ik bedoel deze 2 knoppen vanboven Reageren
Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 ja dat wist ik al. nouja toch bedankt. Reageren
NickDrake Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Als je je plaatje doorstuurt via pm of dit topic en zegt wat uitgesneden moet worden,doe ik het wel met photoshop voor je. Reageren
Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) resultaat: mowah, toch niet slecht met paint gedaan, al zeg ik het zelf Bewerkt: 31 oktober 2005 door Juice Reageren
Achille Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ziet er idd Wel goed uit ja! Reageren
Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 meen je dat? O.K. tanx Achille! Reageren
Achille Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 als je de achtergrond kleur nog kon veranderen was ie nog wel wat mooier maar wel mooi met paint gedaan Reageren
Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 nou. bedankt. nee ik kan de achtergrondkleur niet meer veranderen want volgens mij heb ik het plaatje niet opgeslagen. welke kleur moet er dan als achtergrond? Reageren
Achille Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Kleur van het plaatje maar je kan geen blur met paint dus te moeilijk om uiteleggen Reageren
Slimm Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Knap gemaakt, maar het loopt een beetje uit de hand, probleem opgelost.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.