Jump to content

Uitsnijden met paint


Juice

Recommended Posts

Vroeger toen ik hier nog niet op GTAForum.nl was had ik photoshop trial. dat is nu verlopen en maak mijn sigs nu met paint. het lukt aardig. gewoon op deviantart.com een plaatje van een brush kopieren en dan een plaatje erover heen plakken. ;)

Nu wil ik met paint ook uitsnijden dat je gewoon dezelfde achtergrond krijgt als van de plaatje van de brush want als je gewoon een plaatje kopieert en dan op het plaatje van de brush plakt dan krijg je gewoon de achtergrond van het plaatje.

Hoe kan ik met paint bijvoorbeeld het personage het beste uitsnijden?

Bedankt!

Juice

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas niet nee...Wat je wel kan doen is bv. met je select knop iets vierkantachtig selecteren(gaat redelijk met een gezicht :Y ) en dan kan je die selectie vergroten(knop staat rechtsvanboven).

Er is nog een 2de knop links vanboven en hiermee kan je elke vorm selecteren en die vorm wordt automatisch vierkant. ;)

voor alle duidelijkheid:ik bedoel deze 2 knoppen vanbovenknoppenpaintselectie6pg.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...