bigG Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Dat ei was van een tijdje geleden, ik kan nu veel beter, alleen jammer dat ik photoshop cs2 niet meer heb, maar moeten de textures eigenlijk in het nl of en? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Ja, eigenlijk wel. Maar ik vroeg het me af. Maar mag ik nu meedoen? Ja, je mag meedoen. Stuur me even een PB als je meer informatie wil. maar moeten de textures eigenlijk in het nl of en? Maakt niet uit... Er zijn nu Nederlandse en Engels talige Easter Eggs. Pokearno is voor een tijdje van het forum verbannen maar zal achter de schermen doorgaan met texturen! Bewerkt: 4 november 2005 door W3sl3y Reageren
bigG Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ok, ik kan nog wel wat proberen, ik heb nog wel 2 leuke ideetjes. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Moet ik dat beschouwen als een: Ik wil graag mee doen ? Ja, natuurlijk mag je meedoen. Voeg me maar toe op msn. (zie mijn profiel) Reageren
bigG Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Ik heb even getest of het gelukt is met gta txt editor, van W€sl€¥ mocht ik namelijk meedoen, wat vinden jullie van mijn eerste poging (deze ga ik niet gebruiken): Mijn speelkaart: Mijn maan: Bewerkt: 5 november 2005 door bigG Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Die kaart vind ik best lelijk... Die maan is wel leuk verzonnen, alleen ook niet echt mooi... Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) @ BigG: Ik heb even een vraagje: Zou jij jouw creaties als je bij W3sl3y zijn aangekomen in Dit topic willen posten. Dan houden we dit namelijk alleen voor aanmeldingen(als we uberhaupt nog mensen nodig hebben) Ikkes EDIT: Je hoeft je creaties helemaal niet te showen want het topic is namelijk gesloten. Zo houden we dingen geheim Bewerkt: 5 november 2005 door ikkes Reageren
Silverwing Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ik wil iig ook wel meedoen. Ik heb meer dan een half jaar Photoshop ervaring, en kan texturen, en de textures in SA zetten. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 @BigG, het gaat weer niet over gtaforum he.... Probeer is wat over gtaforum te maken. Als je dat niet kan (wat je op msn zei) hoef je van mij ook niet mee te doen (niet al te negatief opvatten) Ik wil iig ook wel meedoen. Ik heb meer dan een half jaar Photoshop ervaring, en kan texturen, en de textures in SA zetten. Natuurlijk, ik spreek je voor verdere informatie wel op msn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.